AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 For mange år siden var jeg sammen med en fantastisk fyr. Vi var også samboere, men vi var veldig unge på den tiden, vokste vel litt fra hverandre, skiltes som venner, men har alltid hatt et godt øye til hverandre og holdt kontakten. Vi har begge vært i mange års forhold på hver vår kant av landet etter dette, men er begge nå ganske nysingle. Jeg dater en flott fyr, det kan bli noe utav dette, men vi er ikke eksklusive ennå. Ungdomskjæresten min kommer til byen i helgen, og ville så gjerne stikke innom på en kopp med kaffe. Vi skal også ut på samme arrangement på kvelden, daten min skal ikke være med på dette, og jeg er livredd for at det skal blusse opp gamle følelser igjen, og at jeg skal gjøre noe dumt. Hjelp, hva gjør jeg? Skal jeg lavære å møte ham, eller skal jeg kaste meg ut i det? Anonymkode: 845f0...7d6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Forestill deg at du gjør det slutt med han du dater. Hva er du redd for? Anonymkode: 08431...54c 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forestill deg at du gjør det slutt med han du dater. Hva er du redd for? Anonymkode: 08431...54c Hmm, godt spørsmål. Jeg er redd for å rote meg borti ungdomskjæresten min igjen, men han bor på en annen kant av landet og har barn der, så det kan aldri bli oss. Samtidig vet jeg at i løpet av alle de årene at hver gang vi har truffet hverandre, så har det slått gnister mellom oss, men siden begge har vært i forhold, har vi holdt oss på matta, men sommerfuglene i magen har vært tilstede. Han jeg dater er sexy, trygg og stabil, og bor i samme by, og vi er på god gang til å utvikle følelser for hverandre, men er somsagt ikke eksklusive ennå. Har liksom aldri vært av den typen som driver med flere samtidig, men nå er jeg virkelig i tvil om noe så t skulle skje. Har lyst å møte ham, men samtidig ikke, nettopp på grunn av dette. Tror han ville blitt lei seg om jeg ikke ville møte ham, og jeg er redd for at daten min skal finne ut at jeg har vært ute med en som var mer enn en kompis. Anonymkode: 845f0...7d6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm, godt spørsmål. Jeg er redd for å rote meg borti ungdomskjæresten min igjen, men han bor på en annen kant av landet og har barn der, så det kan aldri bli oss. Samtidig vet jeg at i løpet av alle de årene at hver gang vi har truffet hverandre, så har det slått gnister mellom oss, men siden begge har vært i forhold, har vi holdt oss på matta, men sommerfuglene i magen har vært tilstede. Han jeg dater er sexy, trygg og stabil, og bor i samme by, og vi er på god gang til å utvikle følelser for hverandre, men er somsagt ikke eksklusive ennå. Har liksom aldri vært av den typen som driver med flere samtidig, men nå er jeg virkelig i tvil om noe så t skulle skje. Har lyst å møte ham, men samtidig ikke, nettopp på grunn av dette. Tror han ville blitt lei seg om jeg ikke ville møte ham, og jeg er redd for at daten min skal finne ut at jeg har vært ute med en som var mer enn en kompis. Anonymkode: 845f0...7d6 Da møter du ikke eksen. Finn på noe hyggelig med han nye, og fokuser hundre prosent på dere to. Anonymkode: 08431...54c 8
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm, godt spørsmål. Jeg er redd for å rote meg borti ungdomskjæresten min igjen, men han bor på en annen kant av landet og har barn der, så det kan aldri bli oss. Samtidig vet jeg at i løpet av alle de årene at hver gang vi har truffet hverandre, så har det slått gnister mellom oss, men siden begge har vært i forhold, har vi holdt oss på matta, men sommerfuglene i magen har vært tilstede. Han jeg dater er sexy, trygg og stabil, og bor i samme by, og vi er på god gang til å utvikle følelser for hverandre, men er somsagt ikke eksklusive ennå. Har liksom aldri vært av den typen som driver med flere samtidig, men nå er jeg virkelig i tvil om noe så t skulle skje. Har lyst å møte ham, men samtidig ikke, nettopp på grunn av dette. Tror han ville blitt lei seg om jeg ikke ville møte ham, og jeg er redd for at daten min skal finne ut at jeg har vært ute med en som var mer enn en kompis. Anonymkode: 845f0...7d6 Ut fra dette er mitt råd et rungende ikke møt han. Han har familie på andre siden av landet, det kan aldri bli dere, du er redd for å blusse opp i følelser for han siden dere alltid har en god tone, du dater og liker en annen og ville vel heller ikke vært særlig happy om han dro å møtte en ex han kanskje hadde følelser for? Exen din blir nok ikke lei seg om du ikke tar en kaffe med han. Det er jo ikke umulig dere ser hverandre på dette arrangementet på kvelden, så da får han jo sagt hei og håper du har det bra gamle ørn, og du får sagt det sammr, så lar du det være med det og respekterer hans familie og han du dater for tiden. Anonymkode: 4d575...69b 5
I Grosny Skrevet 1. juni 2017 #6 Skrevet 1. juni 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: For mange år siden var jeg sammen med en fantastisk fyr. Vi var også samboere, men vi var veldig unge på den tiden, vokste vel litt fra hverandre, skiltes som venner, men har alltid hatt et godt øye til hverandre og holdt kontakten. Vi har begge vært i mange års forhold på hver vår kant av landet etter dette, men er begge nå ganske nysingle. Jeg dater en flott fyr, det kan bli noe utav dette, men vi er ikke eksklusive ennå. Ungdomskjæresten min kommer til byen i helgen, og ville så gjerne stikke innom på en kopp med kaffe. Vi skal også ut på samme arrangement på kvelden, daten min skal ikke være med på dette, og jeg er livredd for at det skal blusse opp gamle følelser igjen, og at jeg skal gjøre noe dumt. Hjelp, hva gjør jeg? Skal jeg lavære å møte ham, eller skal jeg kaste meg ut i det? Anonymkode: 845f0...7d6 Han er flott, men du er allikevel ikke helt vill etter han.
Teethgrinding Skrevet 2. juni 2017 #8 Skrevet 2. juni 2017 Man lever da bare en gang. Hva så om noe skjer? Du er jo singel, og det er han også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå