AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Jeg er i et forhold med en kvinne som i perioder drikker for mye. Jeg oppfatter at vi primært har et velfungerende sex liv. I perioder drikker kjæresten min alt for mye. Det hender at når er særdeles påvirket at hun fortsetter med å drikke etter at jeg har lagt meg. Da hender det også at hun kommer og vekker meg og forlanger sex, noe som ikke tenner meg i det hele tatt. Det kan utarte seg med at hun blir verbalt truende , beføler meg , prøvde å gi meg ereksjon, jeg er tydelig på at jeg ikke er interessert, sier nei , slutt og går fra soverommet. Hun har da en tendens til følge etter meg og gir seg ikke , er verbalt utagerende, det hender sjelden men det kan skje at hun slår , lugger. Sist gang penetrere hun meg analt med en finger mens jeg sov. Neste dag beklager hun og sier at hun ikke husker noe og det kan da ikke være så ille det jeg opplever. Mens jeg skriver dette , tenker jeg at slikt skal jeg ikke finne meg i. Anonymkode: acf40...e2d 5
Fjompen Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Nei, dette skal du absolutt ikke finne deg i. Du bør sterkt vurdere å forlate denne relasjonen umiddelbart. 20
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 Ok. Interessant. Vennligst fortell mer Anonymkode: 55323...cb2 1
Gjest Axl Rose Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: ng penetrere hun meg analt med en finger mens jeg sov. Dette er voldtekt. Anmeld.
SlemUlv Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 Om hun ikke er interessert i å slutte å drikke så mye, eller slutte helt, bør du komme deg ut av forholdet er min mening. 11
Mr House Skrevet 1. juni 2017 #6 Skrevet 1. juni 2017 Slike episoder setter sitt preg på forholdet. Jeg er usikker på om det er så enkelt å gå videre. Hun har lovet å slutte og drikke en rekke ganger. Anmelde henne for seksuelt overgrep har jeg liten tro på. Påstand mot påstand og jeg redd for at politiet har større tiltro til kvinner enn menn i slike situasjoner. Forlate henne høres fornuftig ut men det er disse emosjonene da. Har den siste tiden fått mareritt og våknet i full panikk. Det har jeg aldri opplevd tidligere .
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #7 Skrevet 1. juni 2017 4 minutter siden, Mr House skrev: Slike episoder setter sitt preg på forholdet. Jeg er usikker på om det er så enkelt å gå videre. Hun har lovet å slutte og drikke en rekke ganger. Anmelde henne for seksuelt overgrep har jeg liten tro på. Påstand mot påstand og jeg redd for at politiet har større tiltro til kvinner enn menn i slike situasjoner. Forlate henne høres fornuftig ut men det er disse emosjonene da. Har den siste tiden fått mareritt og våknet i full panikk. Det har jeg aldri opplevd tidligere . Anonymkode: acf40...e2d
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #8 Skrevet 1. juni 2017 Gi drikkeforbud når hun ikke kan oppføre seg respektabelt mot deg. Fortsetter hun å drikke driter hun i hvor ille det går utover deg, og bør dumpes ! Anonymkode: f9291...9e9
Forundret.. Skrevet 1. juni 2017 #9 Skrevet 1. juni 2017 Hiv henne på huet ut! Og anmeld henne i samme slengen!! Kom deg bort fra henne før hun ødelegger deg for resten av ditt liv. Syke syke menneske. 9
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #10 Skrevet 1. juni 2017 Hun voldtar og mishandler deg!! Kom deg vekk fra henne og anmeld henne! Anonymkode: b98a7...7da 13
Gjest Axl Rose Skrevet 1. juni 2017 #11 Skrevet 1. juni 2017 (endret) 15 timer siden, Mr House skrev: Slike episoder setter sitt preg på forholdet. Jeg er usikker på om det er så enkelt å gå videre. Hun har lovet å slutte og drikke en rekke ganger. Anmelde henne for seksuelt overgrep har jeg liten tro på. Påstand mot påstand og jeg redd for at politiet har større tiltro til kvinner enn menn i slike situasjoner. Forlate henne høres fornuftig ut men det er disse emosjonene da. Har den siste tiden fått mareritt og våknet i full panikk. Det har jeg aldri opplevd tidligere . Blir mest sannsynlig henlagt ja, pga mangel på bevis og ord mot ord. Men det skader ikke å anmelde likevel. Mange får et lite sjokk, blir nervøs og får seg en lærepenge bare av og bli anmeldt. Andre gir helt klart faen. Endret 2. juni 2017 av Axl Rose Ryddet for svar til slettet innhold. Edie, mod.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #12 Skrevet 1. juni 2017 Dette er uakseptabelt og mishandlende. Gå fra henne, du kan ikke leve med å la deg behandle sånn i lengden. Anonymkode: 00f72...ee8 6
FluffyJuggernaut Skrevet 1. juni 2017 #13 Skrevet 1. juni 2017 Det hun gjør er ett overgrep. Nei betyr nei. 7
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. juni 2017 #14 Skrevet 1. juni 2017 Dette må du ikke finne deg i, det er jo overgrep. Hiv henne på hue og ræva ut og anmeld henne.
Sillyline Skrevet 1. juni 2017 #15 Skrevet 1. juni 2017 Det hun gjør er overgrep. Klarer hun ikke å beherske seg når hun er full, så får hun slutte å drikke. Eller få seg en vibrator. 4
Gjest making.a.mess Skrevet 1. juni 2017 #16 Skrevet 1. juni 2017 Alkoholikere er det bare å komme seg unna. De er ekle, ufine og tenker bare på seg selv. Regner ikke med det har vært noen omsorg å få i noen aspekt av dette forholdet?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #17 Skrevet 1. juni 2017 Håper du kommer deg ut av dette forholdet ts. Hun høres IKKE GOD UT! Og ja, kvinner kan også være voldelige, overgripere etc. Anonymkode: 18f4c...7b7 5
lillbilly Skrevet 1. juni 2017 #18 Skrevet 1. juni 2017 (endret) TS. Hvorfor er du sammen med henne? Og hvilke emosjoner snakker du om? Du skjønner at mareritt osv er en eskalering av situasjonen der hjernen din skjønner at du ikke er trygg. Du må komme deg unna, og alkohol er aldri en forklaring/ unnskyldning for utilbørlig oppførsel. Dette er vold! Endret 2. juni 2017 av Edie Ryddet for svar til slettet innhold. Edie, mod. 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #19 Skrevet 1. juni 2017 Så dere er fornøyde nå da nå som dere fikk slettet den andre tråden om å komme i ansiktet på jenta! Dere sutrejentene tåler ingenting og alt er krenkende! Går ikke an å diskutere her inne uten at dere tar dere nær av ALT!! Jeg vet at dere er i denne tråden også og denne gangen bagatelliserer dere dette!! Anonymkode: 72e1f...746
lillbilly Skrevet 1. juni 2017 #20 Skrevet 1. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dere er fornøyde nå da nå som dere fikk slettet den andre tråden om å komme i ansiktet på jenta! Dere sutrejentene tåler ingenting og alt er krenkende! Går ikke an å diskutere her inne uten at dere tar dere nær av ALT!! Jeg vet at dere er i denne tråden også og denne gangen bagatelliserer dere dette!! Anonymkode: 72e1f...746 Bagatelliserer? Ser ingen som gjør det! Folk sier tvert imot at dette er alvorlig! At TS må få hjelp til å avslutte dette. At det ikke er nødvendig å finne seg i vold, selv for menn! Hvordan er det å bagatellisere?? Og du, sånne "statements" som i innlegget over her.... Når du er så jævlig feig at du må gjemme deg bak AB Funksjonen så burde det ringt en bjelle eller to. Snakk om forsøpling! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå