AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #1 Skrevet 2. juni 2017 Noen som vet om en god fet øyenkrem? Fet som i høyt fettinnhold altså, ikke sånn fet og kul Jeg er mye tørrere rundt øya enn i resten av ansiktet men alle øyenkremer skal liksom være så milde og lette at jeg like godt kunne smurt meg med vann. Anonymkode: 71f6b...22a
Djungelvrål Skrevet 2. juni 2017 #2 Skrevet 2. juni 2017 https://kicks.no/kiehls-/avocado-cream-eye-treatment-p31903?gclid=Cj0KEQjwmcTJBRCYirao6oWPyMsBEiQA9hQPbjFvapUYKLNp07Kaqbh7v_lI14nizaV_0BMVfcNMnycaAnO48P8HAQ Denne er fet, brukt den selv. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #3 Skrevet 2. juni 2017 Tusen takk for tips! Tar gjerne mot flere Anonymkode: 71f6b...22a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #4 Skrevet 2. juni 2017 Hva med å bruke ren arganolje eller barbary olje under øyekrem? Jeg bruker til og med det istedenfor øyekrem noen dager. Funker som bare det, og da får huden direkte fukt. Synes faktisk det fungerer aller best. Jeg har tørre partier på huden der disse er et must. Ellers så ser jo den avokadokremen på linken over veldig bra ut, så det er jo mange gode alternativer der ute Anonymkode: 3e56f...5aa 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #5 Skrevet 2. juni 2017 Du skal være forsiktig med kremer heltmopp til øynene. Nyere forskning mener at mye bruk av renseprodukter og kremer opp til øynene på sikt fører til problemer med tårefilmen og dermed tørre øyne. Og det er ille å bli plaget med. Må du smøre så hør med apotekt og vær påpasselig med hvilke tilsetningsstoffer du smører deg med. Anonymkode: c1c81...eca
Djungelvrål Skrevet 2. juni 2017 #6 Skrevet 2. juni 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal være forsiktig med kremer heltmopp til øynene. Nyere forskning mener at mye bruk av renseprodukter og kremer opp til øynene på sikt fører til problemer med tårefilmen og dermed tørre øyne. Og det er ille å bli plaget med. Må du smøre så hør med apotekt og vær påpasselig med hvilke tilsetningsstoffer du smører deg med. Anonymkode: c1c81...eca Apoteket er IKKE rett plass og forhøre seg om hudpleie. De har ikke peiling. Gå heller til en hudpleier.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #7 Skrevet 2. juni 2017 Vichy Liftactiv Eyes Supreme, Anonymkode: 961fb...f14 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #8 Skrevet 2. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du skal være forsiktig med kremer heltmopp til øynene. Nyere forskning mener at mye bruk av renseprodukter og kremer opp til øynene på sikt fører til problemer med tårefilmen og dermed tørre øyne. Og det er ille å bli plaget med. Må du smøre så hør med apotekt og vær påpasselig med hvilke tilsetningsstoffer du smører deg med. Anonymkode: c1c81...eca Er det hvis man smører så langt opp at kremen kommer inn på selve øynene? Takker for tips! Anonymkode: 71f6b...22a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå