Gå til innhold

Hvorfor er det kvinnelige PH-deltakere som slipper kulen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at de mennene (guttene) som har vært med i den norske utgaven ikke har vært til å stole på. 

Anonymkode: 37787...775

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg ikke sett den siste sesongen, så kan ikke uttale meg om den, men både Vida-Lill og Aurora havnet i siste liten med en partner av motsatt alianse. 

At Aurora slapp kulen var utrolig smart, da Nico hadde tenkt å gjøre det samme uansett.

Vida-Lill gjorde det nok mer for å hedre Stian enn å hevne seg på Miguel, så sånn sett var det kanskje litt ufortjent for hans del, men samtidig så tror jeg at hun var den som dro desidert flest stemmer fra Juryen av de to, sånn sett var det relativt rettferdig at hun var den som fikk bestemme over pengene.

Anonymkode: 22052...a83

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at de mennene (guttene) som har vært med i den norske utgaven ikke har vært til å stole på. 

Anonymkode: 37787...775

Helt rett. Aleksander hadde nok vært til å stole på om han stod i finalen med Lunde, men det gjorde han ikke, så. 

Anonymkode: 5fd1b...f64

AnonymBruker
Skrevet
På 02/06/2017 den 16.37, Berentsens skrev:

Fordi den er for tung. 

Der er du inne på noe... Dette viser ingenting om egoisme, men det beviser at kvinner er fysisk svakere enn menn :fnise:

Anonymkode: fe0a8...5fb

• Liker 1
Gjest Emera
Skrevet (endret)
På 5.6.2017 den 16.26, AnonymBruker skrev:

Paradise er Harry!

Anonymkode: 391f6...6d2

Stakkars Harry! Alt han skal ha skylda for...

Endret av Emera
AnonymBruker
Skrevet

Mannfolk er ikke smarte nok...

Anonymkode: 2b0c2...19f

• Liker 1
Skrevet

Hva søren. To stykker jeg kjenner/gikk på skole med har vært med i paradise hotel ser jeg nå. Og vunnet. Hva feiler det folk, må være noe gift i vannet eller noe 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...