AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #1 Skrevet 2. juni 2017 Har katter stort morsinnstinkt eller lite morsinnstinkt? Hvis man for eksempel tar en kattunge fra moren, vil ho da bite og klore for å forsvare ungen eller godtar ho at man tar en unge? Anonymkode: 921e9...ca9
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #2 Skrevet 2. juni 2017 http://www.dyrevennene.no/tag/morsinstinkt/ Anonymkode: 82b93...a3a
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. juni 2017 #3 Skrevet 2. juni 2017 Kjenner katten deg og er trygg på deg, så vil den nok ikke klore. Men det med morsinstinkt er jo veldig inviduellt, hos alle pattedyr.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #4 Skrevet 2. juni 2017 Kommer an på. En pus som kommer inn fra gata og føder ungene sine i et nytt miljø vil kunne være mer overbeskyttende en en pus som har bodd hele livet i samme hjem med mennesker den kjenner. Anonymkode: debe5...7cc
Gjest NotNaomi Skrevet 2. juni 2017 #5 Skrevet 2. juni 2017 Hvis husdyr får unger,så lå de få ro en stund. En må ikke bare ta seg til rette og "ta"ungene"! Etter litt tid,så er det helt ok. Husk at vi som har dyr er ledere i flokken. Med respekt og tillit. De stoler på oss,så ikke misbruk tilliten. Bruk sunn fornuft :-)
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 2. juni 2017 #6 Skrevet 2. juni 2017 Katten min så bare hardt på meg om hun syns jeg løftet for mye på kattungene hennes, men en katt som har mindre tillit vil gjemme kattungene sine og selvsagt slåss for dem.
Djungelvrål Skrevet 2. juni 2017 #7 Skrevet 2. juni 2017 Pusen min fikk ett kull på 4 før hun ble sterilisert. Jeg tok på kattungene med en gang de var vasket, den siste måtte jeg vaske selv med klut da mor ikke viste interesse og kattungen var liten, sløv og født sist. Hun reagerte ikke i det hele tatt, og det var nok fordi hun var helt trygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå