Gå til innhold

Alle damer går etter badboys og drikkesekker med stor penis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har merket at damer går etter tre ting: badboy attitude, det å være en drittsekk og det å ha stor penis. Hvordan skal vi snille menn, som er moralske og har normal penis greie oss i konkurransen? Når damer kun er ute etter menn med dårlig moral og stor penis? Skulle ønske jeg ikke var så snill og kunne greid å gjort andre vondt ...

Anonymkode: 52991...8b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 
er greit om fyren er litt vill i senga, men direkte badboy som ikke respekterer grenser er turn of. -_- 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

kl6yu.jpg

Anonymkode: fc26d...994

• Liker 47
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke si meg enig her. Kjæresten min er verdens snilleste. Han stiller alltid opp, støtter, hjelper alle og gir mye av seg selv hele tiden. Han er verken den tynneste personen i verden eller den med størst penis. Den er faktisk blant de minste jeg har hatt. Men han er flink med hender og tunge, og har som sagt ein knall personlighet

Anonymkode: 1273c...642

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ikke sant. Samboern min er verdens snilleste kosemann <3 <3

Anonymkode: e4338...58d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Noen damer gjør det. De kan du jo bare ignorere, som seg hør og bør.

Anonymkode: c8573...7ac

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Bitre menn er patetiske. Menn som later som de er bitre menn er selve bunnslammet. 

Anonymkode: a43da...000

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt, hvordan vet du penis sizen på en kar?

Anonymkode: b9fd1...fc5

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt, hvordan vet du penis sizen på en kar?

Anonymkode: b9fd1...fc5

Han vet det ikke, og det er problemet. Dermed tror han at alle har større penis enn han, mens sannheten er at snittet i Norge er ikke så enormt...

Anonymkode: 3895d...809

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Håh jeg har møtt badboys med mikro penis da snakker vi ekte mikro, og snille menn med stor penis. Foretrekker en snill mann med frekk humor med middels penis jeg, men du har åpenbart fasiten skjønner jeg. 

Altså, nei, bare nei, til dere menn som tror dere har løst damekoden. 

Anonymkode: 3c211...308

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har merket at damer går etter tre ting: badboy attitude, det å være en drittsekk og det å ha stor penis. Hvordan skal vi snille menn, som er moralske og har normal penis greie oss i konkurransen? Når damer kun er ute etter menn med dårlig moral og stor penis? Skulle ønske jeg ikke var så snill og kunne greid å gjort andre vondt ...

Jeg tror du overdriver litt når du påstår at du en snill mann, men uansett: dere flytter blikket fra det mindretallet av damer som går for badboys, og prøver heller å bli kjent med en av de tusenvis av damene som venter på dere, men som har en tendens til å bli oversett. 

(Min mann er for øvrig sykepleier, verdens mest omsorgsfulle, har ikke et bad boy-gen i kroppen, og en helt normal penisstørrelse)

Anonymkode: 751b2...7db

• Liker 8
Skrevet (endret)

Finnes drittsekker med liten penis også.

Det må jo finnes utrolig mange drittsekker der ute da, hvis alle går etter dem. Over halvparten av befolkningen:fnise:

Endret av Evilposelos
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nok en selverklært nice guy som nok ikke er snill i det hele tatt..

Anonymkode: 66fc0...b24

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke si meg enig her. Kjæresten min er verdens snilleste. Han stiller alltid opp, støtter, hjelper alle og gir mye av seg selv hele tiden. Han er verken den tynneste personen i verden eller den med størst penis. Den er faktisk blant de minste jeg har hatt. Men han er flink med hender og tunge, og har som sagt ein knall personlighet

Anonymkode: 1273c...642

Selvfølgelig må han være bra med hender og tunge, for størrelsen hans vil aldri være bra for noe...

Anonymkode: 66af2...016

AnonymBruker
Skrevet

Uhmmm nei. Men vi foretrekker menn som tror på seg selv. Et minimumskrav av selvtillit er et must. 

Anonymkode: 98232...314

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer nok ikke. I så fall hadde det ikke blitt noen damer på meg. Jeg er hverken badboy eller drittsekk. Men én av tre er kanskje nok 😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Menn som sier de er snille, er aldri snille. Det er du som må endre deg. Ut fra hva du skriver, at alle damer går etter badboys, regner jeg med du er tenåring også? Voksne damer foretrekker jo selvfølgelig ikke "badboys".

Jeg er sammen med en helt ordinær mann med normal penis, det er venninnene mine også (men vet jo ikke penisstørrelsen på dem da, det er nemlig ikke så normalt å diskutere når man bikker 22-23)

Anonymkode: 8af4b...7ec

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Here we go again. 

Ektemannen min er utrolig snill og omsorgsfull. Jeg har aldri hatt noen greie for typiske badboys. Og det er mange av oss. 

"Problemet" er menn som forventer å få seg kjæreste i bytte mot at de er "snille og greie". I min omgangskrets og blant de jeg møter er de aller fleste snille og greie. Jeg kjenner ingen badboys. Med andre ord, er ikke det å være "snill og grei" så ekstraordinært at jeg slipper alt jeg har i hendene når en slik mann dukker opp. Han må ha noe mer å by på, for at han er snill er faktisk noe jeg forventer - og tar for gitt. 

Bitre menn som skjærer alle damer under en kam og kommer med generaliseringer om hva vi liker og ikke liker er vel ikke akkurat hva jeg putter i kategorien "snill" aller først. Jeg ønsker meg jo en mann som respekterer meg som menneske, ikke en som slenger rundt seg med påstander om meg og halve befolkningen. Da tenker jeg jo at du sikkert er like dømmende mot andre også. Jobb med deg selv og bygg deg selv opp. Ikke lås deg fast på at det er alle andre som det er noe galt med, for det er ikke særlig attraktivt.  

Det er ingen mann i verden som ikke har fått seg kjæreste "fordi han er for snill". Det går ikke an. Masse jenter ønsker seg en snill og god mann. Da er det noe annet som trekker ned. Enten leter de på feil sted, eller så er det noe annet med de som får jentene til å trekke seg unna. I dette tilfellet, dømt ut fra akkurat denne posten - offerrolle, usikkerhet, bitterhet og en dømmende holdning. Ikke akkurat noen typiske damemagneter. 

Anonymkode: 475a4...fc4

• Liker 13
Skrevet

Det hjelper selvfølgelig ikke å være snill og grei hvis du glemte å stå i køen da personlighet og selvtillit ble delt ut...

• Liker 7
Skrevet

Problemet er ikke at du er snill, men at du er sinna og bitter. Når du må beskrive deg selv som snill og moralsk så sier det meg at du er noe helt annet.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...