AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #1 Skrevet 2. juni 2017 Jeg er bare interessert i å vite hvorfor noen ikke tar ansvar og kastrerer kattene sine. Virker som at de standard unnskyldningene er -hun er jo så pen, så vi vil ha kattunger som henne (du har aldri noen garanti for at ungene vil ligne henne hverken i utseendet eller væremåte, så det er bare idiotisk) -vi vil at katten skal leve naturlig (ja dere er så snille som lar katten bli ødelagt av fødsel på fødsel) -har ikke råd (nei det skulle du tenkt på før) -hun går da på p-piller (at det er lov å fore dyrene sine på noe så kreftfremkallende er mer en jeg forstår) -jeg vil at hun skal ha et kull først (jammen herregud hvorfor? Adopter katt fra dyrebeskyttelsen da vel hvis du har så lyst på kattunge. En katt driter i om hun ikke har muligheten til å reprodusere seg) blah. Dagens utblåsning. Noen som klarer å komme med EN fornuftig grunn til å ikke kastrere? Anonymkode: 7506f...c4d 37
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #2 Skrevet 2. juni 2017 Min er ikke kastrert fordi han er en veldig flott hannkatt av sin rase, med god stamtavle og friske linjer, han skal brukes i avl i noen år før han blir kastrert Alle kattungene hans som ikke går videre i avl blir kastrert før de flytter til ny eier. Anonymkode: 239ee...62c 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #3 Skrevet 2. juni 2017 Hankatten min er aggressiv og jeg aner ikke hvordan jeg skal få han til dyrlege for å få han kastrert. Og nå aner jeg ikke hvor han er heller, har vært borte siden i vinter, så det er vanskelig å bestille time også. Anonymkode: 305f0...a30
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #4 Skrevet 2. juni 2017 Herreguud, hva er så farlig da?? La eierne bestemme selv om de vil kastrere/sterilisere eller ikke! Det er for faen ikke en lov om å kastrere! Du gjør garantert noe som ikke er bra for katten eller dyrene dine også, ofte best å se på seg selv før du hisser deg opp over andre! Anonymkode: 2f25a...b52 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 Populært innlegg #5 Skrevet 2. juni 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herreguud, hva er så farlig da?? La eierne bestemme selv om de vil kastrere/sterilisere eller ikke! Det er for faen ikke en lov om å kastrere! Du gjør garantert noe som ikke er bra for katten eller dyrene dine også, ofte best å se på seg selv før du hisser deg opp over andre! Anonymkode: 2f25a...b52 Man er med på å øke omfanget av hjemløse katter når man lar katten få kull på kull. Traff jeg en nerve siden du hisset deg så opp? Anonymkode: 7506f...c4d 51
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #6 Skrevet 2. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Man er med på å øke omfanget av hjemløse katter når man lar katten få kull på kull. Traff jeg en nerve siden du hisset deg så opp? Anonymkode: 7506f...c4d Nei, traff jeg en nerve iogmed du hisset deg opp? Anonymkode: 2f25a...b52 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #7 Skrevet 2. juni 2017 Min fikk et kull med tre kattunger før jeg steriliserte henne og fikk gitt bort alle til snille folk. Jeg tror det er bra for katten om den kan få et kull, så lenge du sørger for bra eiere til kattungene. P-piller er vel ikke bra i lengden pga kreft. Anonymkode: e480a...740 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #8 Skrevet 2. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min fikk et kull med tre kattunger før jeg steriliserte henne og fikk gitt bort alle til snille folk. Jeg tror det er bra for katten om den kan få et kull, så lenge du sørger for bra eiere til kattungene. P-piller er vel ikke bra i lengden pga kreft. Anonymkode: e480a...740 Det finnes ingen studier som viser til at det er best om de får et kull først. P-piller er absolutt ikke bra nei Anonymkode: 7506f...c4d 30
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #9 Skrevet 2. juni 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, traff jeg en nerve iogmed du hisset deg opp? Anonymkode: 2f25a...b52 For et argument da gitt. Anonymkode: 7506f...c4d 5
MissPierce Skrevet 2. juni 2017 #10 Skrevet 2. juni 2017 Fordi han har en alvorlig hjertefeil, og kan ikke bedøves. Så han er hormon chippet. Helvetes dyrt i lengden for å si det mildt. Koster 2000,- i året. Men sånn er det å ha dyr. Skulle jo helst ha kastrert han, men det går dessverre ikke. Ellers så synes jeg absolutt at man skal kastrere kattene sine. Ser tragedier hvert år fordi at folk ikke kastrerer. Min ble funnet dumpet på gaten når han var rundt 6-7uker😢😢 17
Minlillesky Skrevet 2. juni 2017 #11 Skrevet 2. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er bare interessert i å vite hvorfor noen ikke tar ansvar og kastrerer kattene sine. Virker som at de standard unnskyldningene er -hun er jo så pen, så vi vil ha kattunger som henne (du har aldri noen garanti for at ungene vil ligne henne hverken i utseendet eller væremåte, så det er bare idiotisk) -vi vil at katten skal leve naturlig (ja dere er så snille som lar katten bli ødelagt av fødsel på fødsel) -har ikke råd (nei det skulle du tenkt på før) -hun går da på p-piller (at det er lov å fore dyrene sine på noe så kreftfremkallende er mer en jeg forstår) -jeg vil at hun skal ha et kull først (jammen herregud hvorfor? Adopter katt fra dyrebeskyttelsen da vel hvis du har så lyst på kattunge. En katt driter i om hun ikke har muligheten til å reprodusere seg) blah. Dagens utblåsning. Noen som klarer å komme med EN fornuftig grunn til å ikke kastrere? Anonymkode: 7506f...c4d Økonomien endret seg brått, uventet. Noe som kan skje alle Men ser ut til å ordne seg snart 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #12 Skrevet 2. juni 2017 58 minutter siden, MissPierce skrev: Fordi han har en alvorlig hjertefeil, og kan ikke bedøves. Så han er hormon chippet. Helvetes dyrt i lengden for å si det mildt. Koster 2000,- i året. Men sånn er det å ha dyr. Skulle jo helst ha kastrert han, men det går dessverre ikke. Ellers så synes jeg absolutt at man skal kastrere kattene sine. Ser tragedier hvert år fordi at folk ikke kastrerer. Min ble funnet dumpet på gaten når han var rundt 6-7uker😢😢 Tror det må være den beste grunnen jeg har hørt hittil. Stakar lille pus :/ Anonymkode: 7506f...c4d 7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #13 Skrevet 2. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herreguud, hva er så farlig da?? La eierne bestemme selv om de vil kastrere/sterilisere eller ikke! Det er for faen ikke en lov om å kastrere! Du gjør garantert noe som ikke er bra for katten eller dyrene dine også, ofte best å se på seg selv før du hisser deg opp over andre! Anonymkode: 2f25a...b52 JO det er det! De som ikke kastrerer og sender de ut gjør en avskyelig handling, de bidrar direkte til mord, dumping, tortur av katter! Anonymkode: 86c08...ed2 20
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #14 Skrevet 2. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, traff jeg en nerve iogmed du hisset deg opp? Anonymkode: 2f25a...b52 JEG er ikke sint.. Jeg er rasende på de som ikke kastrerer! Jeg gir blanke i de krekene som ikke gjør det, jeg bryr meg om alle de dumpende og mishandlede kattene de DIREKTE bidrar til slike skjebner. Anonymkode: 86c08...ed2 11
Gjest Belle âme Skrevet 2. juni 2017 #15 Skrevet 2. juni 2017 -"Gidder ikkje å bruke 2000,- på ein katt som kjem til å bli drept uansett." -Tanta mi som bur rett ved ein riksveg. Den dama kan irritere på seg gråstein
MissPierce Skrevet 2. juni 2017 #16 Skrevet 2. juni 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det må være den beste grunnen jeg har hørt hittil. Stakar lille pus :/ Anonymkode: 7506f...c4d Han lever heldigvis ganske godt med det. Men er redd han ikke blir så veldig gammel. Så han er mildt sagt tidenes mest bortskjemt pus ❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #17 Skrevet 2. juni 2017 2 timer siden, Belle âme skrev: -"Gidder ikkje å bruke 2000,- på ein katt som kjem til å bli drept uansett." -Tanta mi som bur rett ved ein riksveg. Den dama kan irritere på seg gråstein Sånne mennesker altså 🙄😑 Anonymkode: 7506f...c4d 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #18 Skrevet 2. juni 2017 2 timer siden, MissPierce skrev: Han lever heldigvis ganske godt med det. Men er redd han ikke blir så veldig gammel. Så han er mildt sagt tidenes mest bortskjemt pus ❤️ De skal være bortskjemte 😁 (Til en viss grad så klart) Anonymkode: 7506f...c4d 3
Maleficenta Skrevet 2. juni 2017 #19 Skrevet 2. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Min fikk et kull med tre kattunger før jeg steriliserte henne og fikk gitt bort alle til snille folk. Jeg tror det er bra for katten om den kan få et kull, så lenge du sørger for bra eiere til kattungene. P-piller er vel ikke bra i lengden pga kreft. Anonymkode: e480a...740 Det er en myte at det er bra for de å ha fått et kull 15
Maleficenta Skrevet 2. juni 2017 #20 Skrevet 2. juni 2017 3 timer siden, Minlillesky skrev: Økonomien endret seg brått, uventet. Noe som kan skje alle Men ser ut til å ordne seg snart Er vel dyrere å ha fem katter enn en? 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå