Gå til innhold

Overreagerer jeg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det som skulle være en av mine nærmeste venninner, har innledet et vennskap med kvinnen min x var utro med i fjor. De er nå samboere og barna bor hos dem, og har annenhver helg hos meg grunnet jobb.
Min (trodde jeg) bestevenninne, vet alt om hva som skjedde i fjor, og hvordan det påvirket meg. Jeg kan selvfølgelig ikke bestemme hvem hun skal være venner med, men sa til henne for en stund siden at jeg satte pris på at de to ikke ble sånn kjempe gode venner.

For noen uker siden slettet jeg venninnen min på snap, fordi hun hele tiden drev å la ut selfies av min x´s nye samboer og henne på div fester, ute ilag med barna osv. Dette oppdaget hun først denne uken, og spurte hvorfor. Jeg sa om sant var, og fikk da tilbake " fint å se hvor mye du verdsetter vår vennskap"

Er det jeg som overreagerer her? Ikke bare mistet jeg min x til denne kvinnen, men nå også en av mine nærmeste venninner

Anonymkode: 4fd36...7c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Råtten gjort av din venninne. Selvfølgelig er dette sårt for deg, og hun burde støtte deg! Det er vondt nok å miste mannen sin til en annen kvinne, men å miste bestevenninnen til henne og??? Hvis hun ikke klarer å se det, så er hun ikke verdt din tid uansett. Sender deg en klem ❤

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde nok reagert på samme måte som deg 

Anonymkode: 99d28...cb1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg veldig godt. Handler om lojalitet. Én ting hadde vært om de var venninner fra før, da blir det feil å be noen velge. Men dersom de ikke har hatt noen relasjon tidligere, synes jeg det er feil av henne å gjøre noe sånt. Hun kan jo gjøre som hun vil, men jeg hadde kutta henne ut som en venninne. Lett

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg syns ikke du overreagerer. Hadde det vært mange år siden, så hadde det vel kunnet være akseptabelt, men dette er for tidlig. 

Anonymkode: ab311...8d9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk i like måte, kan du si.

Anonymkode: 92e1a...0cb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg synes IKKE du overreagerer! Dette hadde knust meg!

Anonymkode: 7adc9...ab7

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, -lykke- skrev:

Forstår deg veldig godt. Handler om lojalitet. Én ting hadde vært om de var venninner fra før, da blir det feil å be noen velge. Men dersom de ikke har hatt noen relasjon tidligere, synes jeg det er feil av henne å gjøre noe sånt. Hun kan jo gjøre som hun vil, men jeg hadde kutta henne ut som en venninne. Lett

Nei de hadde ingen relasjon i det hele tatt. De møttes for første gang på slutten av fjoråret tror jeg. Og vi har vært venner i 5 år snart. Men hun kan ikke verdsette vårt vennskap sånn veldig mye føler jeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei du har all grunn til å reagere og føle deg snytt av venninden din! Ikke mye samhold og lojalitet i henne!!!

Anonymkode: dc497...69c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her hadde jeg sagt akkurat hva jeg mente til "venninna" mi og aldri brukt tid på henne igjen.  Fy fader så råttent! 

Anonymkode: efd48...8e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Nei, du overreagere ikke, det var skikkelig bedritent gjort av henne. Hun er ingen venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så ondskapsfullt, virker ikke som en lojal å snill venninne, høres ut som om hun vil trykke deg ned..Hvordan er hun ellers? Hade kuttet henne ut om jeg var deg!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vel, hun er en av de som ikkje er enig i at folk har ulike meninger. Hvis hun syns noe er stygt, kjedelig eller teit, er det det. Uansett hva andre mener, for de mener feil hvis de har en annen oppfatning av saken.

Men jeg forstår ikke hvordan sletting på Snap for å beskytte en selv = slutt på 5 års vennskap....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, hun er en av de som ikkje er enig i at folk har ulike meninger. Hvis hun syns noe er stygt, kjedelig eller teit, er det det. Uansett hva andre mener, for de mener feil hvis de har en annen oppfatning av saken.

Men jeg forstår ikke hvordan sletting på Snap for å beskytte en selv = slutt på 5 års vennskap....

Kanskje hun tok det å bli slettet på Snap som et tegn på at du ønsker å avslutte vennskapet? 
Kanskje du må forklare at det er ikke tilfellet, men hun må respektere at du ikke vil ha en vond fortid trykt oppi trynet hele tiden med bilder ol :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hm. Mulig. Men trodde ikke det skulle være nødvendig etter 5 års vennskap 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hun mangler jo lojalitetsfølelse og empati. Så det er jo på en måte bra å bli kvitt henne da. Men rart du ikke har merket hennes dårlige egenskaper før?

Anonymkode: 22298...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...