Gå til innhold

Hjelp til match!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Rosa tyllskjørt fra h&m og hvit singlet med statement ish smykke, men hvilken jakke kan det toppes med? 

Tenker i utgangspunktet skinnjakke kan røffe det hele opp, men dette er til en konfirmasjon, så gjerne en dongerijakke? Hva tenker dere? 

Anonymkode: eac0f...64d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til konfirmasjon ville jeg valgt en blazer av noe slag i en farge som passer.. For meg blir både skinnjakke og denimjakke til et slikt antrekk for hverdagslig. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Ananas. skrev:

Til konfirmasjon ville jeg valgt en blazer av noe slag i en farge som passer.. For meg blir både skinnjakke og denimjakke til et slikt antrekk for hverdagslig. 

Prøvde med en hvit blazer men følte ikke at det så bra ut😣 Kan se om det gjerne er finere med svart!

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rosa tyllskjørt fra h&m og hvit singlet med statement ish smykke, men hvilken jakke kan det toppes med? 

Tenker i utgangspunktet skinnjakke kan røffe det hele opp, men dette er til en konfirmasjon, så gjerne en dongerijakke? Hva tenker dere? 

Du kan jo ikke gå i hverken skinnjakke eller dongerijakke i en konfirmasjon. Hva med bolero?

Anonymkode: e1abd...ac1

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo ikke gå i hverken skinnjakke eller dongerijakke i en konfirmasjon. Hva med bolero?

Føler bolero er litt vel 15 år på skoleballet😣 Men går nok for mørk blazer😊

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig kan man det.

Endret av penny_
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare ha en litt tykk, pen cardigan?

Anonymkode: 2b13a...663

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...