Gjest Nathalie Skrevet 31. juli 2002 #1 Del Skrevet 31. juli 2002 Smålig av de gå sende en PM om at jeg har en kontrollfrik til type bare fordi han har sett mine mailer fra KG... Har du ikke guts til å skrive det andre steder enn på PM så kan du la være... Jeg bryr meg katta om hva du mener, jeg står for det jeg mener uansett! ...nemlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 31. juli 2002 #2 Del Skrevet 31. juli 2002 Uff daaaaaa, Milla.Om det er en trøst Nathalie så er det flere av dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 31. juli 2002 #3 Del Skrevet 31. juli 2002 Flere av oss? Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. juli 2002 #4 Del Skrevet 31. juli 2002 Det er tydelig at særlig damer vet å baksnakke hverandre og mobbe. Kan dette være hovedårsaken til at kvinner aldri kommer lengere? De ødelegger for seg selv? Vi må se alt i sammenheng og det er ikke uten grunn at vi bør være litt obs på kvinnenaturen. Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 31. juli 2002 #5 Del Skrevet 31. juli 2002 Jeg mente at det var flere av dere som har fått "mindre pene" private meldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. juli 2002 #6 Del Skrevet 31. juli 2002 For å være helt ærlig, så tror jeg kanskje du misforsto innholdet i disse såkalte "meldingene" du påstår av og ha fått. Ikke for å fornærme deg, men vi vet jo begge at det skal ikke mye til før du kanskje misoppfatter andres menneskers tekst? Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 31. juli 2002 #7 Del Skrevet 31. juli 2002 Nå skal jeg ikke si noe om hva jeg har fått av PM men Waco, de er ikke til å misforstå. Ikke for å angripe deg Waco, men noen ER mere hårsåre enn andre, uansett. La dem være sånn da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 31. juli 2002 #8 Del Skrevet 31. juli 2002 Mmmhhhmmmm Waco.Åsså er det veeeeldig enkelt og stemple andre mennesker som sure fordi de argumenterer og ikke er enig i det fjåset du farer med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. juli 2002 #9 Del Skrevet 31. juli 2002 Heldigvis så hever jeg meg over persontrakkaseringer så jeg unnlater å svare..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 31. juli 2002 #10 Del Skrevet 31. juli 2002 Dette er så morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie (ikke innlogget) Skrevet 31. juli 2002 #11 Del Skrevet 31. juli 2002 Hmmm.... Hva mener du med at vi vet begge at det ikke skal mye til før jeg misoppfatter andres tekst, waco? *undrer* Og det var ikke så vanskelig å forstå hva milla mente... Ikke har jeg baksnakket noen heller, jeg henvendte meg i utgangspunktet kun til Milla og ikke alle andre... Er jeg bare vrang nå eller mente du noe helt annet enn slik jeg forstår det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 31. juli 2002 #12 Del Skrevet 31. juli 2002 Var det deg han mente, da??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 31. juli 2002 #13 Del Skrevet 31. juli 2002 Å faen... Var det ikke det, nei... :oops: Jeg misforstod visst litt jeg da... TAR DET TILBAKE!! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. juli 2002 #14 Del Skrevet 31. juli 2002 Nathalie, du skrev jo selv at typen din ikke bare visste at du skrev på KG, han hadde også tilgang til e- posten din, han kjente nicket ditt på KG og du var redd for at han skulle finne ut noe som du hadde skrevet for så å konfrontere deg med det. Det er konrollerende oppførsel av en mann. En jente må da ha sin egen e- post i fred, og hun skal kunne skrive hva hun vil på KG uten å frykte at hun må stå til rette for det. Alt annet er uakseptabelt. Kanskje det er derfor du aldri tør i gå i dybden av noe, fordi du vet han "Han" leser det. Jeg bare spør. Milla- fortsatt JA til reg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. juli 2002 #15 Del Skrevet 31. juli 2002 Milla, du trenger ikke skremme folk for det. Jeg forstår intensjonen din, men det hjelper lite på situasjonen å plage andre brukere. Men så har jeg lært meg... at det er kanskje sånn damer oppfører seg når dem har noen uoverstemmelser? Waco Det som er verdt å merke seg... er at jeg hver dag på kg... finner nye grunner til å holde jentene hjemme..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 1. august 2002 #16 Del Skrevet 1. august 2002 Ah Waco, der skal jeg for en gangs skyld være enig med deg... det med damers oppførsel når det gjelder uoverstemmelser. Ikke alle kvinner selvfølgelig, og det hender man får samme dritten fra menn, men kvinnfolk spesielt! Kanskje nettopp derfor vi ikke bør holdes hjemme, men komme oss ut og lære hvordan man oppfører seg...... Men det er en helt annen diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 1. august 2002 #17 Del Skrevet 1. august 2002 Milla, med hvilken rett har du til å blande deg inn i andres saker og ting???? 10na :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. august 2002 #18 Del Skrevet 1. august 2002 I ett Forum skal men jo kommentere ting eller hur? At en voksen kvinne ikke får ha personlige ting som e- post i fred synes jeg både er latterlig og trist siden noen har så mye makt over ett annet menneske uten at de er klar over det selv. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 1. august 2002 #19 Del Skrevet 1. august 2002 Greit nok at du kanskje synes det, Milla... Men jeg synes kanskje at jeg burde få ha lov til å forsvare meg angående det... Om du synes det er latterlig og trist at typen min "kontrollerer" meg så mye som du sier, så trenger du vel ikke å spy ut at JEG er latterlig og klønete pga det... Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt forstår hvor du vil hen, Milla.. Men ja, jeg skrev alt det om at typen vet nicket mitt på KG og at han har tilgang til eposten min... Men jeg har aldri sett på det som kontrollerende oppførsel av typen... Er jeg blind da, eller, som ikke ser det? Men hva mente du med at jeg aldri tør å gå i dybden av noe? Jeg bare spør jeg også... Og waco... Takk for støtten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 1. august 2002 #20 Del Skrevet 1. august 2002 I ett Forum skal men jo kommentere ting eller hur? At en voksen kvinne ikke får ha personlige ting som e- post i fred synes jeg både er latterlig og trist siden noen har så mye makt over ett annet menneske uten at de er klar over det selv. Milla Selvfølgelig skal man få kommentere ting, men uansett så er det opp til HVER ENKELT individ å velge sin EGEN livsførsel. Og etter min mening skal denne få leves ut uten innblanding og kommentarer fra din side. 10na Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå