AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #41 Skrevet 3. juni 2017 Kanskje biologisk sett vil store baller indikere stor sædproduksjon og dermed appellere til reproduksjonsinstinktet hos kvinner? Anonymkode: 12ce7...1e6
Gorgonzola Skrevet 3. juni 2017 #42 Skrevet 3. juni 2017 Bare trist dette. Måten de fleste velger å svare på. Men enig i at trådens startinnlegg inviterer til oppgulp. "Alle" vet jo at kvinner ikke bryr seg spesielt om hverken baller eller pikk, så lenge sistnevnte er stor nok, og det er den som regel så lenge den kan klassifiseres som større enn mikropenis. Jeg har heldigvis hatt flere partnere som nyter store baller, sier det, leker med dem og synes det er sexy. Min nåværende er mildt sagt begeistret for at de klasker mot klitten og gir henne magiske orgasmer når jeg tar henne bakfra. Og hun elsker å bruke masse tid på dem når hun varmer meg opp og jeg simpelthen digger akkurat det. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #43 Skrevet 3. juni 2017 1 minutt siden, Gorgonzola skrev: Bare trist dette. Måten de fleste velger å svare på. Men enig i at trådens startinnlegg inviterer til oppgulp. "Alle" vet jo at kvinner ikke bryr seg spesielt om hverken baller eller pikk, så lenge sistnevnte er stor nok, og det er den som regel så lenge den kan klassifiseres som større enn mikropenis. Jeg har heldigvis hatt flere partnere som nyter store baller, sier det, leker med dem og synes det er sexy. Min nåværende er mildt sagt begeistret for at de klasker mot klitten og gir henne magiske orgasmer når jeg tar henne bakfra. Og hun elsker å bruke masse tid på dem når hun varmer meg opp og jeg simpelthen digger akkurat det. Har du lest alle trådene om testikkelstørrelse de siste dagene eller? Er det rart vi går lei? Anonymkode: 008bb...1b3
Gorgonzola Skrevet 3. juni 2017 #44 Skrevet 3. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du lest alle trådene om testikkelstørrelse de siste dagene eller? Er det rart vi går lei? Anonymkode: 008bb...1b3 Sorry det har jeg ikke, skjer heldigvis mye annet i livet enn å bruke all tiden her inne
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #45 Skrevet 3. juni 2017 Ballene eller testikkelene er et must for å produsere sæd. Selv har jeg liten pung (heldigvis), men spruter kraftig og mye, så størrelsen har nok ikke så mye å si... Se det, nå kan denne tråden endelig stenges!!! Anonymkode: 31810...c6a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå