Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg tjukk eller chubby? Kan jeg trene i tights?

IMG_0065.JPG

IMG_0066.JPG

IMG_0067.JPG

Anonymkode: d1511...e6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel trene i hva du vil og det som føles bra ut.

• Liker 4
Skrevet

Gudbedre. Blir så innmari trist av alle disse trådene! Kanskje du skal trene litt på å legge fra deg disse tankene også. 

Ikle deg hva du måtte føle for! Ingen bryr seg!!

• Liker 10
Skrevet

Herregud. Tren i hva du vil, så lenge du bruker treningsklærne på trening og ikke på skole/jobb.

AnonymBruker
Skrevet

Føler du at det hjelper på selvtilliten din om noen svarer "ja, du er tjukk!" For hvis det ikke hjelper er det ikke lurt å stille det spørsmålet. Man spør ikke om ting man ikke vil ha svaret på :)

Om du føler deg mest komfortabel med å trene i tights så gjør du det. Å trene i tights handler ikke om kroppsform, men hva man liker best personlig. :)

Anonymkode: 4c4c8...940

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, MorTeresa skrev:

Herregud. Tren i hva du vil, så lenge du bruker treningsklærne på trening og ikke på skole/jobb.

Hva er galt med det? 

Skrevet
2 minutter siden, Thyra skrev:

Hva er galt med det? 

Det ser teit ut.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, MorTeresa skrev:

Det ser teit ut.

Synes du ja. Det er mye som ser teit ut,  men alle må få kle seg som de selv vil. Treningsklær er innafor på mange typer arbeidsplasser. 

AnonymBruker
Skrevet

Jepp du kan absolutt trene i tights!

Anonymkode: 5e73c...f6b

Skrevet

"Tjukk" er subjektivt. Jeg synes ikke du ser stor ut. Selvsagt kan du trene i tights om du vil det. Du kan også trene i shorts! Personlig synes jeg det ser litt rart ut å trene i hipster-truse eller shorts med tilsvarende lengde, men gjør hva du vil. Føler du deg komfortabel i det, uansett kroppsfasong, bruk det! :) 

Gjest Cyrus
Skrevet

Denne tråden bryter vel med forumets regler vedrørende posting av bilder der kroppen er i fokus??

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Tjukk, du?? Langt i fra.

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler du at det hjelper på selvtilliten din om noen svarer "ja, du er tjukk!" For hvis det ikke hjelper er det ikke lurt å stille det spørsmålet. Man spør ikke om ting man ikke vil ha svaret på :)

Om du føler deg mest komfortabel med å trene i tights så gjør du det. Å trene i tights handler ikke om kroppsform, men hva man liker best personlig. :)

Good job med å gjøre en usikker jente tryggere på seg selv! Du er skikkelig ekkel mot andre, du burde tenke litt over hva du skriver til andre mennesker

• Liker 1
Skrevet

Slettet

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Nappetass1 skrev:

Good job med å gjøre en usikker jente tryggere på seg selv! Du er skikkelig ekkel mot andre, du burde tenke litt over hva du skriver til andre mennesker

Hæ? For de fleste som har vært en del på dette underforumet så er det ganske tydelig at det er mange brukere som mener noen med BMI over 18 er tjukk nærmest. Hvis man ikke tåler slike svar så bør man ikke poste noe her. Du burde lære deg å ikke tolke alle svar i verste mening. 

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, Thyra skrev:

Synes du ja. Det er mye som ser teit ut,  men alle må få kle seg som de selv vil. Treningsklær er innafor på mange typer arbeidsplasser. 

Ja, men slik TS er kledd synes jeg ikke passer på jobb. Har man tights bør man ha noe som dekker rumpen om man er på jobb.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke si at du er tjukk, for jeg er mer lubben enn deg og er ikke tjukk.

Om du vil trene med tights eller ikke er opp til deg, men finn for guds skyld en som passer. Tights som strekkes for tynt over stussen gir pinlig innsyn for de andre på senteret når man løfter vekter.Selv foretrekker jeg noe mer dekkende, for med litt flere kilo enn deg og hovedvekten nedenfor livlinja er det vanskelig å finne tights som passer uten nevnte pinlige tynnhet over bakenden:fnise:

Anonymkode: 26c22...fe5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er overhodet ikke chubby. Helt fin og normal kvinnekropp.

Anonymkode: 6727b...db8

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er du ikke og ja, det kan du.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du er chubby, og hadde ikke vært komfortabel med din kropp, men jeg er meg og du er deg😊

Anonymkode: 5faa4...d28

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...