Martha Stewart Skrevet 1. januar 2005 #1 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg har for alvor begynt å tenke på brudebukett og andre blomster til bryllupet. Mannen gir uttrykk for at han ikke har lyst på "knapphullsblomst", men har ikke endelig bestemt seg. Jeg synes vel at han selv må få ha siste ordet i den saken uansett. Men hvor vanlig er det at ikke mannen har blomsterpynt? I tilfelle blir det ingen av de andre mannlige familiemedlemmene eller forloveren som skal ha det heller. Brudgommen skal for øvrig ha smoking, det passer best til hans enkle smak og stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 1. januar 2005 #2 Del Skrevet 1. januar 2005 Har ikke hørt om eller sett noen gang at brudgommen ikke hadde knapphullsblomst, men der som med alt annet er det vel opp til dere og spesielt han i dette tilfellet. Er forsåvidt enig i at om han velger å ikke ha bør ikke de andre ha heller, det blir for rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #3 Del Skrevet 2. januar 2005 Min mann skal ha. Det samme skal pappa, svigerfar, forlover og kanskje hans bror og min bror. Har ikke helt bestemt meg ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2005 #4 Del Skrevet 2. januar 2005 Har heller aldri sett en brudgom uten corsage. Hos oss hadde brudgommen, hans forlover, brudesvennen, min pappa samt vår toastmaster corsage. Jeg hadde nok lagt litt press på mannen min her. Han skal jo tross alt være litt tydeligere enn de andre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #5 Del Skrevet 2. januar 2005 Å ja! Glemte toastmasteren, jeg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2005 #6 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg vet ikke om det er så vanlig at toastmasteren har, men vi skulle ha ganske stort bryllup og jeg ville at alle skulle klare å finne ham i mengden, så vi kunne bare si at det var han med corsagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. januar 2005 #7 Del Skrevet 2. januar 2005 Min hadde iallefall............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #8 Del Skrevet 2. januar 2005 Min tilkommende mann skal få spesialdesignet dress, og denne designeren lager "tørkle" til å ha i brystlommen i samme stoff som jakkeforet. Stoff til for og tørkle velges ut fra stoff i dressen, stoff i kjole, blomsterbukett og andre ønsker vi måtte ha. Blir altså både personlig og gjennomført, og minst like stilig som corsage spør du meg. Kan jo nevne at min kjøre heller ikke skal ha slips. Åhhhhhh så skjønn han kommer til å være!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 2. januar 2005 #9 Del Skrevet 2. januar 2005 Min tilkommende mann skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 3. januar 2005 #10 Del Skrevet 3. januar 2005 Alle som gifter seg i uniform har ikke corsage. Alt er tradisjoner og brudeparet velger de tradisjonene de vil ha for at dagen blir spesiell. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snutus Skrevet 3. januar 2005 #11 Del Skrevet 3. januar 2005 Min far, min kommende mann og hans forlover skal har brystbukett. Jeg tror det blir fint, men det er jo uansett smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. januar 2005 #12 Del Skrevet 3. januar 2005 Min mann skal ha knappehulsblomst. Det skal også hans forlover og min far ha. Jeg har også lyst til at svigerfar skal få en knappehulsblomst men dette må jeg høre med han om først. Nå skal din mann ha smoking som passet best til hans enkle smak og stil. Personlig syns jeg det da ville vært flott med kanskje en enkel knappehulsblomst - for han er jo tross alt brudgom og bør vel skille seg litt ut denne dagen. Tror jeg ville bearbeidet minn mann veldig hardt hvis han hadde ytret ønske om ikke å ha knappehullsblomst!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest2 Skrevet 3. januar 2005 #13 Del Skrevet 3. januar 2005 Min mann hadde ikke blomster (og hadde sjakett). Jeg synes ikke det er spesielt fint med brystbukett og han var jo pyntet siden han aldri før eller siden har hatt sjakett. Så da sparte vi de pengene. Men vi spurte fedrene og forloverene om det var viktig for dem å ha det. Det var ikke viktig for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilepia Skrevet 6. januar 2005 #14 Del Skrevet 6. januar 2005 Hos oss hadde brudgommen' date=' hans forlover, brudesvennen, min pappa samt vår toastmaster corsage.[/quote'] Hva hvis toastmasteren er en kvinne?? Skal hun ha et slikt "armbånd" med blomst på? (sann jentene får av gutta før de skal på skoleball i utlandet) Eller bare feste blomsten til kjolen (dersom det går)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 6. januar 2005 #15 Del Skrevet 6. januar 2005 Min kjære, hans forlover, min far samt min kommende svoger skal alle ha corsage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå