Miss Angelina Skrevet 2. januar 2005 #1 Skrevet 2. januar 2005 Fremtiden var et lys, men med et vindpust, ble det slukt. Dette er noe vi kan diskutere her! Hva føler dere ang det som har skjedd, den store monsterbølgen som har tatt så mange liv.. Tallet stiger for hver time som går, i dag morges var det godt over 120000 mennesker.. Jeg blir trist og tom innvendig, da jeg ser dette på tv, og tenker at jeg er heldig, som har tak over hodet!! Og at vi som bor i Norge har det så bra og godt.. Men hva med di som ikke har det så godt.... Gråten setter seg i halsen, jeg tenker på alle di i Thailand som har mistet hus & hjem. Familie medlemmer, søsken, foreldre!! Tenk deg og miste di personene du virkelig setter høyest her i verden..... Dette er kjempe trist..... Hvilken formening eller tanker har DU om dette?????? Gjør det deg forbannet og sint?? Eller bryr du deg ikke?? Jeg tenner et lys hver kveld, for di som ble rammet av monsterbølgen... Gjør noen andre dette også????
Saeria Skrevet 2. januar 2005 #2 Skrevet 2. januar 2005 Klart det er en ufattelig tragedie som er utenfor ens fatteevne. Mine tanker går det til som har mistet noen, savner noen, og/eller som sitter igjen med traumene etter bølgene. De som har mistet livsgrunnlaget sitt, og som har fått hele livet snudd opp ned er også med i tankene mine. Selv vet jeg hvordan det er å plutselig miste en person som er viktig i livet sitt på brutalt vis, dermed jeg vet hvordan noen har det, og hvordan noen kommer til å ha det i fremtiden. Det som er viktig nå er at de som trenger det får hjelp til å gradvis bygge opp livene sine, selv om ingenting vil bli som før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå