Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser dine vintersko ut? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg går stort sett i samme typer sko hele året, siden jeg aldri finner vintersko jeg liker.

Skrevet
Jeg går stort sett i samme typer sko hele året' date=' siden jeg aldri finner vintersko jeg liker.[/quote']

? :o ?

Sommer som vinter??

Skrevet

Jeg har ikke vindtersko.. men leter.

Men jeg har to par skoletter med høy hæl da. Og noen par med kraftige helårs-sko.

Ønsker meg et par "fjellsko", men de er så vndt å gå i. Før jeg finner dem, så er det plutselig vår. Og det er jo ikke akkurat så mye snø her heller.

Gummistøvler med brodder?

Gjest Gjesta
Skrevet

Vel, midt på sommeren går jeg gjerne i sandaler. Men ellers går det mye i sneakers, og de kan jeg bruke hele året.

Skrevet

I år har jeg foreløpig kjøpt to par vintersko. Begge fra Faith. De ene er svarte høye og semskede med flat såle. De når til høyt på leggen og øverst er de dekorert med spenner.

Det andre paret er beige, også høye, med en hvit "pelskant" øverst.

Bruker de enten med skjørt eller over jeans.

Ellers så er det ikke snø der hvor jeg bor, så jeg bruker også høst sko, støvletter og sneakers. Men det er deilig å være varm på føttene når det er kjølig ute!

Skrevet

Jeg har noen stilige mørkegrå/svarte gore-tex sko. Liker å holde meg varm på bena, de er flotte når det er speilglatt ute og er vanntette.

Gjest Anonymous
Skrevet

Av ordentlige vintersko har jeg et par nesnalobber, røde med knallblå såle. De er veldig kule, men egner seg bare når det er, godt med minusgrader, og er ikke akkurat pensko. Derfor savner jeg et par pene, forede støvletter - men nå er tross alt julebordsesongen over, så det får bli til neste år.

Går ellers mye i Salomon-trekkingsko, militærstøvler, eller i et par brune camper-snørestøvletter. Sistnevnte er dessverre ikke foret, og blir derfor lett kalde vinterstid... :-(

Av en eller annen grunn mener mannen min at jeg ikke trenger flere sko (!?!?!)

Skrevet
Jeg går stort sett i samme typer sko hele året, siden jeg aldri finner vintersko jeg liker.

Samme her.

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg går stort sett med støvletter, og de dagene jeg ikke har det bruker jeg fjellstøvler

Gjest Gjesta
Skrevet

Samme her.

Skrevet

Et par veldig upraktiske men veldig fine fra Paco Gil. Det jeg kaller "vin-sko", da de er bedre å gå i etter noen glass med vin, men drikker jo ikke ofte da.. Har i alle fall lagt på bedre såle slik at de ikke er direkte livsfarlige..

Er elendig til å kjøpe vintersko da jeg liker feminine sko/støvletter og har bred fot og step-3 legger... Er mitt ultimate hat-kjøp hvert år.

Men bryter av og til sammen og bruker hiking-skoene mine, men føler meg som en boms. (Men kanskje heller det enn å bryte et bein eller to på isen...)

Gjest Daniella_
Skrevet

Har noen svarte høyhelte boots, også bytter jeg på med puma-skoene mine.

Går mest i joggeskoene da...boots på fest :)

Gjest Betty Boop
Skrevet

Har et par svarte, tykke Prada skinnsko og et par semskede, brune Prada skinnsko som jeg bruker i vinter. De er ikke veldig feminine, men veldig behagelige og god kvalitet.

Skrevet

I år går jeg med lysebrune, semska Roots støveletter. (Stødige på glatta, noe som er viktig nå som jeg er gravid..)

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen svarte, helt enkle fra Bestseller. Viktigste er at de ikke er for maskuline, at de er fòrede, at de ikke har så høy hæl og at de gjerne også har spor under.

Skrevet

samme som i fjor....... Softline fra Skoringen, sorte med snøring. Men det er når jeg er ute å leker i snøen eller går tur. Også har eg lyse semska støveletter med flat såle fra Din Sko, fjorårets. Strange støveletter m høy hæl,årets. Scootersko til bruk på scootertur(selvsagt...),og brune høyhæla ufora, kalde, bootsaktige....tre år gamle...som matcher ei fin veske..og grønne semska m kilehæl fra DinSko, og tre par sorte til som ikke er blitt brukt ennå i år, tror kanskje de vil havne på neste loppemarked... det var vel vinterskoenen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...