AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Jeg fikk idag tilbud om en jobb, men jeg er usikker på om jeg skal si ja eller ikke. Årsaken er at stillingen ikke er helt det jeg vil, men jeg får fortsatt brukt noe av det jeg lærte om i studiet, bare i en litt annen setting. De skal også etablere en ny avdeling som jobber innenfor det jeg vil innen utgangen av 2018 og jeg fikk beskjed om at jeg flyttes over dit hvis jeg ønsker det. Jeg er nyutdannet med mastergrad og har søkt en del jobber uten å få napp, det frister litt å ta jobben fordi da har jeg iallefall en fast jobb, men jeg vil jo helst jobbe innenfor det jeg studerte. Ellers virker firmaet veldig ålreit og lønna er god. Anonymkode: fc5f1...337
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Innen utgangen av 2018 får du jo jobbe med det du ønsker, så er det noe å tvile på egentlig, spesielt i dagens arbeidsmarked? Synes det virket som et bra tilbud du har fått! Anonymkode: e33ad...f12 8
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 Jeg ville uten tvil takket ja! Spesielt i dagens arbeidsmarked. Anonymkode: 87861...e5e 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 Ville takket nei, så kan heller noen som virkelig trenger jobben få den. Det virker ikke som om du har behov for en jobb når du vurderer å takke nei. Anonymkode: f4592...8ec 4
NumberSix Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 Du har fått et jobbtilbud, som er relevant for utdannelsen din, og om et år så får du muligheten til å jobbe med noe enda mer relevant og som du ønsker. Og så tenker du å si nei til dette? I dagens arbeidsmarked? Enig med vedkommende over meg her, si nei du, så kan du sitte og skrive jobbsøknader et par år i stedet. 5