Gå til innhold

Mista sexlyst

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mista nesten all sexlyst etter jeg begynte på nye medisiner i Mai. Skal vist være "normalt", men herregud.. Kjenner at det ikke er helt normalt for meg. Jeg blir våt etc, men klarer ikke komme i det hele tatt.. Dette er helt rart for meg, tenker ikke på sex og kjenner ikke jeg har lyst på det heller. Men det er veldig kjedelig for min samboer da!

Anonymkode: dd11b...add

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Usj. antidepressiva? Been there. Prøvde å bli kåt, tvangsonanerte, men det var umulig å komme til noe peak og orgasme..! Desverre var det sånn maaaange måneder etter jeg sluttet på medisinene også!  Blander aldri noe av det herket i kroppen igjen !

Samboeren din må akseptere det, ingen av dere skal bebreide det. Nå er målet at du skal bli frisk og få ønsket virkning av medisinene, selvom det gir negative bivirkninger. Eventuelt så kan du slutte på de og begynne med naturlige urter i stedet, 5-HTP er veldig effektivt mot depresjon og angst, uten bivirkninger. Du kan også kjøpe urtene i kapsler kalt Horny Goat Weed, for å øke sexlysten igjen (ikke samtidig som medisinene fra legen, men om du velger å slutte på de!)

Anonymkode: 5aeda...ab7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...