AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Del Skrevet 1. juni 2017 Jeg har de på insta, de sneder stories der de har det morsomt med folk. De gjør morsomme ting. De er stadig sammen med noen osv, og de har utstråling. Så har vi slike som meg, som gjerne får til svar "vet ikke om jeg kan på onsdag, skal være med en venninne da". Jeg er stort sett stille, jeg synes det er godt å få vært for seg selv etter en dag på jobb. Jeg detter rett og slett ut av delelr av samtalene når de blir for lange. "Ja, jeg sa jo det i stad" kan jeg bli svart, dersom jeg spør om noe. Jeg glemmer altså deler av det folk har sagt. Huff..har lest og vil finne årsaken til denne stillheten blandt enkelte. En forskning skulle ha det til at det kommer av et stoff i hjernen som er mer sktivt i sjenerte sin hjerne enn i utadvendte sin. Synes liksom jeg er så svak, dette stoffet i hjernen skal visst styre livet mitt. Men jeg vet helt ærlig ikke om jeg tror på det. Det kan være at jeg er formet slik av oppveksten og, noe som er veldig irriterende også. Hvorfor må kroppen huske? Jeg missunner så disse som blir kjent med folk enkelt og beholder venner. De skaper så lett relasjoner og er morsomme å være med. Men de kan også lettere "angripe" de som er som meg, fordi det er morsomt å gjøre litt narr av sjenerte. Det er jo så morsomt å se at vi ikke kan smalltalk osv osv. Så har vi den litt voksnere typen som bare ikke orker å henvende seg så mye til oss. Og, hvem tror dere er sist på datigmarkedet av noen med min personlighet og noen med karismatisk persoblighet? Jeg har ikke sjangs til å få meg en mann tror jeg. Sjenanse må vel være verste turnoff?? Anonymkode: 4d6dd...581 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #2 Del Skrevet 1. juni 2017 Det finnes mange måter å ha det "morsomt" på i livet sitt. det finnes ikke en fasit på hva man liker å gjøre med livet sitt. personlig kunne jeg ikke tenkt meg livet til en utadvendt karismatisk person som stadig får meldinger og telefoner fra andre. jeg liker roen og stillheten ved å være alene. Jeg liker det når en sjelden gang jeg møter på en person som forstår meg og som liker meg for den jeg er. Å bli oppsøkt av oppmerkssyke mennesker og diverse som vil være hos deg fordi du er magnetisk virker slitsomt i mine øyne Men alt handler om hva man liker å gjøre med livet. Er nok mange som liker å være magnetisk Anonymkode: df414...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Del Skrevet 1. juni 2017 Det er jo opp til deg om de har det morsommere enn deg eller ikke. Jeg er selv en introvert person som ikke synes det er spesielt morsomt med for mye fjas og for mye sosialt, jeg blir fort sliten av det. Så jeg bruker mye tid på å gjøre de ting som gir meg noe. Det er jo det man må gjøre for å ha det bra - gjøre det man selv får noe ut av det, enten det er å være sosial eller å gjøre andre ting. Anonymkode: 2e5a1...46a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #4 Del Skrevet 1. juni 2017 De som er selvsikker er ikke nødvendigvis mer karismatiske. Karismatisk kan være en maske, noe som spesielt viser seg de gangene du ser at de forhåndsdømmer andre og gjør narr av andre. De med selvsikkerhet trør ikke på andre for å få det bedre Anonymkode: e4598...64c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 1. juni 2017 #5 Del Skrevet 1. juni 2017 Nei, ikke nødvendigvis. Folk er ulike og hva som er et morsomt liv er ulikt. Det er heller ikke slik at sjenerte mennesker ikke har utstråling eller en sjanse til å få seg en partner. Det er jo ikke bare utadvendte og karismatiske mennesker som har en partner. Man kan også ha et morsomt og innholdsrikt liv uansett personlighet, men ikke alle har behov for å vise det frem i sosiale medier. Ville heller ha bygget opp selvtilliten og funnet ting du ønsker å oppnå, gjøre og oppleve enn å hige etter noe du ikke er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorTeresa Skrevet 1. juni 2017 #6 Del Skrevet 1. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De som er selvsikker er ikke nødvendigvis mer karismatiske. Karismatisk kan være en maske, noe som spesielt viser seg de gangene du ser at de forhåndsdømmer andre og gjør narr av andre. De med selvsikkerhet trør ikke på andre for å få det bedre Anonymkode: e4598...64c Jeg ser ikke helt koblingen mellom å være karismstisk og gjøre narr av andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #7 Del Skrevet 2. juni 2017 Ja, det tror jeg absolutt. Anonymkode: 04ce8...7e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #8 Del Skrevet 2. juni 2017 Jeg synes sjenert/beskjeden kan være veldig sjarmerende og det kan gjøre meg nysgjerrig på vedkommende. Men om evnt videre bli-kjent-fase viser seg å ikke lette på sjenerheten kan det fort snu til 0 interesse raskt. Anonymkode: 36bc8...d30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 2. juni 2017 #9 Del Skrevet 2. juni 2017 nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 2. juni 2017 #10 Del Skrevet 2. juni 2017 Det er nok mest sannsynlig at de har det morsommere sånn sosialt sett,men mer introverte kan ha det mer interessant? Ihvertfall som inntrykk jeg har. Sikkert ikke sant,men som jeg tenker :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 2. juni 2017 #11 Del Skrevet 2. juni 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: De som er selvsikker er ikke nødvendigvis mer karismatiske. Karismatisk kan være en maske, noe som spesielt viser seg de gangene du ser at de forhåndsdømmer andre og gjør narr av andre. De med selvsikkerhet trør ikke på andre for å få det bedre Anonymkode: e4598...64c Hvor er koblingen karismatisk-og å gjøre narr av andre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solomon Grundy Skrevet 2. juni 2017 #12 Del Skrevet 2. juni 2017 Om man lever det livet man vil så har men et fint\morsomt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeoxBarca Skrevet 2. juni 2017 #13 Del Skrevet 2. juni 2017 Ja, de fleste vil jeg anta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. juni 2017 #14 Del Skrevet 2. juni 2017 Nei, så lenge man trives med den man er, så tror jeg ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå