Gå til innhold

Bind og tampong

Annie

Anbefalte innlegg

Har funnet ut noe merkelig... Jeg blir raskere ferdig med mensen når jeg bruker OB enn når jeg bruker bind. Fler med samme erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok fordi tampongen suger til seg væska innenfra, mens væska bare trekker inn i bindet (mer observasjonsevne enn sugeevne), og det tar lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fordi tampongen suger til seg væska innenfra' date=' mens væska bare trekker inn i bindet (mer observasjonsevne enn sugeevne), og det tar lengre tid.[/quote']

Henger meg på denne teorien her, men da kan det umulig være snakk om flere dager i forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo. Jeg blir ferdig med mensen fortere når jeg bruker tampong enn når jeg bruker bind. Faktisk skiller det opp til 2 dager innimellom. (Har veldig regelmessig mens, nesten på timen, og kan derfor se dette).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, samme observasjon på meg. Tenker det er fordi tampongen fanger opp væsken inne i skjeden og det tar faktisk litt tid før væsken renner ut av skjeden og inn i bindet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha observert dette så er det slutt med bind for min del. Selvom jeg ofte syns det er ekkelt med OB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det på samme måten, men nå har jeg spiral så jeg vil ikke/bør ikke bruke tampong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...