AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Hvordan var det? Hvor treffes dere? Hvor ofte? Var det han som tok kontakt med deg, eller kunne du ta kontakt med han også? Og sist, hvor traff du han? Anonymkode: 0cf92...6b3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Har sex med en gift mann flere ganger i uken jeg. Vi har vært gift i 16 år. Anonymkode: 607b3...504 13
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 Jepp. Han "glemte" å fortelle om dama hjemme. Var felles venner som var greia her. Jeg ante ingen ting om at han ikke var singel. Og vi møttes to-tre ganger før jeg fant ut. I helvete så sinna jeg ble. Anonymkode: a9260...bd0
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 Jeg har hatt det en gang men jeg visste ikke at han var gift. Ikke noe jeg er spesielt interessert i å gjøre igjen fordi det fikk meg til å føle meg skikkelig dårlig selv om jeg ikke ante hvem kona hans var. Skal sies at dette hendte på ferie så jeg visste ingenting om han heller. Anonymkode: bacf5...41d
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 Jepp, en gang. Havnet i senga en kveld på et jobbseminar. Møttes i baren og ble noe beruset. Ble kåt og la an på han, og fikk napp. Fikk vite etter seminaret at han var gift og hadde barn. Fin opplevelse, hans problem at han var utro. Skjedde bare den ene gangen, ingen andre som vet. Tar med oss hemmeligheten i grava Anonymkode: 819c4...3b8 4
TheGirlWhoWaited Skrevet 1. juni 2017 #7 Skrevet 1. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sex med en gift mann flere ganger i uken jeg. Vi har vært gift i 16 år. Anonymkode: 607b3...504 Søren, der tok du min idé
Krummelure Skrevet 1. juni 2017 #8 Skrevet 1. juni 2017 Jepp. Begge deler faktisk. Men de var begge mine. Han gifte var min mann, og samboeren var han jeg traff etter jeg ble skilt
leonie Skrevet 1. juni 2017 #9 Skrevet 1. juni 2017 Nei, ikke som jeg vet om. Og hadde jeg gjort det, for så å finne ut, hadde jeg fortalt om det til den andre parten.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #10 Skrevet 1. juni 2017 Jeg har. Var gift begge to, holdt på et års tid. Møttes ukentlig det første halve året så sjeldnere fram til vi fadet ut etter et års tid. Anonymkode: 1289b...5f4 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #11 Skrevet 1. juni 2017 Ja, tre ganger, alltid tilfeldig sex på byen. Deres ansvar. Anonymkode: 310f4...a56 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #12 Skrevet 2. juni 2017 Min nåværende mann var samboer da jeg traff han. Vi var tidlig i 20- årene på det tidspunktet, ingen hadde barn. Vi møtte hverandre under studiene, gjennom felles studievenner. Han ble med meg hjem etter en kveld på byen, og etter det hadde vi et seksuelt forhold bak ryggen på samboeren hans. Vi møttes der det var mulig... Etter et par måneder gikk han fra henne, og vi ble sammen "på ordentlig". Har vært sammen i 10 år nå, barn, hus og hele pakka. Likevel vil jeg si, det at forholdet startet med utroskap har påvirket meg. Mannen er en type som får mye oppmerksomhet fra andre damer, og han liker det. Han har vanskelig for å avvise flørting. Dette har ført til at han har hatt upassende kontakt med andre bak min rygg. Er ganske sikker på at han har vært utro mot meg også. Nå tenker jeg egentlig at hun han var sammen med da vi møttes, er heldig. Hun slapp å stifte familie med en utro mann... Håper den mannen hun har nå er snill mot henne. Anonymkode: 3cbcd...73f
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #13 Skrevet 2. juni 2017 Ja, var kjæreste med en mann i 6 mnd, da jeg fant ut at han hadde samboer. Han jobbet i militæret, og jobbet der jeg bodde. Hans samboer bodde langt unna, så han besøkte henne bare annenhver helg. Resten av tiden brukte han på meg. Så jeg hadde ikke mistanke til at det var noen andre. Jeg hadde og barn, så uansett, så kunne jeg ikke treffe han annenhver helg. Jeg avsluttet det selvfølgelig da jeg fant det ut. Vi møttes på en nettdating side. Anonymkode: 98705...788
Inwe Skrevet 2. juni 2017 #14 Skrevet 2. juni 2017 Ja, flere ganger med samme fyr. Alltid i fylla på når vi var på samme fest/utested. Han var ukespendler og jeg visste ikke om at han hadde samboer hjemme (som siste gangen var gravid). Etter jeg fant ut av det har han prøvd seg en gang, han fikk en skikkelig skyllebøtte så tror ikke han tør prøve seg igjen. Jeg sjekka opp han første gang, de andre gangene har det vært varierende hvem som sjekket hvem.
makkapakka Skrevet 2. juni 2017 #15 Skrevet 2. juni 2017 Ja en som var på jobb i Oslo og glemte å fortelle at han hadde samboer hjemme, en annen som sverget på at forholdet var slutt og damen skulle ut av huset (noe som IKKE skjedde) Deretter har jeg skydd alt av gifte menn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå