AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #1 Skrevet 2. juni 2017 Jeg ha sett flere personer inne på Tinder som dukker opp på nytt etter at jeg har sveipa de vekk til venstre? Har de flere profiler, restarter profilen sin, eller er det neon funksjoner som gjør at enkelte dukker opp på nytt? Flere som har opplevd det samme? Anonymkode: b8d6a...605
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #2 Skrevet 2. juni 2017 Og hvorfor i all verden skriver alle hvor høye de er? Anonymkode: b8d6a...605 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #3 Skrevet 2. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor i all verden skriver alle hvor høye de er? Anonymkode: b8d6a...605 De skriver det for å fremheve trekkene sine og beskrive seg selv. Anonymkode: cb9e0...2dc 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #4 Skrevet 2. juni 2017 Please. Er dette virkelig noe å hyle om? Ja, tinder er basert på algoritmer, og det vil dukke opp personer du har takker nei til innimellom for det er ikke uendelig antall brukere. Anonymkode: 7a6cc...553 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #5 Skrevet 2. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Please. Er dette virkelig noe å hyle om? Ja, tinder er basert på algoritmer, og det vil dukke opp personer du har takker nei til innimellom for det er ikke uendelig antall brukere. Anonymkode: 7a6cc...553 Er det noen som hyler, da? Jeg leste bare et helt vanlig spørsmål.. Anonymkode: 1d834...907 13
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #6 Skrevet 2. juni 2017 Skjebnen prøver å fortelle deg noe Anonymkode: d6aeb...9e1 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #7 Skrevet 2. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Please. Er dette virkelig noe å hyle om? Ja, tinder er basert på algoritmer, og det vil dukke opp personer du har takker nei til innimellom for det er ikke uendelig antall brukere. Anonymkode: 7a6cc...553 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjebnen prøver å fortelle deg noe Anonymkode: d6aeb...9e1 Ja, jeg synes det er litt greit jeg, for det hender jeg sveiper feil. Anonymkode: b8d6a...605 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #8 Skrevet 2. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Please. Er dette virkelig noe å hyle om? Ja, tinder er basert på algoritmer, og det vil dukke opp personer du har takker nei til innimellom for det er ikke uendelig antall brukere. Anonymkode: 7a6cc...553 Kan noen si litt om hvordan de algoritmene fungerer? Anonymkode: b8d6a...605 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #9 Skrevet 2. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Please. Er dette virkelig noe å hyle om? Ja, tinder er basert på algoritmer, og det vil dukke opp personer du har takker nei til innimellom for det er ikke uendelig antall brukere. Anonymkode: 7a6cc...553 Gid, så verdensvant. Vi andre som har vært på Tinder en stund har skjønt at det er noen menn som sletter og oppretter ny profil ofte. For det er de samme som dukker opp igjen og igjen. Noen av dem ser heller ikke helt gode ut. Tydeligvis er det noen som har fritidsproblemer, og ikke alle har vel jobb, så mye tid som de må bruke på å sveipe seg gjennom profilene om og om igjen. Tinder-mani er kanskje noe som det burde lages et behandlingsopplegg for. Anonymkode: 6ecca...3f4 9
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #10 Skrevet 2. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor i all verden skriver alle hvor høye de er? Anonymkode: b8d6a...605 Jeg undrer meg over at det er vanskelig å forstå når du er dame. Jeg vil nå gjerne vite hvor høy mannen er. Foretrekker at mannen er høyere enn meg. Men er du lav er du vel ikke vant til å tenke over sånt. Anonymkode: 6ecca...3f4 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #11 Skrevet 2. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg undrer meg over at det er vanskelig å forstå når du er dame. Jeg vil nå gjerne vite hvor høy mannen er. Foretrekker at mannen er høyere enn meg. Men er du lav er du vel ikke vant til å tenke over sånt. Anonymkode: 6ecca...3f4 Jeg ser ikke helt hvorfor det skal være så åpenbart for en kvinne som ikke bryr seg om høyde. Jeg synes også det var rart helt til menn forklarte det med at det visstnok er ekstremt mange kvinner som etterspør dette. Ettersom jeg er kvinne selv har jeg aldri fått slike spørsmål, og siden jeg ikke bryr meg om høyde selv har jeg heller aldri stilt slike spørsmål. Dette var derfor et helt ukjent fenomen for meg. Anonymkode: 10fc7...3bf 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #12 Skrevet 2. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjebnen prøver å fortelle deg noe Anonymkode: d6aeb...9e1 Anonymkode: 6ecca...3f4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #13 Skrevet 2. juni 2017 Samme skjer her, men det er de samme 4-5 mennene som dukker opp så tydelig at de driver å sletter profilene sine. Teit. Anonymkode: 0d7d9...442 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #14 Skrevet 2. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ikke helt hvorfor det skal være så åpenbart for en kvinne som ikke bryr seg om høyde. Jeg synes også det var rart helt til menn forklarte det med at det visstnok er ekstremt mange kvinner som etterspør dette. Ettersom jeg er kvinne selv har jeg aldri fått slike spørsmål, og siden jeg ikke bryr meg om høyde selv har jeg heller aldri stilt slike spørsmål. Dette var derfor et helt ukjent fenomen for meg. Anonymkode: 10fc7...3bf Jeg er som sagt en som bryr meg om det, men jeg er for høflig til å spørre om høyden med det første, så synes det er veldig greit at noen av dem oppgir høyden i profilen. Men det burde stå litt andre opplysninger der også Anonymkode: 6ecca...3f4 1
Sykkelkopp Skrevet 3. juni 2017 #15 Skrevet 3. juni 2017 Fordi de restarter profilen sin når de har sveipet alle og ikke fått noen matcher 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor i all verden skriver alle hvor høye de er? Anonymkode: b8d6a...605 Fordi damer er like opptatt av at mannen skal være høy som menn er opptatt kvinnen skal være slank
Sykkelkopp Skrevet 3. juni 2017 #16 Skrevet 3. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er som sagt en som bryr meg om det, men jeg er for høflig til å spørre om høyden med det første, så synes det er veldig greit at noen av dem oppgir høyden i profilen. Men det burde stå litt andre opplysninger der også Anonymkode: 6ecca...3f4 Skriver du vekten din på profilen din?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #17 Skrevet 3. juni 2017 De restarter ikke profilene sine, det er bare sånn tinder fungerer. Har flere ganger fått opp personer som jeg enten har trykket nei på, har trykket ja på eller har matchet med- for å så enten bli slettet eller slettet selv. Til og med dagen etter man slettet hverandre. Anonymkode: 9b30a...95c 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #18 Skrevet 3. juni 2017 Opplever selv at spesielt en fyr har kommet om og om igjen på Tinder! Fryktelig irriterende når samme fyren kommer opp for tiende gang! Er fremdeles ikke intressert! Det verste er at denne fyren er faren til en i klassen til barnet mitt, så treffer han faen meg ukentlig! :O Anonymkode: cfb97...8c6 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #19 Skrevet 3. juni 2017 3 timer siden, Sykkelkopp skrev: Skriver du vekten din på profilen din? Jeg har jo kroppsbilde, smarting. Anonymkode: 6ecca...3f4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #20 Skrevet 3. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Opplever selv at spesielt en fyr har kommet om og om igjen på Tinder! Fryktelig irriterende når samme fyren kommer opp for tiende gang! Er fremdeles ikke intressert! Det verste er at denne fyren er faren til en i klassen til barnet mitt, så treffer han faen meg ukentlig! :O Anonymkode: cfb97...8c6 Ja, også når det er noen som er ganske lite pen, så er det ikke noe gøy å få opp igjen hele tiden. Anonymkode: 6ecca...3f4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå