AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #1 Skrevet 2. juni 2017 Jeg skal kjøpe min første menskopp og vurderer Diva-kopp. Har lest at Røtter og Helios-butikkene selger menskopp og lurer derfor om hvilke menskopper de selger. Noen som har kjøpt der og vet? Anonymkode: 45fa6...a07
Persephone Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 Da jeg kjøpte menskopp på Helios hadde de bare Diva cup. Dette er jo en del år siden da, så det er godt mulig at de har utvidet sortimentet. Diva cup funker i hvertfall veldig godt for meg, men det er jo veldig individuelt. Vil anbefale deg å lese litt opp på de forskjellige modellene og hvilke typer skjeder de er best for. Det kan jo også være at den første koppen du kjøper ikke funker for deg, men da kan du prøve en annen. Litt kjipt med tanke på at de koster litt (Diva cup koster 300-400), men det er jo uansett billigere på langsikt enn bind eller tamponger.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #3 Skrevet 5. juni 2017 Jeg har kjøpt min første, Mooncup, gjennom en nettbutikk i Englang, sikkert snart 10 år siden, og den kom kanskje på 250 kroner med frakt. Var fornøyd med den men etter fødselen måtte gå opp en størrelse, kjøpte da en ny menskopp på ebay for sånn 30 kroner, bare for å prøve. Ingen forskjell, funker fjell den.. Også er den rosa og fin. Anonymkode: 33b5a...ffe
Forundret.. Skrevet 24. juni 2017 #4 Skrevet 24. juni 2017 Jeg bestilte organicup fra organicup.eu. Fikk den etter ca ti dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå