Gå til innhold

Når slutter jenter med baksnakking?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er 27, "venn" med en 26 og en 24 åring, og opplever at begge de to snakker drit om hverandre, men er gode venner sammen, lurer på hva de sier når jeg ikke er der... er vi ikke for gamle for dette? Haha

Anonymkode: 37bf1...837

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

aldri virker det som, helt tragisk.

Anonymkode: b3670...fc8

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinner lever, ånder og puster for å få snakke stygt om andre. Jeg har jobbet i flere manneyrker, jeg har aldri hørt menn baksnakke noen eller oppføre seg så emosjonelt som det kvinner gjør.

Anonymkode: 926a4...fae

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn og kvinner slutter aldri å baksnakke.

Anonymkode: a894f...6fd

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De desidert verste baksnakkerne jeg vet om, er menn i førti- og femtiårene. Jeg tror det blir en vane, og at de ville blitt sjokkert hvis de så seg selv utenfra.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 27, "venn" med en 26 og en 24 åring, og opplever at begge de to snakker drit om hverandre, men er gode venner sammen, lurer på hva de sier når jeg ikke er der... er vi ikke for gamle for dette? Haha

Noen begynner aldri og noen slutter aldri, de finnes i alle former og alle aldre. Jeg syntes baksnakkingen var barnslig når jeg var i skolealder og skjønte aldri om hvorfor alle var så opphengt i hva andre hadde på seg, sa eller gjorde. Synes fortsatt, forsåvidt. Poenget var egentlig at det er veldig individuelt. 

Endret av SesameStreet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, Cathrine88 skrev:

De desidert verste baksnakkerne jeg vet om, er menn i førti- og femtiårene. Jeg tror det blir en vane, og at de ville blitt sjokkert hvis de så seg selv utenfra.

Se der! Der er en av de. Kvinnene som baksnakker andre for å føle det bedre med seg selv. Føles det godt nå, som du fikk lettet litt på trangen din til å baksnakke?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Se der! Der er en av de. Kvinnene som baksnakker andre for å føle det bedre med seg selv. Føles det godt nå, som du fikk lettet litt på trangen din til å baksnakke?

Ta det helt med ro, lille AB. Jeg er ærlig med dem om hva jeg mener.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har mer med intelligens å gjøre, enn alder. Dess dummere man er, dess mer deilig syns man baksnakking er

Anonymkode: 1efe9...c9e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har mer med intelligens å gjøre, enn alder. Dess dummere man er, dess mer deilig syns man baksnakking er

Der av at kvinner baksnakker så mye. Hele livet gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mannlige venner og familiemedlemmer som har blitt mobbet på mannsdominerte arbeidsplasser, så, vet ikke det

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner lever, ånder og puster for å få snakke stygt om andre. Jeg har jobbet i flere manneyrker, jeg har aldri hørt menn baksnakke noen eller oppføre seg så emosjonelt som det kvinner gjør.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 9156b...d0c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns du skal slutte å baksnakke venninnene dine her ts!

Anonymkode: ebd13...5c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man skulle tro det. Men visse mennesker slutter aldri med dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har nok mest grobunn i ens egen usikkerhet om det å kunne stå alene for en ting. Det er greiere å få flere med din side å rakke på en annen, eller stå for en mening heller enn å stå mutters alene om den ene, kanskje sære, oppfattelse.

Anonymkode: a8ab0...cbe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mannlige venner og familiemedlemmer som har blitt mobbet på mannsdominerte arbeidsplasser, så, vet ikke det

Forskning støtter dette.

"Menn mobbes av menn, og det er menn som er de verste mobberne, slår Einarsen fast. - Hele 70 prosent av de som blir mobbet, mobbes av menn. Kvinner blir mobbet av både menn og kvinner, mest av sine medsøstre."

http://www.arbeidstilsynet.no/arbeidervernartikkel.html?tid=89778

Anonymkode: a894f...6fd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...