AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #1 Skrevet 2. juni 2017 Rosa tyllskjørt fra h&m og hvit singlet med statement ish smykke, men hvilken jakke kan det toppes med? Tenker i utgangspunktet skinnjakke kan røffe det hele opp, men dette er til en konfirmasjon, så gjerne en dongerijakke? Hva tenker dere? Anonymkode: eac0f...64d
Ananas. Skrevet 2. juni 2017 #2 Skrevet 2. juni 2017 Til konfirmasjon ville jeg valgt en blazer av noe slag i en farge som passer.. For meg blir både skinnjakke og denimjakke til et slikt antrekk for hverdagslig.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #3 Skrevet 2. juni 2017 14 minutter siden, Ananas. skrev: Til konfirmasjon ville jeg valgt en blazer av noe slag i en farge som passer.. For meg blir både skinnjakke og denimjakke til et slikt antrekk for hverdagslig. Prøvde med en hvit blazer men følte ikke at det så bra ut😣 Kan se om det gjerne er finere med svart! Anonymkode: eac0f...64d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #4 Skrevet 3. juni 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Rosa tyllskjørt fra h&m og hvit singlet med statement ish smykke, men hvilken jakke kan det toppes med? Tenker i utgangspunktet skinnjakke kan røffe det hele opp, men dette er til en konfirmasjon, så gjerne en dongerijakke? Hva tenker dere? Anonymkode: eac0f...64d Du kan jo ikke gå i hverken skinnjakke eller dongerijakke i en konfirmasjon. Hva med bolero? Anonymkode: e1abd...ac1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #5 Skrevet 3. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo ikke gå i hverken skinnjakke eller dongerijakke i en konfirmasjon. Hva med bolero? Anonymkode: e1abd...ac1 Føler bolero er litt vel 15 år på skoleballet😣 Men går nok for mørk blazer😊 Anonymkode: eac0f...64d 1
penny_ Skrevet 3. juni 2017 #6 Skrevet 3. juni 2017 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo ikke gå i hverken skinnjakke eller dongerijakke i en konfirmasjon. Hva med bolero? Anonymkode: e1abd...ac1 Selvfølgelig kan man det. Endret 3. juni 2017 av penny_
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #7 Skrevet 3. juni 2017 Kan du ikke bare ha en litt tykk, pen cardigan? Anonymkode: 2b13a...663
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå