Gå til innhold

Får nesten ingenting igjen for å snakke med nye mennesker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, lurer på hvorfor jeg aldri føler at jeg har lyst å treffe et menneske jeg har møtt igjen. Det er som om ingen gir meg noe spesiellt. Føler at det hele tiden er jeg som må dra samtalen i gang, ta kontakt, være interessant nok etc.. utrolig slitsomt og noe jeg rett og slett ikke synes er gøy.

Familien min liker jeg å være med, da jeg føler meg mer avslappet rundt dem og de ikke er så kravstore til at jeg skal snakke for å være interessant. 

Kanskje er det vanskelig å få nye venner når man er over 30 år? 

Nå forteller jeg ikke alt om meg selv første gang jeg møter en person. Samtalene kan bli ganske hverdagslige og korte. 

Det som er rart er at ingen andre prøver å strekke samtalene med meg. Føler det er jeg som må gjøre det. Ofte jeg som sier "Hei" først de gangene vi ser hverandre.

Tips?

Anonymkode: 74c70...7cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du må spørre mer om dem, of då dem til å snakke om seg selv. Da vil de like deg bedre. 

Snakk lite om deg selv, men ve åpen og ærlig og fortell gjerne om svakheter ved deg selv. Å være åpen og lite selvhøytidelig. Men det viktigste for å bli likt er å spørre om dem og få dem til å snakke om seg selv. 

Anonymkode: 427eb...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må spørre mer om dem, of då dem til å snakke om seg selv. Da vil de like deg bedre. 

Snakk lite om deg selv, men ve åpen og ærlig og fortell gjerne om svakheter ved deg selv. Å være åpen og lite selvhøytidelig. Men det viktigste for å bli likt er å spørre om dem og få dem til å snakke om seg selv. 

Anonymkode: 427eb...edc

Sant det du sier der. Skal notere meg det du sier :)

Anonymkode: 74c70...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke bare ditt ansvar å holde samtalen i gang. Hvis du føler det sånn så kan det jo hende at det bare er at kjemien ikke stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...