Gjest Newroz Skrevet 2. juni 2017 #1 Skrevet 2. juni 2017 Jeg har funnet ut at jeg alltid står som pålogget på facebook, selv om jeg ikke er det. Ikke rart jeg har fått mange meldinger midt på natta Jeg har en Samsung A5, og facebook app med påfølgen messenger app. Å bare gå ut av appene fungerer tydeligvis ikke. Det eneste jeg har funnet ut som funker er å logge seg helt ut av facebook appen og slette messenger.. Men det kan da ikke være sånn for alle? De færreste av vennene mine er jo pålogget døgnet rundt. Tips, råd, forklaringer?
stan Skrevet 2. juni 2017 #2 Skrevet 2. juni 2017 Det er jo en innstilling i Facebook om du ønsker å være pålogget hele tiden. Skru av den. I tillegg kan du jo slette appen, og heller bruke nettleseren til Facebook. Du sparer minne og det fungerer like godt.
Gjest Emera Skrevet 3. juni 2017 #3 Skrevet 3. juni 2017 Jeg har ingen av facebook-appene. Sjekket på profilen min hvor jeg var innlogget. Der stod det en innlogging på mobil som ikke stemte i det hele tatt. Jeg hadde ikke vært innpå på mange dager. Jeg har heller aldri chaten påslått. Så jeg vet ikke om det hjelper å unngå appene, i grunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå