Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel en stund og har lekt med tanken om å skaffe meg Tinder. Er av den litt mer sjenerte og til tider litt stille typen de første gangene jeg møter nye folk men har likevel ikke vansker med å bli kjent om jeg ønsker det. Spørsmålet er da om det er lurest å prøve ut Tinder eller vanlig nettdating? På nettdating er det kanskje litt lettere å bli litt mer kjent først enn det er på Tinder? Hva er deres erfaringer og hva trives dere best med å bruke av disse to. Skriv gjerne litt kort om hva slags personlighetstype du har også :) 

Anonymkode: 27865...9a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har konto på match. Gidder ikke tinder, har bare elendig erfaring fra det. Må nevnes at jeg ikke er etnisk nordmann, så da havner man bakerst i køen. Hva mente du med personlighetstype? Jeg er introvert og altfor følsom for mitt eget beste. Tok en slik test og fikk INFJ, og jeg er mann.

Personlig er jeg vel ikke klar for å finne noen ennå. For mange issues og sånt. Skal begynne å studere i en ny studieby til høsten. De fleste der studerer helsefag eller læreryrker. Burde kanskje treffe noen interessante jenter der. Her jeg er nå er jeg ikke imponert av jentene her. Får lære av mine feil og heller date jenter jeg møter i hverdagen. Nettdating suger.

Anonymkode: dcb32...483

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har konto på match. Gidder ikke tinder, har bare elendig erfaring fra det. Må nevnes at jeg ikke er etnisk nordmann, så da havner man bakerst i køen. Hva mente du med personlighetstype? Jeg er introvert og altfor følsom for mitt eget beste. Tok en slik test og fikk INFJ, og jeg er mann.

Personlig er jeg vel ikke klar for å finne noen ennå. For mange issues og sånt. Skal begynne å studere i en ny studieby til høsten. De fleste der studerer helsefag eller læreryrker. Burde kanskje treffe noen interessante jenter der. Her jeg er nå er jeg ikke imponert av jentene her. Får lære av mine feil og heller date jenter jeg møter i hverdagen. Nettdating suger.

OK så både Tinder og Nettdating suger? Kan ikke si jeg er helt enig men OK. Andre erfaringer?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OK så både Tinder og Nettdating suger? Kan ikke si jeg er helt enig men OK. Andre erfaringer?

Jeg sa det sugde for MEG. Andre har sikkert mer flaks.

Skrevet

Jeg har aldri prøvd vanlig nettdating, men jeg har vært på Tinder en stund nå og har egentlig ikke hatt noen dårlige erfaringer. Jeg har vært rimelig kresen med hvem jeg har valgt å faktisk møte, så jeg har bare hatt fem meet-ups, men alle fem har vært OK eller oppover. Jeg er ikke spesielt utadvendt av meg, men har ingen problemer med å skru på sjarmen og holde en samtale gående med en fremmed, så jeg har ikke slitt noe med akkurat det i alle fall. Én av de jeg møtte har faktisk blitt en kjempegod kompis som jeg har sex med i ny og ne, sånn rett og slett fordi vi liker hverandre veldig godt som personer, men ingen av oss ønsker et forhold :)

Det er vel kanskje ikke så vanlig for folk som er på utkikk etter et seriøst forhold å være på Tinder, er nok flere som er interessert i bare sex, casual dating eller en friends with benefits-ordning der, så om det er et forhold du er på utkikk etter så er kanskje vanlig nettdating mer aktuelt for deg. Men det er bare min oppfatning da, er mulig at andre har andre erfaringer! For øvrig vet jeg om folk som har fått seg kjæreste via Tinder også altså, så det er ikke bare en ren sex-app.

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring med Tinder er veldig positiv! Da kan man kun få meldinger fra de man har likt, og ikke en haug amdre uinteressante eller anonyme profiler som på nettdating. Jeg fikk kjæreste via Tinder, kjenner flere andre som har blitt Tinder par, og det er mange som har i profilteksten sin at de kun er ute etter noe seriøst/ikke intr i ons, sånn som jeg hadde. De fleste sier ikke neitakk til sex, men jeg har inntrykk av at selv de som ikke spesifiserer det i teksten er åpen for forhold om de møter den rette :) Det er bare å spørre i meldinger hva de er ute etter, og er dere ikke ute etter det samme eller mannen drar det kjapt over på det seksuelle er det bare å slette matchen så er problemet og fyren ute av livet ditt :)

Anonymkode: 8638d...2e7

• Liker 4
Skrevet

Jeg likte tinder bedre enn nettdating da jeg kunne sile litt hvem jeg får meldinger av. På nettdating blir ofte innboksen full av meldinger fra menn som enten er for gamle eller har et utseende jeg ikke finner tiltrekkende. Synes det er vanskelig å avvise når grunnen er utseende. 

Har møtt både rare og hyggelige fra tinder. Noen var kun ute etter sex, andre datet jeg i lengre perioder. Jeg bor nå med min seneste tinderdate (møttes for et år siden). Vet også om fler som er samboer med noen de har møtt gjennom tinder. Men man må gjerne være tålmodig, noen finner han på første forsøk andre (som meg) må kysse mange frosker først. Samboeren min var vel den 12 jeg møtte fra tinder (derav de fleste ble med en date, enten fordi han, jeg eller begge ikke ville mer). 

Jeg er også veldig sjenert og var redd for at det skulle bli et problem. Det viste det seg ikke å være. De aller fleste er lette å snakke med og fører samtalen. I begynnelsen sa jeg fra på forhånd at jeg kunne virke litt stille i begynnelsen, men at det ville gå over, etterhvert som jeg ble varmere sa jeg ingenting om det på forhånd.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du burde jobbe litt mer deg selv fremfor å bare dra "utlending kortet" ditt? Til din info så har de aller fleste menn (ja, også etnisk norske) veldig få matcher på Tinder, men jeg begynner å skjønne hvorfor du har så få...

Anonymkode: 242d9...d0c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du burde jobbe litt mer deg selv fremfor å bare dra "utlending kortet" ditt? Til din info så har de aller fleste menn (ja, også etnisk norske) veldig få matcher på Tinder, men jeg begynner å skjønne hvorfor du har så få...

Jeg er stygg. Jeg vet det.

Har ikke noe problem med å få interesse fra kvinner jeg møter i studiehverdagen. Men på nett har man bare noen få bilder og litt tekst å gå etter. Det er hva det er. Jeg er ikke bitter eller sur, men gidder ikke legge mye jobb på en nettprofil, når avkastningen på sikt er mye lavere.

Man får ikke sjarmert kvinnfolk med en profil.

Gjest Tamsi
Skrevet

Min erfaring med Tinder er at du ikke aner om personen du matcher med faktisk liker deg, fordi mange menn bare liker alle i håp om å møte noen som ser ok ut. Har sett hvordan flere kompiser bruker appen, de ser ikke engang på skjermen mens de sitter og sveiper.  Da betyr det lite om man matcher med noen, og jeg gidder aldri skrive først.

Vi pleier bare gå sammen noen veninner, og bruker tinder til å finne fest. Det er den faktisk god til.

AnonymBruker
Skrevet

Tinder er for folk som er ute etter å finne noen de kan ha sex med.  En elsker. De fleste er ikke interessert i forhold.

Anonymkode: 08a5e...627

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tinder er for folk som er ute etter å finne noen de kan ha sex med.  En elsker. De fleste er ikke interessert i forhold.

Anonymkode: 08a5e...627

Menn generelt er ikke interessert i forhold. De vil bare ha sex med flest mulig til de er sånn 70 år kanskje. Da blir det en naturlig stopp for energinivået er ikke like høyt. Tinder er fandens verk, bare umoralske menn med kjønnssykdommer der. 

Anonymkode: 3a682...367

AnonymBruker
Skrevet
På 2.6.2017 den 11.56, Inwe skrev:

Jeg likte tinder bedre enn nettdating da jeg kunne sile litt hvem jeg får meldinger av. På nettdating blir ofte innboksen full av meldinger fra menn som enten er for gamle eller har et utseende jeg ikke finner tiltrekkende. Synes det er vanskelig å avvise når grunnen er utseende. 

Har møtt både rare og hyggelige fra tinder. Noen var kun ute etter sex, andre datet jeg i lengre perioder. Jeg bor nå med min seneste tinderdate (møttes for et år siden). Vet også om fler som er samboer med noen de har møtt gjennom tinder. Men man må gjerne være tålmodig, noen finner han på første forsøk andre (som meg) må kysse mange frosker først. Samboeren min var vel den 12 jeg møtte fra tinder (derav de fleste ble med en date, enten fordi han, jeg eller begge ikke ville mer). 

Jeg er også veldig sjenert og var redd for at det skulle bli et problem. Det viste det seg ikke å være. De aller fleste er lette å snakke med og fører samtalen. I begynnelsen sa jeg fra på forhånd at jeg kunne virke litt stille i begynnelsen, men at det ville gå over, etterhvert som jeg ble varmere sa jeg ingenting om det på forhånd.

Men hva kan man si til en som sier at han bare lagde Tinder-profilen ut av det blå pga venner og at han ikke tar ting seriøst på Tinder fordi det er mye forskjellig der ? Det sier jo ingenting om hva han er på utkikk etter. Og når han spør "Hva legger du i det å ikke tulle rundt? " Hvilke teskje er mest effektivt å mate inn :P

Anonymkode: c6a81...d91

Skrevet
På 2.6.2017 den 15.17, AnonymBruker skrev:

Til din info så har de aller fleste menn (ja, også etnisk norske) veldig få matcher på Tinder

Å?

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva kan man si til en som sier at han bare lagde Tinder-profilen ut av det blå pga venner og at han ikke tar ting seriøst på Tinder fordi det er mye forskjellig der ? Det sier jo ingenting om hva han er på utkikk etter. Og når han spør "Hva legger du i det å ikke tulle rundt? " Hvilke teskje er mest effektivt å mate inn :P

Anonymkode: c6a81...d91

Jeg fant ut at det beste bare var å møte de. Selvom de ikke har tinder for å finne dame betyr ikke det at de ikke kan falle når du møter de. Jeg tok nok ikke tinder helt seriøst selv, selvom jeg ikke hadde det for sex så tenkte jeg vel aldri jeg kom til å finne noen der. Hadde det mest for gøy, og har jo hatt det mye gøy også. Samboeren hadde tinder kun for sex, han feila vel litt der, men han får nå det han var der for og ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...