Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2017 #1 Skrevet 2. juni 2017 Noen som har et godt råd for å bli kvitt problemet? Har gått med den noen ganger og den har aldri vært slik før. Den er nyvasket og jeg har brukt skyllemiddel, men... Den sitter som klistret inntil kroppen, "knitrer" og er plutselig veldig ubehagelig å ha på.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #2 Skrevet 2. juni 2017 Vet at sånne "fabric softener sheets" skal fungere, men usikker på hvor man finner dem i Norge Anonymkode: a1531...902 1
Aldrisur Skrevet 2. juni 2017 #3 Skrevet 2. juni 2017 http://www.kk.no/mote/hva-gjør-du-når-dette-skjer-21175 Kan du finne noen tips her? 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2017 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2017 (endret) 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet at sånne "fabric softener sheets" skal fungere, men usikker på hvor man finner dem i Norge Anonymkode: a1531...902 Må nok på nett for å få tak i dem. Jeg har brukt sånne før og ble kjempefornøyd med tøy og duft. Fatter ikke hvorfor vi ikke har slikt her til lands. 33 minutter siden, Aldrisur skrev: http://www.kk.no/mote/hva-gjør-du-når-dette-skjer-21175 Kan du finne noen tips her? Takk skal du ha...her skal jeg lese. 7 minutter siden, Honey Dew skrev: Bruk skyllemiddel Det skal jeg nok fortsette med ja. ---- Hmm..."feste liten sikkerhetsnål i plagget for å lede det bort" skal forsøkes. Bare så rart at det ikke har gjort sånn før, men bare styrtbegynte sånn plutselig. Endret 2. juni 2017 av Hoppetaujenta 1
Veslefrikk Skrevet 2. juni 2017 #6 Skrevet 2. juni 2017 Jeg pleier å spraye med litt hårspray hvis klærne mine er statiske. Det hjelper bestandig. Bruker den billigste fra Firstprice. Enten en kjapp dusj på litt avstand, eller litt i hendene og gni først hendene mot hverandre og så kjapt nedover plagget. 1
Måbarefåsiat... Skrevet 2. juni 2017 #7 Skrevet 2. juni 2017 Noen klesbutikker, bla Zizzi, selger antistatisk spray. Helt genialt. 1
MarianneE Skrevet 2. juni 2017 #8 Skrevet 2. juni 2017 3 timer siden, Måbarefåsiat... skrev: Noen klesbutikker, bla Zizzi, selger antistatisk spray. Helt genialt. Jepp, 99 kroner og helt uunnværlig
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #9 Skrevet 3. juni 2017 På Friday, June 02, 2017 den 9.18, Hoppetaujenta skrev: Noen som har et godt råd for å bli kvitt problemet? Har gått med den noen ganger og den har aldri vært slik før. Den er nyvasket og jeg har brukt skyllemiddel, men... Den sitter som klistret inntil kroppen, "knitrer" og er plutselig veldig ubehagelig å ha på. For hard/varm vask og bruk av uegnet vaskemiddel er ofte forklaringen. Materiale og vaskesymbol? Anonymkode: cee3d...9d1 1
Sykkelkopp Skrevet 3. juni 2017 #10 Skrevet 3. juni 2017 (endret) Jorde deg selv mens du har den på deg Endret 3. juni 2017 av Sykkelkopp 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå