Annie Skrevet 1. januar 2005 #1 Del Skrevet 1. januar 2005 Har funnet ut noe merkelig... Jeg blir raskere ferdig med mensen når jeg bruker OB enn når jeg bruker bind. Fler med samme erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 1. januar 2005 #2 Del Skrevet 1. januar 2005 Nei.... det har jeg ikke tatt noen abnota av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 1. januar 2005 #3 Del Skrevet 1. januar 2005 Jo. det stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 1. januar 2005 #4 Del Skrevet 1. januar 2005 Det er nok fordi tampongen suger til seg væska innenfra, mens væska bare trekker inn i bindet (mer observasjonsevne enn sugeevne), og det tar lengre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. januar 2005 #5 Del Skrevet 1. januar 2005 Sånn er det ikke for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 2. januar 2005 #6 Del Skrevet 2. januar 2005 Det er nok fordi tampongen suger til seg væska innenfra' date=' mens væska bare trekker inn i bindet (mer observasjonsevne enn sugeevne), og det tar lengre tid.[/quote'] Henger meg på denne teorien her, men da kan det umulig være snakk om flere dager i forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 2. januar 2005 #7 Del Skrevet 2. januar 2005 Jo. Jeg blir ferdig med mensen fortere når jeg bruker tampong enn når jeg bruker bind. Faktisk skiller det opp til 2 dager innimellom. (Har veldig regelmessig mens, nesten på timen, og kan derfor se dette). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 2. januar 2005 #8 Del Skrevet 2. januar 2005 Jepp, samme observasjon på meg. Tenker det er fordi tampongen fanger opp væsken inne i skjeden og det tar faktisk litt tid før væsken renner ut av skjeden og inn i bindet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 2. januar 2005 #9 Del Skrevet 2. januar 2005 Det blir jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchidea Skrevet 2. januar 2005 #10 Del Skrevet 2. januar 2005 Me too. Derfor bruker jeg alltid tampong :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2005 #11 Del Skrevet 3. januar 2005 japp, for meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. januar 2005 Forfatter #12 Del Skrevet 3. januar 2005 Etter å ha observert dette så er det slutt med bind for min del. Selvom jeg ofte syns det er ekkelt med OB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 5. januar 2005 #13 Del Skrevet 5. januar 2005 Aldri tenkt over! Klar for å drive litt research nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. januar 2005 #14 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg har det på samme måten, men nå har jeg spiral så jeg vil ikke/bør ikke bruke tampong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå