AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #1 Del Skrevet 2. juni 2017 Jeg er 27, "venn" med en 26 og en 24 åring, og opplever at begge de to snakker drit om hverandre, men er gode venner sammen, lurer på hva de sier når jeg ikke er der... er vi ikke for gamle for dette? Haha Anonymkode: 37bf1...837 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #2 Del Skrevet 2. juni 2017 aldri virker det som, helt tragisk. Anonymkode: b3670...fc8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. juni 2017 #3 Del Skrevet 2. juni 2017 Aldri, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #4 Del Skrevet 2. juni 2017 Kvinner lever, ånder og puster for å få snakke stygt om andre. Jeg har jobbet i flere manneyrker, jeg har aldri hørt menn baksnakke noen eller oppføre seg så emosjonelt som det kvinner gjør. Anonymkode: 926a4...fae 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #5 Del Skrevet 2. juni 2017 Menn og kvinner slutter aldri å baksnakke. Anonymkode: a894f...6fd 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 2. juni 2017 #6 Del Skrevet 2. juni 2017 De desidert verste baksnakkerne jeg vet om, er menn i førti- og femtiårene. Jeg tror det blir en vane, og at de ville blitt sjokkert hvis de så seg selv utenfra. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SesameStreet Skrevet 2. juni 2017 #7 Del Skrevet 2. juni 2017 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 27, "venn" med en 26 og en 24 åring, og opplever at begge de to snakker drit om hverandre, men er gode venner sammen, lurer på hva de sier når jeg ikke er der... er vi ikke for gamle for dette? Haha Anonymkode: 37bf1...837 Noen begynner aldri og noen slutter aldri, de finnes i alle former og alle aldre. Jeg syntes baksnakkingen var barnslig når jeg var i skolealder og skjønte aldri om hvorfor alle var så opphengt i hva andre hadde på seg, sa eller gjorde. Synes fortsatt, forsåvidt. Poenget var egentlig at det er veldig individuelt. Endret 2. juni 2017 av SesameStreet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #8 Del Skrevet 2. juni 2017 6 minutter siden, Cathrine88 skrev: De desidert verste baksnakkerne jeg vet om, er menn i førti- og femtiårene. Jeg tror det blir en vane, og at de ville blitt sjokkert hvis de så seg selv utenfra. Se der! Der er en av de. Kvinnene som baksnakker andre for å føle det bedre med seg selv. Føles det godt nå, som du fikk lettet litt på trangen din til å baksnakke? Anonymkode: 926a4...fae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 2. juni 2017 #9 Del Skrevet 2. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Se der! Der er en av de. Kvinnene som baksnakker andre for å føle det bedre med seg selv. Føles det godt nå, som du fikk lettet litt på trangen din til å baksnakke? Anonymkode: 926a4...fae Ta det helt med ro, lille AB. Jeg er ærlig med dem om hva jeg mener. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #10 Del Skrevet 2. juni 2017 Har mer med intelligens å gjøre, enn alder. Dess dummere man er, dess mer deilig syns man baksnakking er Anonymkode: 1efe9...c9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #11 Del Skrevet 2. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har mer med intelligens å gjøre, enn alder. Dess dummere man er, dess mer deilig syns man baksnakking er Anonymkode: 1efe9...c9e Der av at kvinner baksnakker så mye. Hele livet gjennom. Anonymkode: 926a4...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solomon Grundy Skrevet 2. juni 2017 #12 Del Skrevet 2. juni 2017 Aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #13 Del Skrevet 2. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der av at kvinner baksnakker så mye. Hele livet gjennom. Anonymkode: 926a4...fae Jeg har mannlige venner og familiemedlemmer som har blitt mobbet på mannsdominerte arbeidsplasser, så, vet ikke det Anonymkode: 1efe9...c9e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #14 Del Skrevet 2. juni 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Se der! Der er en av de. Kvinnene som baksnakker andre for å føle det bedre med seg selv. Føles det godt nå, som du fikk lettet litt på trangen din til å baksnakke? Anonymkode: 926a4...fae 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner lever, ånder og puster for å få snakke stygt om andre. Jeg har jobbet i flere manneyrker, jeg har aldri hørt menn baksnakke noen eller oppføre seg så emosjonelt som det kvinner gjør. Anonymkode: 926a4...fae 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der av at kvinner baksnakker så mye. Hele livet gjennom. Anonymkode: 926a4...fae Anonymkode: 9156b...d0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjulvinge Skrevet 2. juni 2017 #15 Del Skrevet 2. juni 2017 Begge kjønn baksnakker like mye. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #16 Del Skrevet 2. juni 2017 Jeg syns du skal slutte å baksnakke venninnene dine her ts! Anonymkode: ebd13...5c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. juni 2017 #17 Del Skrevet 2. juni 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 27, "venn" med en 26 og en 24 åring, og opplever at begge de to snakker drit om hverandre, men er gode venner sammen, lurer på hva de sier når jeg ikke er der... er vi ikke for gamle for dette? Haha Anonymkode: 37bf1...837 Man skulle tro det. Men visse mennesker slutter aldri med dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #18 Del Skrevet 2. juni 2017 Har nok mest grobunn i ens egen usikkerhet om det å kunne stå alene for en ting. Det er greiere å få flere med din side å rakke på en annen, eller stå for en mening heller enn å stå mutters alene om den ene, kanskje sære, oppfattelse. Anonymkode: a8ab0...cbe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #19 Del Skrevet 2. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mannlige venner og familiemedlemmer som har blitt mobbet på mannsdominerte arbeidsplasser, så, vet ikke det Anonymkode: 1efe9...c9e Forskning støtter dette. "Menn mobbes av menn, og det er menn som er de verste mobberne, slår Einarsen fast. - Hele 70 prosent av de som blir mobbet, mobbes av menn. Kvinner blir mobbet av både menn og kvinner, mest av sine medsøstre."http://www.arbeidstilsynet.no/arbeidervernartikkel.html?tid=89778 Anonymkode: a894f...6fd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #20 Del Skrevet 2. juni 2017 Never ever! Anonymkode: bdc0c...3ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå