AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Kan man ta noen frivillige kurs for å blir en bedre mor? Kanskje kan man imponere barnevernet hvis man skulle være så uheldig å få noe med dem å gjøre i fremtiden? Har ingeting i mot barnevernet altså; så starter ikke debatt om det i det hele tatt, så det er sagt. Vil bare være så trygg som mulig og vite at jeg er god nok som jeg er. Og kan bli enda bedre... flere som har tenkt tanken? Anonymkode: d0573...4b2
Belima Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Finnes foreldrekurs flere steder. Sjekk om det er der du bor.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 Er det deg igjen? I så fall er du nødt til å jobbe med angsten din for barnevernet. Anonymkode: 657be...b82 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #4 Skrevet 2. juni 2017 Sjekk "Circle of Security". har ikke gått det selv, men fått det anbefalt. Ta med far! Men motivasjonen må jo være som overskriften sier: Bli en bedre forelder for barnet. Ikke imponere noen som helst. Mange ønsker jo og går på kurs. Men du bør lese litt om de forskjellige, og tenke på hva det er du tror du kan bli bedre på, og velge noe du har trua på. Det hjelper jo ikke å gå på et COS-kurs, hvis det er sinnemestring du sliter med, eller ønsker ernæringstips. Anonymkode: 3a6f5...9b6 1
Gjest NotNaomi Skrevet 2. juni 2017 #5 Skrevet 2. juni 2017 (endret) Imponere barnevernet? Sorry,men dette var er utrolig merkelig innlegg! Hvorfor har du barnevernet i hodet i det hele tatt?? Alt du bør tenke på er å være en god mor. Uansett! Likte ikke dette innlegget. Ga meg en dårlig følelse. Endret 2. juni 2017 av NotNaomi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå