Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe en krølltang fra usa, men så lurer jeg på hvor man får kjøpt adapere slik at den passer til norske kontakter? Og hva koster disse?

Videoannonse
Annonse
Gjest Den gode fe
Skrevet

Biltema eller Clas Ohlson. Stor sjanse, dessuten billigst. :-)

Skrevet

Tusen takk!

Men vet du sånn ca hva de koster?

For hvis det er veldig dyrt for en adapter så kansje d lønner seg å kjøpe en norsk krølltang også, derfor jeg lurer ?

Gjest Anonymous
Skrevet

sikkert ikke mer enn en hundrings.

Skrevet

okei, tusen takk for svar!

skal kjøpe den tanga jeg nå :-)

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Kan jeg spørre hvilken krølltang du har tenkt å kjøpe, Kaori?

Er selv på jakt etter en, sett en på hq hair som ble anbefalt her inne. ..Men ikke kommet meg til å kjøpe ennå. :)

Skrevet

Hei

Har ikke noe bilde av den krølltanga jeg skal kjøpe, men forskjellen på den og den krølltanga jeg har fra før av, er at denne har et større "jern" på en måte.

Den jeg har fra før av lager mindre krøller og korketrekkere, mens jeg ville ha litt større bølger.

Så det er ikke noe særlig annerledes, er bare rett og slett større, eller tjukkere eller hva jeg skal si, så slike anbefalt i et blad.

Men den tanga fra hqhair så jo ganske interresang ut også, men hørtes ut som den var litt vanskelig å bruke..? skal i alle fall prøve denne, og håpe på det beste :-)

Ser at de andre innleggene kom litt mange ganger, skulle da virkelig gått ann å slette innlegg man selv legger inn :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...