Gå til innhold

G-string eller truse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann. Eg har oppigjennom tiden fått meir og meir sansen får damer som går med truser. Ikke g-string eller "gummistrikk"😜 Eg nyyter synet på damer som har så trange bukser at truselinga viser gjennom. Er det bare meg, eller er det fler som har det sånn? Leser til stadigheter at "her er trikset som gjør at trusekanten ikke vises" og bla bla bla. Og oppi alt dette, så har pådratt meg en aldri så liten trusefetish. (Altså sniffe og onanere i brukte kvinne truser.) hva synest kvinner om dette? PS: kun seriøse kommentarer. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sniffe og onanere i brukte kvinnetruser er litt kvalmt i mine øyne men alle har hver sin smak.

Så lenge eier av trusene er komfortabel med at du sniffer de (og ikke er dama til en kompis, du kræsjer på sofaen til etter fylla og tilfeldigvis finner trusene til på badet i skittentøyskurven når du skal pisse, og begynner å snuse på de, som en tråd for en stund siden her handlet om :O ) så er det vel helt ok.

Selv er jeg mye mer komfortabel med å gå i truser enn g streng! Ikke digg å ha noe som graver oppi ræven! :P

Anonymkode: e3ae1...b82

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sniffe og onanere i brukte kvinnetruser er litt kvalmt i mine øyne men alle har hver sin smak.

Så lenge eier av trusene er komfortabel med at du sniffer de (og ikke er dama til en kompis, du kræsjer på sofaen til etter fylla og tilfeldigvis finner trusene til på badet i skittentøyskurven når du skal pisse, og begynner å snuse på de, som en tråd for en stund siden her handlet om :O ) så er det vel helt ok.

Selv er jeg mye mer komfortabel med å gå i truser enn g streng! Ikke digg å ha noe som graver oppi ræven! :P

Anonymkode: e3ae1...b82

Er jo bare ei uskyldig truse😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...