AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Hvor mye penger får du inn i mnd og hvor mye går ut? Jeg jobber bare som ekstrahjelp, men det har vært såpass mye ledig at jeg har kunnet jobbet hver dag. Er selvfølgelig nervøs for at det plutselig en dag ikke er nok vakter, så jeg driver å søker rundt på andre jobber. Bor heldigvis ganske billig. Hva med dere? Er dere redd for å ikke ha råd? Hvordan har dere det økonomisk? Anonymkode: 0e44b...771
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Mister jeg jobben kan jeg jo bare søke dagpenger. Det kan du også om arbeidstiden din reduseres betraktelig. Anonymkode: 055d1...804
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 Jeg har friår fra skole og jobber som vikar. Kjæresten min har fast jobb og har veldig godt betalt, så vi klarer oss fint uansett. Men jeg vil jo ikke være økonomisk avhengig av han, da. Men uansett så går det veldig greit å jobbe som vikar, kan ikke jobbe fast pga jeg enda ikke har søkt studie. Tjener veldig greit i gjennomsnitt hver mnd. Anonymkode: 08626...9ea
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 Jeg var kjempebekymra hele tiden, synes det var slitsomt, spesielt første året før jeg opparbeidet dagpengerettigheter. Kunne tjene alt fra 20k til 60k i mnd, så prøvde å legge av litt penger de månedene det var veldig travelt, hadde også bekymret meg vesentlig mer uten partner med fast inntekt. Noe av problemet i lengden er at man føler man må si ja til alt, og dermed sliter man seg ut pga uforutsigbar fritid. Fikk fast kontrakt for et år siden, så det lønte seg forsåvidt, men ironisk sett tjener jeg litt mindre nå, siden vi må følge arbeidsmiljøloven mer strikt når jeg er fast. Anonymkode: a804d...b13
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 Fast ansatt og utbetalt ca 23.000,- i mnd. Er samboer og har det greit økonomisk, har ikke råd til store utskeielser, men har det bra ☺ ville selvfølgelig hatt det trangere økonomisk som singel, men så lenge jeg har fast inntekt så er det jo ikke noe problem å planlegge forbruket. Anonymkode: 1e668...c6b
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #6 Skrevet 1. juni 2017 Jobber 100% og har utbetlat fra 26 - 28,000kr. Har ca. 10,000 i utgifter så lever veldig konfortabelt. Prøver å spare 6-7000 i måneden. Anonymkode: 15af8...53f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå