AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Nok en kvinnelig PH deltaker har sluppet kulen og tatt pengene. De som har sluppet kulen er: Vida Lill Gausemel Berge, sesong 4 Nicolai Bennis , sesong 6(for sen) Aurora Gude , sesong 6 (raskest) Martine Lunde Aarsrud, sesong 9 En gutt og 3 jenter har sluppet kulen i finalen. Hvorfor tror dere kvinner oftest slipper kulen? Er kvinner mer egoistiske av natur? Anonymkode: d8874...02b 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Ja, selvsagt er Paradise hotel beviset på akkurat det. 3 jenter på Paradise slapp kula=kvinner er mer egoistiske. Skal ikke mye til før man kommer til en konklusjon altså. Debattene her inne blir bare dummere og dummere. Anonymkode: 75b3a...5a7 20
The Kitten Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 I fjor var det i alle fall en gutt (Mathias) som kastet kulen på 450 000 i den danske sesongen.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #4 Skrevet 2. juni 2017 Jeg tenker vel at fire Paradise Hotel-deltakere er rimelig snaut for å framsette "forskning" og dra konklusjoner om personlighetstrekkene til halve (igrunn hele) klodens befolkning. Du må ha et MYE større tallmateriale for å kunne si noe som helst, og selv da vil det bare være tendenser. Det betyr vel bare akkurat det - de tre var "egoistiske" og slapp kula. Hva alle andre kvinner i verden ville ha gjort, vites ikke. Nå tenker jeg for øvrig at ikke Paradise Hotel-deltakere er representative for resten av befolkningen på noen måte, så for meg betyr det absolutt ingenting hvem som slapp kula eller ikke. Anonymkode: d6e68...cf2 10
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #5 Skrevet 2. juni 2017 Ikke overraskende Anonymkode: f9c39...af7 1
Dart Flavour Skrevet 2. juni 2017 #6 Skrevet 2. juni 2017 Uten å ha sett programmene så er det vel in real life jenter som er i flertall når det kommer til å først avbryte samboerskap/ekteskap? 3
squidboy Skrevet 2. juni 2017 #7 Skrevet 2. juni 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nok en kvinnelig PH deltaker har sluppet kulen og tatt pengene. De som har sluppet kulen er: Vida Lill Gausemel Berge, sesong 4 Nicolai Bennis , sesong 6(for sen) Aurora Gude , sesong 6 (raskest) Martine Lunde Aarsrud, sesong 9 En gutt og 3 jenter har sluppet kulen i finalen. Hvorfor tror dere kvinner oftest slipper kulen? Er kvinner mer egoistiske av natur? Anonymkode: d8874...02b Ja det tror jeg. Selv om PH er dårlig eksempel, så tror jeg kvinner både er mer egoistisk og narsisistisk enn menn. Ære og moral er noe man assosierer med menn. Jeg tror at vist vi skal legge en av kjønnene opp mot hverandre om hvem som er mest egoistisk så blir det nok kvinnen. Men det betyr ikke at de er dumme, teite osv. Er råtne epler i begge kjønn 3
LeilaS Skrevet 2. juni 2017 #8 Skrevet 2. juni 2017 (endret) 8 timer siden, The Kitten skrev: I fjor var det i alle fall en gutt (Mathias) som kastet kulen på 450 000 i den danske sesongen. Martin slapp i sesong 10 og Nikolas året før, så er ikke kun jenter som slipper ts Endret 2. juni 2017 av LeilaS 2
LeilaS Skrevet 2. juni 2017 #9 Skrevet 2. juni 2017 2 timer siden, squidboy skrev: Ja det tror jeg. Selv om PH er dårlig eksempel, så tror jeg kvinner både er mer egoistisk og narsisistisk enn menn. Ære og moral er noe man assosierer med menn. Jeg tror at vist vi skal legge en av kjønnene opp mot hverandre om hvem som er mest egoistisk så blir det nok kvinnen. Men det betyr ikke at de er dumme, teite osv. Er råtne epler i begge kjønn 😅😅😅 8
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #10 Skrevet 2. juni 2017 6 timer siden, Dart Flavour skrev: Uten å ha sett programmene så er det vel in real life jenter som er i flertall når det kommer til å først avbryte samboerskap/ekteskap? Og det skal bevise egoisme mener du? Eller kan det muligens tenkes at det også er andre grunner til dette? Anonymkode: 75b3a...5a7 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #11 Skrevet 2. juni 2017 6 timer siden, squidboy skrev: Ja det tror jeg. Selv om PH er dårlig eksempel, så tror jeg kvinner både er mer egoistisk og narsisistisk enn menn. Ære og moral er noe man assosierer med menn. Jeg tror at vist vi skal legge en av kjønnene opp mot hverandre om hvem som er mest egoistisk så blir det nok kvinnen. Men det betyr ikke at de er dumme, teite osv. Er råtne epler i begge kjønn Hvem er det som assosierer ære og moral med menn? Riddertiden er for lengst over. Anonymkode: 4baa5...9ac 8
squidboy Skrevet 2. juni 2017 #12 Skrevet 2. juni 2017 8 timer siden, Dart Flavour skrev: Uten å ha sett programmene så er det vel in real life jenter som er i flertall når det kommer til å først avbryte samboerskap/ekteskap? Ja hva har det med saken å gjøre da? Kvinner bryter mest ut av ekteskap, mens i vanlige forhold er det menn som går mest ut. Hva vil du frem med?
Dart Flavour Skrevet 2. juni 2017 #13 Skrevet 2. juni 2017 4 minutter siden, squidboy skrev: Ja hva har det med saken å gjøre da? Kvinner bryter mest ut av ekteskap, mens i vanlige forhold er det menn som går mest ut. Hva vil du frem med? Ingenting. Temaet interesserer meg ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #14 Skrevet 2. juni 2017 1 minutt siden, Dart Flavour skrev: Ingenting. Temaet interesserer meg ikke. Så la vær å svare da. Du slenger ut en påstand, men er ikke interessert i temaet? Anonymkode: 75b3a...5a7 7
squidboy Skrevet 2. juni 2017 #16 Skrevet 2. juni 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så la vær å svare da. Du slenger ut en påstand, men er ikke interessert i temaet? Anonymkode: 75b3a...5a7 Det er faktisk fakta det han skrev. Men det har uansett ingentibg med saken å gjøre:p
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #17 Skrevet 2. juni 2017 1 minutt siden, squidboy skrev: Det er faktisk fakta det han skrev. Men det har uansett ingentibg med saken å gjøre:p Ja, jeg er ikke uenig i det, men lurte på hva det hadde med dette å gjøre Anonymkode: 75b3a...5a7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #18 Skrevet 5. juni 2017 På 6/2/2017 den 7.44, squidboy skrev: Ja det tror jeg. Selv om PH er dårlig eksempel, så tror jeg kvinner både er mer egoistisk og narsisistisk enn menn. Ære og moral er noe man assosierer med menn. Jeg tror at vist vi skal legge en av kjønnene opp mot hverandre om hvem som er mest egoistisk så blir det nok kvinnen. Men det betyr ikke at de er dumme, teite osv. Er råtne epler i begge kjønn Selvfølgelig måtte det komme fra squidboy himself slapp av squid'ern, det er ingen her inne som bryr seg om hva du mener uansett Anonymkode: e412b...6b1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #19 Skrevet 5. juni 2017 Paradise er Harry! Anonymkode: 391f6...6d2
squidboy Skrevet 5. juni 2017 #20 Skrevet 5. juni 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig måtte det komme fra squidboy himself slapp av squid'ern, det er ingen her inne som bryr seg om hva du mener uansett Anonymkode: e412b...6b1 Jo det er det. Alle bryr seg. Når du bruker tiden din på å bli fornærmet og svare igjen så sier det seg selv. De fleste kvinner her tåler ikke en klype med kritikk engang😂😂😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå