AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #1 Del Skrevet 2. juni 2017 Hei Jeg ble mamma vinter 2016. I graviditeten ble det slutt mellom meg og barnefaren. Det har vært et hardt år. Alle rundt meg er enten i jobb eller har familie. Ønsker derfor å komme i kontakt med andre alenemødre med små barn og dele erfaringer 😁 Trenger ikke å bo i samme del av landet. Men kanskje det er noen som ønsker å reise utenlands i permisjonen sammen med oss? 🤞😆 Anonymkode: 519ca...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #2 Del Skrevet 2. juni 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg ble mamma vinter 2016. I graviditeten ble det slutt mellom meg og barnefaren. Det har vært et hardt år. Alle rundt meg er enten i jobb eller har familie. Ønsker derfor å komme i kontakt med andre alenemødre med små barn og dele erfaringer 😁 Trenger ikke å bo i samme del av landet. Men kanskje det er noen som ønsker å reise utenlands i permisjonen sammen med oss? 🤞😆 Anonymkode: 519ca...f73 Hvor holder du til da ? Er ikke alenemor, men kjenner meg igjen o beskrivelsen din Anonymkode: d9415...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #3 Del Skrevet 2. juni 2017 Fra Nord Norge enn du? Hvordan kjenner du deg igjen? Anonymkode: 519ca...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #4 Del Skrevet 2. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor holder du til da ? Er ikke alenemor, men kjenner meg igjen o beskrivelsen din Anonymkode: d9415...3bb Fra Nord Norge enn du? Hvordan kjenner du deg igjen? Anonymkode: 519ca...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #5 Del Skrevet 2. juni 2017 Jeg er og mamma, og syns det er litt ensomt av og til, jeg og mitt barn har kost oss på babysang i kirken, babysvømming, mor barn trening. jeg er siddis Anonymkode: eb1a1...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå