Gå til innhold

har dere noen gang opplevd at venninna di har

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

brukt den minste tampongen, selv om du vet at hun blør mye. (og det var dag 2 av mensen)

Anonymkode: a311b...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har ingen anelse om hvor mye bestevenninna mi blør eller hva slags tamponger hun bruker. Og hva i all verden skulle jeg brukt den informasjonen til?! 

Anonymkode: 005ea...c12

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Blod skrev:

Nei. Hvorfor lurer du på dette?

fordi det er veldig merkelig at hun bruker den minste da? vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg når jeg skal spørre hvorfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

fordi det er veldig merkelig at hun bruker den minste da? vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg når jeg skal spørre hvorfor

Du kan spørre om hun ikke må bytte ofte når hun bruker den størrelsen, neste gang du ser hun bytter

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye peiling på mine venners mens har jeg ikke, ei eller ønsker jeg å ha det. Har nok med min egen. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel hennes avgjørelse uansett, hun har nok sine grunner, skjønner ikke hvorfor du skal spør?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden skal du spørre venninnen din om hennes tampongbruk? 

Du virker utrolig rar. 

Anonymkode: 72523...2fc

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun hadde glemt sine egne og lånte av noen andre. Gidd å bry deg, med mindre du steller henne nedentil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis fordi hun syntes den mellomste blir ubehagelig da. Jeg bruker heller en behagelig str og skifter ofte enn å gå rundt å kjenne tampongen i fitta hele dagen. 

Anonymkode: cd753...d0e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvilke tamponger venninne mine bruker. Håper ikke de bryr seg om hva jeg bruker heller...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, kan ikke påstå at jeg har oversikten over slike ting. Ikke bryr jeg meg om venninner sine preferanser når det kommer til sanitetsprodukter heller. Hvorfor er det interessant for deg?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde venninna mi lagt seg opp i hvilken tampongstørelse jeg bruker hadde jeg klappet henne på hodet og sagt: «Så så, lille venn. Det går nok bra til slutt» 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det kan jo faktisk hende at hun tror det har noe med str. på vagina å gjøre.

Anonymkode: b0aea...31e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, men jeg vet om ei som hadde en venninne en kort periode som satte fyr på et helt hus samt flere eiendommer. 

Anonymkode: 6e68d...e59

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men jeg vet om ei som hadde en venninne en kort periode som satte fyr på et helt hus samt flere eiendommer. 

Anonymkode: 6e68d...e59

Samme her. Hun ble tatt av politiet dagen etter, da. Lurer på om de sendte henne på galehus

Anonymkode: 88331...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...