Gå til innhold

Navn til jente

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Meg og mannen er litt uenige om navnevalg. Personlig liker jeg Birgitta Johanne, men han synes det er grusomt. Han liker mer populære navn som Sofia og Emma. Er det bare jeg som synes Birgitta Johanne er et fint navn eller er jeg helt på bærtur?

Anonymkode: 52d92...1fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er fine navn! Litt tungt sammen, men dere vil kanskje ikke bruke begge i hverdagen? Uansett; navnene er klassiske, solide og feminine. Din mann er tydeligvis veldig påvirket av trenden, mens du har funnet et karakteenavn  som ikke er harry, er min mening.

Anonymkode: 15058...754

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Birgitta liker jeg ikke, men Johanne er fint. Emma er nydelig, Sofia helt greit.

Skrevet

Enig med mannen, grusomt navn.

• Liker 5
Skrevet

Hva med Birgit Johanne? Det er ikke like "tungt" som Birgitta Johanne.

• Liker 3
Gjest Belle âme
Skrevet

Birgitta er så fint, men synast det er finare med e-ending. Ville kutta ut mellomnamnet :) 

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Meg og mannen er litt uenige om navnevalg. Personlig liker jeg Birgitta Johanne, men han synes det er grusomt. Han liker mer populære navn som Sofia og Emma. Er det bare jeg som synes Birgitta Johanne er et fint navn eller er jeg helt på bærtur?

Huh? :sprettoy:

Anonymkode: 02397...1ae

AnonymBruker
Skrevet

Johanne er fint, vet om noen som heter , Vilde Johanne, Kjersti Johanne,  Ruth Johanne, Inger Johanne.

Anonymkode: 126a9...123

Skrevet

Jeg er ikke personlig så glad i Birgitta eller Johanne, men jeg synes det er fint å se at også slike navn blir valgt. Det er en kjærkommen avveksling fra Nora, Mia, Emma, Sara og alle andre tretten på dusinet-navnene.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med Emma Johanne. Eller Birgitte; eller Birgitte Sofie 

Anonymkode: 0ea10...537

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med Emma Johanne. Eller Birgitte; eller Birgitte Sofie 

Anonymkode: 0ea10...537

Emma Johanne likte jeg faktisk veldig godt :)

Vi har også tenkt litt på Jenny Johanne. Personlig liker jeg best å kalle opp barna etter besteforeldre og oldeforeldre, og siden moren min heter Jenny Johanne synes vi dette også er et fint navn.

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huh? :sprettoy:

Anonymkode: 02397...1ae

Hva mener du?

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare ikke kall ungen Emma eller Nora.

Anonymkode: 0c95a...72d

• Liker 3
Skrevet

Personlig synes jeg birgitta ikke er så fint. 

Men uansett mye bedre enn topp 10 navnene alle kaller ungene sine for i dag. Ditt er ihvertfall litt uvanlig.

Men da hadde ueg droppet dobbeltnavn. Birgitta johanne er too much,  velg en av dem

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes navnene er fine. Men er ikke glad i dobbeltnavn, synes det er tungt og unødvendig, men det er jo bare min smak.. Forfriskende at folk velger slike navn.. Birgitta er fint, men liker Birgitte enda bedre..

Anonymkode: a324d...74b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Grusomt. Johanne er fint nok, men Birgitte??? Rimer på f***e

Anonymkode: 22c0a...ca4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grusomt. Johanne er fint nok, men Birgitte??? Rimer på f***e

Anonymkode: 22c0a...ca4

Er du tre år?

Anonymkode: 415ac...495

• Liker 10
Skrevet

Liker begge, men de står best alene. Syns de blir veldig tunge sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Beklager, den kombinasjonen var bare ikke pen. Ikke i det hele tatt. Jeg heter noe som likner veldig, og kan ikke for mitt bare liv like navnet mitt. Birgitta klinger i tillegg ikke særlig godt på norsk, synes jeg. Heller Birgitte hvis man absolutt må. Johanne står veldig fint alene.  

Anonymkode: 31e11...321

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...