Gå til innhold

Tips om neglestudio

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å ta fransk manikyr før bryllupet. Er det noen som kan tipse meg om et bra - og helst billig - neglestudio i Oslo sentrum?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beths beautyshop i Bygdøalee. Ikke billig men veldig bra.

Skrevet

Vær veldig forsiktig når du velger negldesigner!!! (er selv utdannet negldesigner) du kan risikere at neglene dine er svake i mange måneder i ettertid fordi veldig mange filer alt for mye på din egen negl for å få kunstmaterialet til å sitte bedre!

Mange kommer ut av neglesalonger med sår og vondt i fingrene.. En sånn behandling skal ikke gjøre vondt på noe som helst måte!

Jeg anbefaler hun som var læreren min på skolen, hun er kjempeflink. Hun har akkurat startet ny salong for seg selv på Vika (jobbet på beths som nevnt over tidligere) hun heter Kristin. :)

Skrevet
Vær veldig forsiktig når du velger negldesigner!!! (er selv utdannet negldesigner) du kan risikere at neglene dine er svake i mange måneder i ettertid fordi veldig mange filer alt for mye på din egen negl for å få kunstmaterialet til å sitte bedre!

Mange kommer ut av neglesalonger med sår og vondt i fingrene.. En sånn behandling skal ikke gjøre vondt på noe som helst måte!

Jeg anbefaler hun som var læreren min på skolen, hun er kjempeflink. Hun har akkurat startet ny salong for seg selv på Vika (jobbet på beths som nevnt over tidligere) hun heter Kristin. :)

Takk for tipset! :wink:

Jeg skal uansett ikke få lagt på annet enn lakk og få neglene filt pent - skal ikke ha kunstnegler. Har selv sterke negler som jeg skal spare før bryllupet. Synes det er vanskelig å få til såkalt franske manikyr selv, derfor vil jeg få gjort det i en salong til denne anledningen. Hvor mye kan en slik behandling koste da?

Skrevet

Det er veldig forskellig fra sted til sted... kommer litt ann på... Mellom 100-200 en plass tenker jeg. Men du vet at du får kjøpt både sjablonger og korrekturpenner til fransk manikyr?

Du bør også ikke gjøre det noe tidligere enn dagen før bryllupet.. siden lakken kan ta skade osv. :)

Skrevet
Det er veldig forskellig fra sted til sted... kommer litt ann på... Mellom 100-200 en plass tenker jeg. Men du vet at du får kjøpt både sjablonger og korrekturpenner til fransk manikyr?  

Du bør også ikke gjøre det noe tidligere enn dagen før bryllupet.. siden lakken kan ta skade osv.  :)

Takk igjen! :-)

Vet at jeg kan få kjøpt utstyr til å gjøre det selv ja. Har prøvd før, men synes det var litt vanskelig... Er vel en treningssak. Stas å få gjort det i salong til bryllupet ihvertfall, gir litt luksusfølelse! :sminkedokke:

Skrevet
Stas å få gjort det i salong til bryllupet ihvertfall' date=' gir litt luksusfølelse! :sminkedokke:[/quote']

Hehe... Det har du rett i! :wink:

Litt kjipt å kunne sånn selv på en måte, for da blir man uansett aldri fornøyd :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...