AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #1 Skrevet 2. juni 2017 Hva synes dere om det? Anonymkode: a2208...4fe
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #2 Skrevet 2. juni 2017 Det passer for noen. Anonymkode: c2a58...72d
Gjest Snuppi Skrevet 2. juni 2017 #3 Skrevet 2. juni 2017 At det er bedre med mønstret tights enn å gå uten.. 😂
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #4 Skrevet 2. juni 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om det? Anonymkode: a2208...4fe Tenker ikke over sånt fordi det er ikke alltid man ser at noen er 40 år eller enda mer. Så da kan man ikke tenke over det i det hele tatt. Ei jeg trodde var 20 år var 39 år og omvendt. Anonymkode: af006...d42
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #6 Skrevet 2. juni 2017 Jeg bruker det selv, og er 41. Lurte på om det var noe folk reagerte negativt på. Ikke at det hadde brydd meg nevneverdig. TS Anonymkode: a2208...4fe
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #7 Skrevet 2. juni 2017 59 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Noen passer det, andre ikke. Hva avgjør om man passer det eller ikke, og er det noen forskjell på om man passer ensfargete tights eller mønstrete tights? Anonymkode: a2208...4fe
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. juni 2017 #9 Skrevet 2. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva avgjør om man passer det eller ikke, og er det noen forskjell på om man passer ensfargete tights eller mønstrete tights? Anonymkode: a2208...4fe Om man passer det, er vel noe man merker når man ser seg i speilet...Det gjør i hvertfall jeg.
Gjest Margit Spat Skrevet 2. juni 2017 #11 Skrevet 2. juni 2017 Det kommer ikke an på alder, det kommer an på om tightsen passer bæreren. Tights-politiet kommer ikke og ber deg om leg, for så å dra av deg den mønstrete tightsen når det viser seg at du er over 40. Derimot kan de finne på å straffe bærere av for trange 2xu-tights på butikken, helt uavhengig av alder, da gjennomsiktige tights er en no-no enten man er 19 eller 68.
Gliffy Skrevet 2. juni 2017 #12 Skrevet 2. juni 2017 Såklart du kan ha det! Det er da ikke aldersgrense på klær, ha på deg det du syns er fint.
Måbarefåsiat... Skrevet 2. juni 2017 #13 Skrevet 2. juni 2017 Tights er ikke ok overhode! Og spesielt ikke som erstatning for bukse. Dessuten - og dette vet jeg kommer som en overraskelse på mange - svarte tights er gjennomsiktig. Alltid. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #14 Skrevet 2. juni 2017 Er det treningstights eller vanlige tights det er snakk om ? Til trening går det meste, en skal jo ikke på et fotoshoot akkurat. Foretrekker ensfargede selv men liker man mønster så kjør på ! Anonymkode: 67927...539 1
Gjest Tigress Skrevet 2. juni 2017 #15 Skrevet 2. juni 2017 Det kjem an på kva du meiner med tights, då. Meiner du strømpebukser, så er det så klart ok med mønstra strømpebukser når som helst, det er berre kult. Treningstights kan då vere mønstra eller ikkje, det er akkurat eitt feitt. Og tights som bukse? Er aldri ok.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #16 Skrevet 2. juni 2017 Det burde vært et lovfestet forbud mot tights for alle over 16 år Anonymkode: 27017...dc1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #18 Skrevet 2. juni 2017 2 timer siden, Måbarefåsiat... skrev: Tights er ikke ok overhode! Og spesielt ikke som erstatning for bukse. Dessuten - og dette vet jeg kommer som en overraskelse på mange - svarte tights er gjennomsiktig. Alltid. Dette med tights som bukse tenkte jeg også før. Men nå har jeg begynt å gi blaffen. Ser at stadig flere går slik. Ser egentlig ikke den store forskjellen på ettersittende bukser og tights. Ihvertfall så lenge tightsen ikke er gjennomsiktig. Det er en av grunnene til at jeg liker mønster. Føler de er mindre gjennomsiktige og i mindre grad viser trusekanten. Anonymkode: a2208...4fe 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #19 Skrevet 2. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette med tights som bukse tenkte jeg også før. Men nå har jeg begynt å gi blaffen. Ser at stadig flere går slik. Ser egentlig ikke den store forskjellen på ettersittende bukser og tights. Ihvertfall så lenge tightsen ikke er gjennomsiktig. Det er en av grunnene til at jeg liker mønster. Føler de er mindre gjennomsiktige og i mindre grad viser trusekanten. Anonymkode: a2208...4fe Har forresten noen tights som nesten er som bukser, i litt tykkere dongeriaktig stoff med lommer bak og jukselommer foran. Som strechjeans uten glidelås. Er det innafor å bruke det som bukse? Anonymkode: a2208...4fe
Thyra Skrevet 2. juni 2017 #20 Skrevet 2. juni 2017 1 time siden, Mystix skrev: Tights er vel litt 2010? Ja, om de er svarte til midt på leggen med tunika eller kjole over. Kanskje ikke et plagg som oser velkledd, men behagelig og avslappet. Og i stedet for å lete i evigheter etter en bukse som sitter pent, kjøper jeg ofte heller en tights. Billigere er det også ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå