AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Hei! Jeg og min samboer har vært sammen i 4 år, jeg er 23 og han er 28. Vi er begge ferdig utdannet og har fast jobb, har ingen barn. Vi skal nå bygge vårt første hus. Føler meg som verdens heldigste. Men har reagert litt på enkelte kommentarer, på at vi er så unge og om vi virkelig tørr å bygge hus/ta opp lån i så ung alder. Selv føler jeg meg absolutt klar for dette og det er dette jeg ønsker (Vi er personer som sparer og lever ut i fra hva vi har av penger. Regninger og faste utgifter kommer først). Hvor gammel var du/dere når dere bygde deres første hus? Anonymkode: 913d2...6ec
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Jeg var alene og bygde da jeg var 22. Nettopp påbegynt studier, men det var før lovverket ble strammet inn. Om folk mener dere er for unge undrer jeg meg over hva folka tenker med. Anonymkode: 82833...4d4 1
Leo Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 Jeg har aldri bygd noe hus og kommer ikke til å gjøre det heller. Hadde noen nevnt at jeg skulle bygge hus som 23-åring hadde jeg løpt så fort beina kunne bære meg. 1
Livetsmiler Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg var alene og bygde da jeg var 22. Nettopp påbegynt studier, men det var før lovverket ble strammet inn. Om folk mener dere er for unge undrer jeg meg over hva folka tenker med. Anonymkode: 82833...4d4 Godt å høre Synes jo selv det er en fantastisk periode vi er inne i og utrolig gøy å kunne gjøre dette sammen. Blir godt kunne betale til oss selv og ikke til utleier av leiligheten som vi leier.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #5 Skrevet 3. juni 2017 Jeg er 26 og han 30. Ett barn. Vi er midt i byggeprosessen nå og foreløpig ligger vi greit an budsjettmessig. Vi skal ha leigeinntekter som en "buffer". Vi hadde klart oss uten også, men i skal ikke bruke hele huset med det første, og litt ekstra inntekt kommer jo alltids godt med. Anonymkode: 9d894...c92
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #6 Skrevet 3. juni 2017 Har aldri hatt noen interesse av å bygge hus med alt styret det medfører å være huseier. Vi har det helt utmerket i vår romslige leilighet. Anonymkode: 908c5...7df 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #7 Skrevet 3. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri hatt noen interesse av å bygge hus med alt styret det medfører å være huseier. Vi har det helt utmerket i vår romslige leilighet. Anonymkode: 908c5...7df Jeg spiser gjerne to skiver med ost til frokost. Og et lite glass melk ved siden av. Har aldri hatt behov for noe mer enn det. Anonymkode: e9de4...2da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå