Gå til innhold

Norske kvinner stemmer for mer innvandring, feminisme: reduserer deres menns fertilitet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner stemmer for mer feminisme og innvandring.

Konsekvensene av innvandring:

• Har kostet flere oljefond
  • Høyere skatter
  • Skapt flere arbeidsledige
  • Dyrere boliger
  • Lenger kø ved sykehus
  • Lavere lønninger
  • Færre sykehus
  • Lavere fertilitet

Konsekvensene av feminisme blant menn:

• Lavere utdanning
  • Flere arbeidsledige
  • Lavere lønninger

Som kjent er det slik at sosioøkonomisk status er alfa omega når det kommer til menns fertilitet. Til rikere en mann er, til bedre jobb han har og bedre utdanning. Til flere barn får han. Hus er også ekstremt viktig for å få barn. Dyrere hus, fører til færre barn.

Dumme, dumme kvinner.

Anonymkode: 6d2fa...75d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*Lenger kø ved sykehus

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere damer?

AnonymBruker
Skrevet

Vel, menn er mer rasjonelle og gjennomtenkte i mens kvinner er mer følelsesstyrte, skal vi tro moderne forskning.

problem-solving-tasks-favouring-men.png

Anonymkode: f07cc...90f

Skrevet

Jeg tenker at du er en overdramatisk, selvmedlidende sjåvinist, hverken mer eller mindre.

• Liker 3
Gjest Snuppi
Skrevet

Jeg tenker at jeg er glad for at jeg ikke omgås dumme kg troll! 

Gjest C.Tramell
Skrevet

Jeg tenker at jeg er glad jeg er kvinne! Det virker direkte nitrist å være mann. Mennene som vanker her inne gjør ikke stort annet enn å sutre, krangle, kverne, bitche, skryte og lyve om sin egen fortreffelighet. Den kan se ut som mannen er den nye kjerringa.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, C.Tramell skrev:

Jeg tenker at jeg er glad jeg er kvinne! Det virker direkte nitrist å være mann. Mennene som vanker her inne gjør ikke stort annet enn å sutre, krangle, kverne, bitche, skryte og lyve om sin egen fortreffelighet. Den kan se ut som mannen er den nye kjerringa.

Med tanke på at det er damer som sutrer her inne over at, "men han kysset meg ikke når jeg sa at det er fullmåne nå, han burde jo ha skjønt at det var det jeg ville!". Det er damer som stadig vekk og hele tiden sutrer over at menn ikke er tankelesere. Det er damer som sitter med hendene i fanget og ikke skjønner hvorfor ikke de kjekke mennene kommer bort og plukker dem med seg, heller enn å bare la dem sitte der som noen dumme nek når de ikke tar noe initiativ selv.

Sorry, den sutrefaktoren som damer har vil menn aldri nå opp til. Der er dere i en særklasse altså. Men det er ikke så rart, dere er langt mer følelsesstyrte og irrasjonelle enn menn er. 

Gjest C.Tramell
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Med tanke på at det er damer som sutrer her inne over at, "men han kysset meg ikke når jeg sa at det er fullmåne nå, han burde jo ha skjønt at det var det jeg ville!". Det er damer som stadig vekk og hele tiden sutrer over at menn ikke er tankelesere. Det er damer som sitter med hendene i fanget og ikke skjønner hvorfor ikke de kjekke mennene kommer bort og plukker dem med seg, heller enn å bare la dem sitte der som noen dumme nek når de ikke tar noe initiativ selv.

Sorry, den sutrefaktoren som damer har vil menn aldri nå opp til. Der er dere i en særklasse altså. Men det er ikke så rart, dere er langt mer følelsesstyrte og irrasjonelle enn menn er. 

Vel, det kan se ut som det er i ferd med å snu. Kanskje fordi dere sliter sånn med hormonbalansen? 

Dersom det stemmer at det er noe mer sutring fra kvinner her inne kan det tenkes å ha en sammenheng med at dette er et kvinneforum.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, C.Tramell skrev:

Dersom det stemmer at det er noe mer sutring fra kvinner her inne kan det tenkes å ha en sammenheng med at dette er et kvinneforum.

...og at kvinner er langt mer irrasjonelle og overfølsomme.

AnonymBruker
Skrevet

Holdning til kvinner er også alfa omega for menns fertilitet. Det sure mannlige bidraget her inne skremmer kvinner vekk fra norske menn. Kvinnefiendtlige mannsjåvinister.

Dumme, dumme menn.

Anonymkode: a173a...b53

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at jeg er litt lei av deg.

Anonymkode: 17903...30c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...