Gå til innhold

Hva slags undertøy er turn-off på menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg dater en mann som bruker svære, vide, rutete shortser (boxere) og jeg syntes det er så utrolig turn-off! Er ikke det slike gamle menn på over 70 år bruker? 

Hva syntes du er turn-off av undertøy til menn?

Anonymkode: 3c508...369

Fortsetter under...

Ja eller evn 13 år gamle gutter :P

Funker på en slafsesøndag med pysjbukse da. Jeg bruker grannytruser av og til for behagelighetens skyld :P

String truse er no-no på menn hvertfall! Og boxere i glorete farger eller militærmønster (barnslig). 

Jeg foretrekker stramme enkle bjørn borg eller Calvin klein boxere i en farge på mine menn :)

Endret av Nuddelkopp
  • Liker 1

Annonse

AnonymBruker

Bleier, dameundertøy, bodyer, speedoer og minier generelt, rosa hva som helst, skittent undertøy, undertøy med barnslig, plump, eller annen tåpelig tekst. (Donald eller tog er ok)

Anonymkode: c80ba...8e5

• Liker 1

Annonse

Annonse

Må være sånne svære sateng-boxere med typ Simpsons eller Hulken på som vi kjøpte i gave til alle gutter vi kjente da vi var 14. Aldri møtt noen i det da, heldigvis.

En jeg datet hadde klassiske tighte boxere med mønster fra Frank Dandy o.l., noe som var helt topp det, bortsett fra at de var slitte som f. Snakker fullstendig utvaskede, fillete (!) og misfargede av ballesvette i skrittet.

Vi har alle våre favoritt-truser vi burde kastet for to år siden, men ikke ta dem på deg før en hot date liksom.. tok det nesten personlig :fnise:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...