Gå til innhold

Trang eller stor fitte?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har japanske jenter trangere fitte enn feks europeiske kvinner? Ettersom japanske menn i gjennomsnitt har mindre penis enn europeere? 

Isåfall om dette er sånt så lurer jeg også på om afrikanske kvinner har et utrolig vid fitte ettersom afrikanske menn er kjent for å ha en stor penis

Anonymkode: 16b5e...738

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå får du straks noen hylende inn i trådene her om at det finnes ikke noen som er trangere eller videre, det er bare du som har mikropenis, så håper du er forberedet :fnise:

Anonymkode: 874bf...60a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå får du straks noen hylende inn i trådene her om at det finnes ikke noen som er trangere eller videre, det er bare du som har mikropenis, så håper du er forberedet :fnise:

Anonymkode: 874bf...60a

Ja men er det forskjell på kvinners underliv pga deres rase/etnisitet? Jeg har ikke penis selv, men en japansk kjærste som jeg er redd for skal synes jeg er vid pga han sikkert har knulle asiatere som er trangere? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja men er det forskjell på kvinners underliv pga deres rase/etnisitet? Jeg har ikke penis selv, men en japansk kjærste som jeg er redd for skal synes jeg er vid pga han sikkert har knulle asiatere som er trangere? 

Jeg gav en asiater en BJ og det var en liten penis ja🤔 

Anonymkode: 8dad0...733

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forventet nok en kjempe dum tråd, men det er jo et legitimt spørsmål. Har lurt på det samme om afrikanske damer selv.
Jeg mener, jeg kjenner et par hvite som elsker afrikansk kuk, men flere som har prøvd det og ikke engang fått den inn! Bare måttet gi opp! Men iom at afrikanske damer ikke har det problemet (kjent hvertfall?) så må de vel være videre, tenker jeg?
Muligens likt med asiatere, om ikke så syntes jeg ganske synd på asiatiske kvinner..

Anonymkode: 8eb6b...ecb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forventet nok en kjempe dum tråd, men det er jo et legitimt spørsmål. Har lurt på det samme om afrikanske damer selv.
Jeg mener, jeg kjenner et par hvite som elsker afrikansk kuk, men flere som har prøvd det og ikke engang fått den inn! Bare måttet gi opp! Men iom at afrikanske damer ikke har det problemet (kjent hvertfall?) så må de vel være videre, tenker jeg?
Muligens likt med asiatere, om ikke så syntes jeg ganske synd på asiatiske kvinner..

Anonymkode: 8eb6b...ecb

Men asiatiske menn har jo gjennomsnittlig en liten penis, så kanskje asiatere er skapt for hverandre. Og afrikanere er skapt for hverandre

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre dere er kristne og fornekter evolusjonsteorien så sier svaret seg selv. Siden penisstørrelse varierer i ulike deler av verden må nødvendigvis underlivet hos kvinner gjøre det samme. 

Anonymkode: 46571...f8e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

'

Why do so many people believe that there is a correlation between race and vaginal size? The belief that Asian women have small vaginas is based on the stereotypes associated with Asian women: they are small and petite and therefore their vaginas are small and petite. What most interests me about this subject is that both Asian men and women are victims of stereotypes and yet, the perception of those stereotypes is totally different. In one case, it is seen as desirable (Asian American women) and in the other it is not (Asian American men).

So do Asian/Asian American women have the smallest vaginas? No.  Not all Asian women have small vaginas and not all African American women have big vaginas. Just as there are all kinds of shapes and sizes of women, there are all kinds of vaginal sizes. The important thing here is that we are all different and unique. To think that we are all the same is not just ignorant and racist but wrong.'

AnonymBruker
Skrevet

Afrikanere er ikke en type mennesker, men mange forskjellige folkegrupper. Som varierer mellom store og små.  Så derfor finnes det afrikanske menn med små peniser og menn med stor. Det samme gjelder for kvinners vagina. Også når det gjelder asiater varierer det etter hvor store de er fysisk.

Anonymkode: 02e1c...805

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaing er etter å ha prøvd både asiatere, afrikanere, asiatere og sørafrianere er at asiatere er ofte for trange for meg. Søramerikanere hadde trange men ikke for trange for meg. Afrikanske hadde ganske vide hvis du sammenlikner med de andre, noe som passet meg ganske bra siden jeg er ganske "grov kalibret". Nordiske jenter var de som var mest lik afrikanske jenter, men noe trangere i snitt.:)

Anonymkode: a13fc...960

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...