Gå til innhold

Maxikjole når man er LANG

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jaok, jeg vet at 178 ikke megalangt, men jeg sliter fortsatt med å finne maxikjoler som jeg synes er lange nok. Noen som har noen tips?

Anonymkode: 8b339...14c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finnes flere butikker på nett som har egne tall-kolleksjoner. 

Asos, New look, Dorothy Perkins osv. Zalando har også fått en egen del for høye kvinner. 

Anonymkode: 05325...02b

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen.. ... et helvetet å få lange nok. Gjelder også tunika. Og mange fine sommerskjorter blir for korte....

Anonymkode: 563a9...7f8

AnonymBruker
Skrevet

På Zalando, så står det hvor høy modellen er, de fleste er rundt din høyde. Og da ser du hvor lang kjolen er på modellen. Jeg er bare 160 cm, så jeg har motsatt problem, alt blir for langt.

Anonymkode: b0c73...8af

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med nettshopping er det faktisk ikke et problem å finne noe som er langt nok. 

Å gå i butikker og tro at jeg skal finne lange nok bukser og maxikjoler og - skjørt har jeg gitt opp for lengst. 

Prøvde nettopp å gå i butikk siden noen i en gruppe for høye kvinner mente at noen bukser i en butikk var så lange, men da jeg prøvde den på så var den akkurat litt for kort. 

Beklager avsporing, men utrolig frustrerende å være lang i vanlige klesbutikker til tider :)

Anonymkode: 05325...02b

Skrevet

Sjekk ut ASOS sin Tall-kolleksjon!

• 2 uker senere...
Skrevet
På ‎02‎.‎06‎.‎2017 den 14.38, AnonymBruker skrev:

Jaok, jeg vet at 178 ikke megalangt, men jeg sliter fortsatt med å finne maxikjoler som jeg synes er lange nok. Noen som har noen tips?

Anonymkode: 8b339...14c

Jeg er 180. Har god erfaring med Nelly. Har kjøpt to maxikjoler derfra, og de har vært lange nok begge to. De oppgir ofte modellens lengde og hvilken størrelse de bruker.

Skrevet

Zizzis lange sommerkjoler er lange - også for de lange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...