AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Min mor er (var) her, jeg la ned mitt barn og sa i fra at katten IKKE skal ut! Hun har nylig fått 6 små. Dette ga hun bløffen i og slapp ut katten fordi "katten ville det". Katten har kattedo hjemme og skulle ikke ut før etter kastrering. For både hennes og barnas beste. Nå har hun vært borte i 2 timer, hva skal jeg gjøre?! Jeg har lett etter henne uten hell. Jeg har morsmelkerstatning for katter her, men er så stresset nå!! Jeg HATER moren min for dette. Nå kommer kanskje 6 små uskyldige katter til å dø på grunn av denne idioten av ei dame. Hjelp!!! Anonymkode: 8bec8...d7c 2
Gjest Gia_ Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Slapp av. Skjønner det er lett å være/bli urasjonell i denne situasjonen, men tenker kattemor kommer tilbake.. kattungene dør ikke sålenge du gir de morsmelk erstatning, men tipper morsinstinktet til pus kicker inn. Kan du ta med deg en kattunge eller to på runde i nabolaget? Få de til å lage litt lyd så kommer hun nok.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 9 timer siden, Gia_ skrev: Slapp av. Skjønner det er lett å være/bli urasjonell i denne situasjonen, men tenker kattemor kommer tilbake.. kattungene dør ikke sålenge du gir de morsmelk erstatning, men tipper morsinstinktet til pus kicker inn. Kan du ta med deg en kattunge eller to på runde i nabolaget? Få de til å lage litt lyd så kommer hun nok. Takk for tipset! Skal gjøre det med en gang. Anonymkode: 8bec8...d7c 9
Glorious Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 Når min katt fikk kattunger løp hun inn og ut som hun følte for. Skjønner ikke hvorfor kattungene skal dø av den grunn? Katter er ikke opprinnelig husdyr og har jaktinnstinkt. Hun kommer tilbake skal du se. 10
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 Hvor små er kattungene? Er de veldig små så har du en skikkelig jobb foran deg, de må ha mat mange ganger i døgnet framover. Dessverre så er det en del kattemødre som aldri kommer hjem igjen, det er jo derfor de ikke skal ut. Hun kan ha begynte å komme i løp igjen, og da bør hun kastreres så fort hun kommer hjem, selv om hun har kattunger. Ellers får du et nytt kull før de forrige ungene er leveringsklare. Jeg hadde staurjaga enhver idiot som slapp ut en nybakt mammakatt! Anonymkode: 2c170...6e5 11
Gjest Gia_ Skrevet 1. juni 2017 #6 Skrevet 1. juni 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tipset! Skal gjøre det med en gang. Anonymkode: 8bec8...d7c Lykke til! Oppdater gjerne etterhvert hvordan det går. Finner du henne ikke før du legger deg ville jeg latt ett vindu eller noe stått åpent, slik hun kan komme seg inn, men laget noe hindringer for at hun ikke kan flytte kattungene ut i natt.. evt tatt kattungene på soverommet ditt slik du våkner om mammapus kommer. Endret 1. juni 2017 av Gia_
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #7 Skrevet 1. juni 2017 1 minutt siden, Glorious skrev: Når min katt fikk kattunger løp hun inn og ut som hun følte for. Skjønner ikke hvorfor kattungene skal dø av den grunn? Katter er ikke opprinnelig husdyr og har jaktinnstinkt. Hun kommer tilbake skal du se. Kjempesmart! Da risikerer du jo bare at kattemora blir påkjørt, eller på vei med et nytt kull. Kattemødre skal være inne til ungene er leveringsklare! Og til hun selv er kastrert. Anonymkode: 2c170...6e5 21
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #8 Skrevet 1. juni 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min mor er (var) her, jeg la ned mitt barn og sa i fra at katten IKKE skal ut! Hun har nylig fått 6 små. Dette ga hun bløffen i og slapp ut katten fordi "katten ville det". Katten har kattedo hjemme og skulle ikke ut før etter kastrering. For både hennes og barnas beste. Nå har hun vært borte i 2 timer, hva skal jeg gjøre?! Jeg har lett etter henne uten hell. Jeg har morsmelkerstatning for katter her, men er så stresset nå!! Jeg HATER moren min for dette. Nå kommer kanskje 6 små uskyldige katter til å dø på grunn av denne idioten av ei dame. Hjelp!!! Anonymkode: 8bec8...d7c Du burde tenkt på sterilisering FØR hun fikk 6 små! Fatter ikke at det går an å være så uansvarlig! Skam deg! Anonymkode: 1a48b...238 6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #9 Skrevet 1. juni 2017 Ikke rart jeg hater mennesker! Godt jeg har en samboer som takler alle idiotene. Så holder jeg meg til mine barn og samboer, er dem jeg elsker. Anonymkode: 8bec8...d7c 1
Gjest NotNaomi Skrevet 1. juni 2017 #10 Skrevet 1. juni 2017 Tror du kan ta det med ro TS. Min katt fikk unger,og gikk ut og inn som hun ville,og hun kom selvsagt alltid tilbake til ungene! Det var bare det at hun kom inn med bytter iblant,og da også jordrotter. Men foruten ubehaget med å fjerne disse,gikk det helt fint! Dyr har instinkt,og tar være på avkommet sitt. Men hvor lurt er det å "soerre"henne inne? Da blir hun vel ekstra glad for å komme ut,og vil nyte det kanskje litt lenger enn katter som går fri.
Glorious Skrevet 1. juni 2017 #11 Skrevet 1. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjempesmart! Da risikerer du jo bare at kattemora blir påkjørt, eller på vei med et nytt kull. Kattemødre skal være inne til ungene er leveringsklare! Og til hun selv er kastrert. Anonymkode: 2c170...6e5 Hehe, si det til alle låvekattene her til lands. Hun fikk så klart p-piller med en gang kattungene var født, etter anbefaling fra dyrlegen. Må være dyreplageri å holde en katt, som er født ute og er generelt mye ute, innendørs i 3 mnd fordi hun KAN bli påkjørt. Forsåvidt større sjanse for at hun blir tatt av reven her Men tenker at dere som er så strenge på dette driver med avl av luksuspus og da har vi ikke samme tanker om dette uansett. Pusen er forøvrig 14 år, sterilisert og fornøyd nå 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #12 Skrevet 1. juni 2017 Hjelpes! Tråden bekrefter atter en gang at kattemennesker virkelig ikke er riktig nagla! Anonymkode: 31d70...682 17
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #13 Skrevet 1. juni 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelpes! Tråden bekrefter atter en gang at kattemennesker virkelig ikke er riktig nagla! Anonymkode: 31d70...682 Forklar nærmere Anonymkode: b91df...0c8 7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #14 Skrevet 1. juni 2017 Mor kommer nok inn igjen. De vil jo tilbake til ungene sine, så det at hun kom ut betyr jo ikke den sikre død. Å uansett om hun skulle bli drektig igjen når hun er ute nå så kan dyrlegen fjerne de når hun kastreres (NEI det er ikke dyreplageri, mor aner ikke at hun er drektig en gang). Men er enig med deg at dette var råttent gjort av din mor. Håper hun fikk høre!! Anonymkode: b91df...0c8 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #15 Skrevet 1. juni 2017 Takk for alle særiøse svar. Det funket å ta med en kattunge ut, tok sin tid før hun kom, men nå er hun hjemme. Og 6 små får mat. Jada, svarene mine er drøye og det er hovedinnlegget og. Men vet dere hva? Jeg taklet virkelig ikke slike kvalmende mennesker som kun er ute etter å være jævlig. Og uheldigvis finnes det flest slike. Anonymkode: 8bec8...d7c 11
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #16 Skrevet 1. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for alle særiøse svar. Det funket å ta med en kattunge ut, tok sin tid før hun kom, men nå er hun hjemme. Og 6 små får mat. Jada, svarene mine er drøye og det er hovedinnlegget og. Men vet dere hva? Jeg taklet virkelig ikke slike kvalmende mennesker som kun er ute etter å være jævlig. Og uheldigvis finnes det flest slike. Anonymkode: 8bec8...d7c Så bra at hun kom inn igjen Anonymkode: b91df...0c8 6
Gjest Gia_ Skrevet 2. juni 2017 #17 Skrevet 2. juni 2017 (endret) Såså, ordna seg jo 👍🏼 Ungene deres lokker de somregel alltid hjem igjen Endret 2. juni 2017 av Gia_
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #18 Skrevet 2. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hjelpes! Tråden bekrefter atter en gang at kattemennesker virkelig ikke er riktig nagla! Anonymkode: 31d70...682 Navla. Anonymkode: cf5cd...826 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #19 Skrevet 2. juni 2017 Fint at kattemor kom tilbake. Håper moren din tråkker på en legokloss. Anonymkode: d594c...4ac 11
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #20 Skrevet 2. juni 2017 Pust med magen TS, herregud. Anonymkode: 36118...45e 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå