Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har truffet en veldig flott jente, vi har ennå ikke hatt sex, bare kysset og koset litt. Men sliter veldig med dette. Hun stinker veldig røyk og har veldig dårlig ånde. Selv er jeg ikke-røyker. Hva bør jeg gjøre? Syntes dette er veldig kvalmende. Noen råd?

Anonymkode: 1261a...865

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enten takler du at hun røyker, eller så dumper du henne. Det du ikke skal gjøre, er å prøve å forandre på henne allerede før dere er blitt sammen. (Jeg ville sagt akkurat det samme om det var en kvinne som stilte spørsmålet, og om røykeren var en mann. Sånn i tilfelle noen skulle klikke på akkurat det.)

Anonymkode: 93e9d...6a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er viktig at du forteller henne at du ikke liker røyk og lukten av det jeg!

Jeg røyket flere sigaretter om dagen før, syntes aldri det var noe galt eller ekkelt med det ,siden alle rundt meg også stort sett røyket. Men møtte en person som aldri hadde røkt, og forklarte meg at hver gang noen tente en sigarett var det som første gangen jeg selv røyket sigarett (det kan jo ikke den personen vite, men ingen syntes røyk lukter eller smaker godt første gangen man kjenner eller prøver det, man hoster og blir kvalm og ugh) , og ba meg prøve å gå fra frisk luft og inn i et røykfullt rom. Da merket jo jeg også kontrasten og hvor æsj det var.  Jeg tok poenget, for jeg kunne heller aldri kysset en som snuste, og gremmes av lukten bare noen åpner en snusboks.

Jeg trappet raskt ned masse, og sluttet fordi personen gjorde meg bevisst på hvor ekkelt det var og hvor plagsomt for den som ikke gjør det samme.
Nå så syntes selv jeg at folk som står med røyken i hånda ser tåpelige ut!

Anonymkode: 351b3...79b

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker ikke røyking selv, eller jeg finner det ikke attraktivt. Så personen jeg er sammen med vil jeg ikke skal røyke. Jeg vet ikke, jeg bare mister lysten når jeg vet de røyker. Jeg bryr meg ikke generelt om folk røyker, men vil ikke at en person jeg er nær og glad i skal gjøre det. Hun vil neppe slutte med det første, så du får bestemme selv om du vil gå med på det eller ikke. Jeg selv ville sagt i fra, hørt hva de synes, og hvis de ikke ville gjøre noe med det, så hadde jeg nok vurdert å bare avslutte.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slet selv med at tidligere samboer røykte for det påvirker faktisk samlivet en del. 'Skal bare ta en røyk først' er standard og du blir sittende og vente 5-10 minutter støtt og stadig. Verste er turgåing ute i frisk natur hvor den du går med bare er NØDT til å ta seg en røyk for da er vi ute i friluft og en kan ikke si noe på det men røyken flyr gjerne opp i trynet og du puster inn ca like mye passivt fordet. Jippi.

Anonymkode: 0eeb3...ca3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er røyking en skikkelig dealbreaker. Det er kjempeekkelt og jeg takler ikke lukta. Er heller ikke interessert i noen som er så dum at de prøver å påføre seg selv kreft og KOLS. 

Anonymkode: 1d3e9...6a8

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg er røyking en skikkelig dealbreaker. Det er kjempeekkelt og jeg takler ikke lukta. Er heller ikke interessert i noen som er så dum at de prøver å påføre seg selv kreft og KOLS. 

Anonymkode: 1d3e9...6a8

Enig. Røyking indikerer at jeg har utrolig lite til felles med personen, og det er generelt veldig avtennende.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Overrasket skrev:

Enig. Røyking indikerer at jeg har utrolig lite til felles med personen, og det er generelt veldig avtennende.

• Du hadde ikke kommet overens med/har ingenting til felles med:
  •  
  • Obama 
  • Alexa Chung
  • Keira Knightley
  • Seth Rogen
  • Mila Kunis
  • Jessica Alba
  • Rosie Huntington
  • Jennifer Aniston
  • Angelina Joile
  • Brad Pitt
  • Johnny Depp
  • Adele?
  • Gisele Bundchen
  • Natalie Portman
  • Kirsten Dunst
  • Woody Harrelson
  • Cameron Diaz
  • Drew Barrymore 
  • Charlize Theron
  • Joseph Gordon-Levitt
  • Jennifer Lawrence
  • Morgan Freeman
  • John Mayer
  • George Clooney
  • Megan Fox
  • Adam Sandler
  • Eva Mendes
  • Kate Winslet
  • Gwyneth Paltrow
  •  
  • And the list goes on and on and on.....................................................

Bilderesultat for sex and the city carrie smoking gif

Vel..Det får være ditt tap :) 

Anonymkode: d1420...044

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har truffet en veldig flott jente, vi har ennå ikke hatt sex, bare kysset og koset litt. Men sliter veldig med dette. Hun stinker veldig røyk og har veldig dårlig ånde. Selv er jeg ikke-røyker. Hva bør jeg gjøre? Syntes dette er veldig kvalmende. Noen råd?

Anonymkode: 1261a...865

Du får la være å date henne.

• Liker 3
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  •  
  • Obama 
  • Alexa Chung
  • Keira Knightley
  • Seth Rogen
  • Mila Kunis
  • Jessica Alba
  • Rosie Huntington
  • Jennifer Aniston
  • Angelina Joile
  • Brad Pitt
  • Johnny Depp
  • Adele?
  • Gisele Bundchen
  • Natalie Portman
  • Kirsten Dunst
  • Woody Harrelson
  • Cameron Diaz
  • Drew Barrymore 
  • Charlize Theron
  • Joseph Gordon-Levitt
  • Jennifer Lawrence
  • Morgan Freeman
  • John Mayer
  • George Clooney
  • Megan Fox
  • Adam Sandler
  • Eva Mendes
  • Kate Winslet
  • Gwyneth Paltrow
  •  
  • And the list goes on and on and on.....................................................

Dette er den beste listen du kan komme på? Fordi noen som i hovedsak er kjent for å vise trynet sitt i amerikanske filmer røyer skal jeg skal føle meg irettesatt for at jeg ikke liker å være sammen med noen som røyker? Jeg forstår egentlig ikke hva du forsøker å si, her. Jeg har forøvrig truffet noen på denne listen, og jeg kan gjerne si at jeg ikke akkurat hadde invitert "noen" med på iskrem.

Endret av Overrasket
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  •  
  • Gwyneth Paltrow
  • Anonymkode: d1420...044

Avsporing, men røyker hun??!? 
Hun, som er en av de mest moralistiske biofanatikerne i kjendisverdenen, og så røyker hun :hakeslepp: Ja ja, håper det er økologisk tobakk, da...

Anonymkode: 93e9d...6a3

Skrevet

Røyking er nasty. Dersom en person i et forhold røyker så har de virkelig ikke satt seg inn i hvordan det kan være for den ikke røykende partneren. 

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  •  
  • Obama 
  • Alexa Chung
  • Keira Knightley
  • Seth Rogen
  • Mila Kunis
  • Jessica Alba
  • Rosie Huntington
  • Jennifer Aniston
  • Angelina Joile
  • Brad Pitt
  • Johnny Depp
  • Adele?
  • Gisele Bundchen
  • Natalie Portman
  • Kirsten Dunst
  • Woody Harrelson
  • Cameron Diaz
  • Drew Barrymore 
  • Charlize Theron
  • Joseph Gordon-Levitt
  • Jennifer Lawrence
  • Morgan Freeman
  • John Mayer
  • George Clooney
  • Megan Fox
  • Adam Sandler
  • Eva Mendes
  • Kate Winslet
  • Gwyneth Paltrow
  •  

I tillegg til denne karen :) 

fcfb345d-261b-4641-b49d-ee97196835a5.jpg

Skrevet (endret)
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  •  
  • Obama 
  • Alexa Chung
  • Keira Knightley
  • Seth Rogen
  • Mila Kunis
  • Jessica Alba
  • Rosie Huntington
  • Jennifer Aniston
  • Angelina Joile
  • Brad Pitt
  • Johnny Depp
  • Adele?
  • Gisele Bundchen
  • Natalie Portman
  • Kirsten Dunst
  • Woody Harrelson
  • Cameron Diaz
  • Drew Barrymore 
  • Charlize Theron
  • Joseph Gordon-Levitt
  • Jennifer Lawrence
  • Morgan Freeman
  • John Mayer
  • George Clooney
  • Megan Fox
  • Adam Sandler
  • Eva Mendes
  • Kate Winslet
  • Gwyneth Paltrow
  •  

Drew Barrymore røkte ikke mens jeg hang med henne. Men røyking er kvalmt ja...

Endret av Hemmingroad
Skrevet

Røyking fast er ikke bra nei, det går ut over helsen på sikt, men er jo ikke grunn til noe dårlig ånde om man vet hvordan man faktisk skal pusse tennene :)  Men ikke date en røyker da om dette er et stort problem! Er jo helt vanvittig latterlig om man søker slike, og ikke kan takle det. For så å forlange at vedkommende skal endre seg bare for at du tar kontakt, er ikke det en "turn off" så vet ikke jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, Overrasket skrev:

Dette er den beste listen du kan komme på? Fordi noen som i hovedsak er kjent for å vise trynet sitt i amerikanske filmer røyer skal jeg skal føle meg irettesatt for at jeg ikke liker å være sammen med noen som røyker? Jeg forstår egentlig ikke hva du forsøker å si, her. Jeg har forøvrig truffet noen på denne listen, og jeg kan gjerne si at jeg ikke akkurat hadde invitert "noen" med på iskrem.

Jeg kan svare... Du skrev 

Sitat

Hva er så galt med den lista? At du ikke liker røyk er en ting, men hvis du tenker at røykere skal stå å motta drittprat som du kommer med uten å si noe, så tror jeg nok at det best at du holder deg unna - for det kommer ikke til å skje. 

Hadde du noe mer på hjertet?

For øvrig skjønner jeg godt at folk ikke liker røyklukt, ikke vil være sammen med en røyker. Men det må da være måååte på.

Anonymkode: fec3f...936

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...