AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 I dag stod det " .... navn " har lagt deg til i Messenger. Jeg vet IKKE hvem det er, og det går ikke an å trykke på bildet hans og komme inn på profilen. Jeg prøvde å søke i Facebook feltet på navnet hans men hans profil kommer ikke opp der heller, bare andre med samme navn og annet bilde. Jeg har IKKE koblet telefonnummeret mitt til Messenger heller. Hvordan er det mulig at man kan legge til en fremmed , uten felles venner, i Messenger, uten å være facebook venner? Og hvordan kan jeg blokke han? Finner ingen blokk funksjon, kun "block messages", men jeg vil jo ikke at en fremmed mann skal se når jeg er online eller ha meg på listen sin i det hele tatt. Hjelp blir litt creeped out! Anonymkode: 7b923...7ed
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Jeg fant blokker knappen nå, men da kommer det at "Content not found" som at han ikke har en facebook profil. Hjelp jeg blir kjempe redd, for jeg har slitt med en ordentlig psyk stalker før for noen år siden måtte politianmeldes og fikk besøksforbud osv for plutselig stod han med bil utenfor hos meg , tenk om det er den samme! Hvordan er det mulig at en fremmed jeg ikke har som venn på facebook, kan legge meg til på messenger, når jeg ikke har messenger linket til mobilnummer eller noooe??? :O Anonymkode: 7b923...7ed
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg fant blokker knappen nå, men da kommer det at "Content not found" som at han ikke har en facebook profil. Hjelp jeg blir kjempe redd, for jeg har slitt med en ordentlig psyk stalker før for noen år siden måtte politianmeldes og fikk besøksforbud osv for plutselig stod han med bil utenfor hos meg , tenk om det er den samme! Hvordan er det mulig at en fremmed jeg ikke har som venn på facebook, kan legge meg til på messenger, når jeg ikke har messenger linket til mobilnummer eller noooe??? :O Anonymkode: 7b923...7ed Huff, pga det du har opplevd tidligere, hadde jeg kontaktet politiet hvis jeg var deg. Ring politiet nå og fortell dette, be dem finne ut av hvem det er og få han fjernet umiddelbart! Anonymkode: f63fe...123 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 Jeg vil ikke ringe politiet og rope ulv ulv, prøve å finne ut av det selv først tenker jeg ! Men jeg har på innstillinger på profilen min at kun venners venner og ikke "alle" kan finne profilen. Jeg har ikke koblet messenger til telefon. Så hvordan har en uten felles venner funnet meg og fått lagt meg til på messenger? Hvordan kan han ha messenger, uten å ha facebook profil (kommer Content not found når jeg trykker på blokker! ) Veldig merkelig ! Anonymkode: 7b923...7ed
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ikke ringe politiet og rope ulv ulv, prøve å finne ut av det selv først tenker jeg ! Men jeg har på innstillinger på profilen min at kun venners venner og ikke "alle" kan finne profilen. Jeg har ikke koblet messenger til telefon. Så hvordan har en uten felles venner funnet meg og fått lagt meg til på messenger? Hvordan kan han ha messenger, uten å ha facebook profil (kommer Content not found når jeg trykker på blokker! ) Veldig merkelig ! Anonymkode: 7b923...7ed Jeg synes det hele virker mistenkelig, og jeg hadde kontaktet politiet pga det du har opplevd tidligere. Tenk om det er han samme da? Da er han jo virkelig ikke god... Virker jo som han gjør alt for å skjule hvem han er... Anonymkode: f63fe...123 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #6 Skrevet 1. juni 2017 Ta skjermbilder av alt. Anonymkode: 634d0...d80 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #7 Skrevet 2. juni 2017 Man trenger ikke være venner på fb for å legge til noen på messenger. Det eneste man trenger er navnet så kan man søke opp personen og legge til, men du får jo varsel om det og bestemmer selv om du vil godta det, så jeg ser ikke helt problemet hvis du bare lar være å godta? Jeg tror ikke man kommer inn på listen med mindre man enten er venner på fb eller har hatt en samtale (eller godtatt kontakten) i messenger. Jeg får stadig en og annen melding på messenger fra fremmede mannfolk, men godtar de ikke og har aldri sett noe mer til de... Men jeg skulle gjerne visst selv også hvordan man kan blokkere eller fjerne folk man ikke lenger ønsker å ha på lista (eller vil at skal se når du er online...) Dette er kanskje et spørsmål for dataforumet? Anonymkode: d560a...8ab 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #8 Skrevet 2. juni 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fant blokker knappen nå, men da kommer det at "Content not found" som at han ikke har en facebook profil. Hjelp jeg blir kjempe redd, for jeg har slitt med en ordentlig psyk stalker før for noen år siden måtte politianmeldes og fikk besøksforbud osv for plutselig stod han med bil utenfor hos meg , tenk om det er den samme! Hvordan er det mulig at en fremmed jeg ikke har som venn på facebook, kan legge meg til på messenger, når jeg ikke har messenger linket til mobilnummer eller noooe??? :O Anonymkode: 7b923...7ed Herregud... jeg tror du trenger å prate litt med en psykolog, for dette høres ikke ut som et normalt reaksjonsmønster. Anonymkode: 137cc...504
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #9 Skrevet 2. juni 2017 Hvis du ikke finer profilen hans, ikke kan sende han melding eller kan blokke han, ja da er du blokket. Man kan søke på navn og brukernavn på messenger. Personen kan ha lagt til feil person. Anonymkode: ab920...4fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå