AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #1 Skrevet 2. juni 2017 Jeg blir 26 i år, og har aldri hatt problemer med at jeg synes jeg ser stygg ut. Men etter jeg ble 25 har jeg liksom følt at jeg ser så gammel ut. Har ei venninne på 22 og når hun smiler er det bare et smil, ikke noe rynkefaenskap , gule tenner eller snev av blå ringer under øynene. Føler meg som ei røy ved siden av henne, og lurer på om tiden er inne for å begynne med litt inngrep? Da mener jeg restylane eller noe slik. I tilegg tannbleking. Anonymkode: c0033...5a7
mereo Skrevet 2. juni 2017 #2 Skrevet 2. juni 2017 Jeg blir 30 og føler ikke at jeg har behov for annet enn kanskje tannbleking - som de fleste andre som har hatt tennene sine i en halv evighet. Men folk er forskjellige.
Elaine Marley Skrevet 2. juni 2017 #3 Skrevet 2. juni 2017 (endret) Jeg er langt fra perfekt, men annet enn hudpleie og sminke så har jeg ikke gjort noe og tviler på at jeg kommer til å begynne med det heller. Mulig tannbleking kunne vært noe jeg kunne gjort om tennene var veldig gule, men ellers ser jeg ærlig talt ikke poenget. Edit: Jeg blir snart 35 år. Endret 2. juni 2017 av Elaine Marley
Letiana Skrevet 2. juni 2017 #4 Skrevet 2. juni 2017 Er 34, og føler heller ikke for å gjøre noe som helst enda. Får se hvordan jeg eldes, hehe.
Charlotteul Skrevet 2. juni 2017 #5 Skrevet 2. juni 2017 Vel, da kan jeg komme å nyansere tråden litt. Er nå 24. Da jeg var 18-19 tok jeg restylane fire ganger tror jeg. Følte leppene mine var så små. Følte meg sååååå posh dagene etterpå, men til slutt så jeg ikke forskjell. Det ga meg rett og slett ingenting. Men jeg er veldig glad for at jeg ga meg etter fire ganger, hvis ikke kunne det blitt messy. Sånn fra det ene til det andre, så synes jeg det er fint med rynker jeg. Når sant skal sies har jeg hatt smilerynker så lenge jeg kan huske (ja, jeg er fortsatt 24....), men det gjør meg ikke så mye. Synes det er godt å se at folk har "levd", og ikke har et pølseskinn av et ansikt. Jeg dømmer ikke folk som fikser på utseendet, men halve jobben ligger i hodet. Er du misfornøyd med noe og fikser det, vil du fort finne fler ting du er misfornøyd med også. Det kan bli en vond (og dyr!) sirkel. Dette innlegget ble mye lengre enn planlagt.. men god pinsehelg da! 😊 2
mereo Skrevet 2. juni 2017 #6 Skrevet 2. juni 2017 1 minutt siden, Charlotteul skrev: Vel, da kan jeg komme å nyansere tråden litt. Er nå 24. Da jeg var 18-19 tok jeg restylane fire ganger tror jeg. Følte leppene mine var så små. Følte meg sååååå posh dagene etterpå, men til slutt så jeg ikke forskjell. Det ga meg rett og slett ingenting. Men jeg er veldig glad for at jeg ga meg etter fire ganger, hvis ikke kunne det blitt messy. Sånn fra det ene til det andre, så synes jeg det er fint med rynker jeg. Når sant skal sies har jeg hatt smilerynker så lenge jeg kan huske (ja, jeg er fortsatt 24....), men det gjør meg ikke så mye. Synes det er godt å se at folk har "levd", og ikke har et pølseskinn av et ansikt. Jeg dømmer ikke folk som fikser på utseendet, men halve jobben ligger i hodet. Er du misfornøyd med noe og fikser det, vil du fort finne fler ting du er misfornøyd med også. Det kan bli en vond (og dyr!) sirkel. Dette innlegget ble mye lengre enn planlagt.. men god pinsehelg da! 😊 Jeg føler liksom bare de smilerynkene er synlige når man smiler jeg - og de har jeg hatt så lenge jeg kan huske. De er jo ganske standard. Og som du sier, mye sitter ofte i hodet! Jeg er forøvrig enig med deg, jeg dømmer ikke de som fikser - jeg tror bare ikke det er noe for meg med mindre det skulle være medisinsk grunnlag (som rundt øynene pga synet)
Djungelvrål Skrevet 2. juni 2017 #7 Skrevet 2. juni 2017 Ingen på 26 år har gule tenner og masse rynker med mindre de har vært på kjøret halve livet. Jeg tror ikke du ser så ille ut som du tror, kjøp en ansiktsmaske som er fuktighetsgivende og bestill crestwhite fra Ebay. Det bleker tennene noe, ikke bruke penger på det rælet de selger i Norge, har ikke nok virkestoff i seg til at det kan funke bittelitt engang! 2
Charlotteul Skrevet 2. juni 2017 #8 Skrevet 2. juni 2017 2 minutter siden, mereo skrev: Jeg føler liksom bare de smilerynkene er synlige når man smiler jeg - og de har jeg hatt så lenge jeg kan huske. De er jo ganske standard. Og som du sier, mye sitter ofte i hodet! Jeg er forøvrig enig med deg, jeg dømmer ikke de som fikser - jeg tror bare ikke det er noe for meg med mindre det skulle være medisinsk grunnlag (som rundt øynene pga synet) Det er sant, men jeg smiler og ler stort sett hele tiden, så jeg ser permanent hærja ut Ikke at jeg er så voksen og vis, men jeg tror det er værre for dagens ungdom enn da jeg var ungdom for bare noen år siden. Det reklameres i mye større grad om fillers, tannbleking, slanking etc nå for tiden. Og litt off topic: jeg synes det er spesielt at det er lov med reklame for slankekurer på tv/magasin, da dette er frarådet, samt påvirkningskraften er farlig stor.
mereo Skrevet 2. juni 2017 #9 Skrevet 2. juni 2017 Akkurat nå, Charlotteul skrev: Det er sant, men jeg smiler og ler stort sett hele tiden, så jeg ser permanent hærja ut Ikke at jeg er så voksen og vis, men jeg tror det er værre for dagens ungdom enn da jeg var ungdom for bare noen år siden. Det reklameres i mye større grad om fillers, tannbleking, slanking etc nå for tiden. Og litt off topic: jeg synes det er spesielt at det er lov med reklame for slankekurer på tv/magasin, da dette er frarådet, samt påvirkningskraften er farlig stor. Haha, hva med meg da? Jeg er snart 30 - jeg burde vel vært dau. (Litt den teorien man hadde om folk som var 30 når man var barn, de er jo skrekkelig voksne folk. Jeg føler meg ikke helt der enda!) Tror ikke det er noe enklere eller verre, det er bare at alt er så mye mer tilgjengelig. I de fleste aldere virker det som om man jager etter det perfekte, det finnes ikke og er ikke noe særlig å jage etter heller. Husker jeg prøvde noe slankepiller da jeg var i starten av 20 åra, det var noe dritt (bokstavelig talt) gjør ikke det igjen!
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #10 Skrevet 2. juni 2017 Jeg er 34 år og ikke gjort noe særskilt med utseende i retning som du beskriver. Har ikke vurdert det per dags dato. Anonymkode: 42e04...924
Charlotteul Skrevet 2. juni 2017 #11 Skrevet 2. juni 2017 Jeg tenker - har man det bra med seg selv psykisk, da kommer resten av seg selv. Men når sant skal sies, det å ha riktig mindset er den vanskeligste jobben, for da må du gjøre all jobben selv, kontra en hudsykepleier/tannlege/etcetc som fikser dine "problem". 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #12 Skrevet 2. juni 2017 Jeg er ca 18 og har farga håret. 😀😀😀 Anonymkode: a61d1...6af
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #13 Skrevet 2. juni 2017 Jeg er 35 og lysner håret. Har ikke gjort inngrep eller injeksjoner( enda), men jeg ingen linjer eller rynker enda. Jeg er wi skikkelig jåledame så kommer til å ta borox når de første linjene dukker opp ( noe de sikkert vil gjøre innen få år) Anonymkode: a6b6a...fea
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #14 Skrevet 2. juni 2017 1 time siden, mereo skrev: Jeg føler liksom bare de smilerynkene er synlige når man smiler jeg - og de har jeg hatt så lenge jeg kan huske. De er jo ganske standard. Og som du sier, mye sitter ofte i hodet! Jeg er forøvrig enig med deg, jeg dømmer ikke de som fikser - jeg tror bare ikke det er noe for meg med mindre det skulle være medisinsk grunnlag (som rundt øynene pga synet) Er det ordentlige smilerynker hvis de forsvinner når du slutter å smile da? Jeg mener, jeg så en episode av Skam og han ene gutten på 17 hadde nå hvertfall rynker rundt øya når han smilte. Han er 17! Det kan ikke være ordentlige rynker Anonymkode: 97a65...038 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #15 Skrevet 2. juni 2017 Jeg er 26, snart 27, og jeg har vel drevet med "småting" siden jeg var i begynnelsen av tyveårene. Det betyr ikke nødvendigvis at man SKAL eller BURDE det - det handler mest om individuelle forskjeller. Tannbleking ser jeg ingen spesifikk aldersgrense på, så lenge man er voksen. Uavhengig av tannhygiene har noen hvitere og gulere tennere enn andre (røyking til side). Rynker og ringer under øynene handler mest om livsstil. Ser ingen grunn til at en på 25 skulle slite med dette. Pass på å få nok søvn, bruk dagkrem med solfaktor og ikke bedriv overdreven soling - og selvsagt stump røyken om du røyker. Pass på å få i deg nok grønnsaker, samt sunt fett. Anonymkode: e0ef0...ea8 1
mereo Skrevet 2. juni 2017 #16 Skrevet 2. juni 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ordentlige smilerynker hvis de forsvinner når du slutter å smile da? Jeg mener, jeg så en episode av Skam og han ene gutten på 17 hadde nå hvertfall rynker rundt øya når han smilte. Han er 17! Det kan ikke være ordentlige rynker Anonymkode: 97a65...038 Vet ikke, men det er vel bare starten av smilerynker kanskje?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #17 Skrevet 2. juni 2017 Botox i "sinnerynka" da jeg var 31. Ellers ingenting annet enn farging av hår. Anonymkode: 4b236...69f
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #18 Skrevet 3. juni 2017 Jeg er 39 har fremdeles ikke gjort inngrep i fjeset. Jeg kommer langt med velstelt hår og fin hud, og lever i grunnen greit med å se ut til å være omtrent så gammel som jeg er. Anonymkode: 38bc5...7cd 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #19 Skrevet 3. juni 2017 Jeg er 48 og har bare bleket tennene. Kroppen er helt grei som den er. Jeg har nesten ikke rynker fordi jeg har holdt meg mest mulig unna solen, men hvis jeg får skal de få være der Anonymkode: d3685...09d 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #20 Skrevet 4. juni 2017 På 2. juni 2017 den 12.13, AnonymBruker skrev: Jeg blir 26 i år, og har aldri hatt problemer med at jeg synes jeg ser stygg ut. Men etter jeg ble 25 har jeg liksom følt at jeg ser så gammel ut. Har ei venninne på 22 og når hun smiler er det bare et smil, ikke noe rynkefaenskap , gule tenner eller snev av blå ringer under øynene. Føler meg som ei røy ved siden av henne, og lurer på om tiden er inne for å begynne med litt inngrep? Da mener jeg restylane eller noe slik. I tilegg tannbleking. Anonymkode: c0033...5a7 Du er bare 25 år, kaller deg selv ei gammel røy ved siden av ei som er 3 år yngre og lurer på om tiden er inne for å begynne med inngrep? Kjære deg, hvordan skal du bli når du blir 50? 70? 90? Jeg er sikker på at det meste sitter i hodet ditt. Seøvsagt har noen bedre gener enn andre, men lær deg til å sette pris på deg selv og ditt eget utseende, samt stell godt med deg selv, så kommer du langt Anonymkode: 4de17...c2c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå