Gå til innhold

Tips til treningstudio i Trondheim?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal flytte dit snart, og trenger et studio å trene på.

Har tidlgiere trent på Sats, men er så jævla fullt til enhver tid. Finnes det sentre som ikke er like stappfulle? Og som har bra tilgang til vekter osv, og fin pris?

Anonymkode: e23be...c79

AnonymBruker
Skrevet

------------

AnonymBruker
Skrevet

Hvor skal du bo?

Anonymkode: 08c36...a11

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor skal du bo?

Sentrum. Men det er ikke noe stress å måtte kjøre 20-30 min ekstra lissom

AnonymBruker
Skrevet

Impulse har flere treningssentre, og de er billige. Trening formiddag (kl. 05 - 15) kr 199 pr mnd. og heldag 299 pr mnd. Du kan trene på alle sentrene om du er medlem, de har senter på Solsiden, Leutenhaven, som ligger i sentrum, Lade, Leangen, Lerkendal, Grilstad, Granåsen og på Rosten. 

Anonymkode: e6902...9e9

Skrevet

Hold deg unna 3T det er trøndernes svar på SATS og er overbefolket til enhver tid 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Leamur skrev:

Hold deg unna 3T det er trøndernes svar på SATS og er overbefolket til enhver tid 😂

Vil heller si at 3T er det beste alternativet jeg da. Sentre over hele byen, også store sentre med god plass som i Ilsvika. På Rosten er det basseng.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Impulse har flere treningssentre, og de er billige. Trening formiddag (kl. 05 - 15) kr 199 pr mnd. og heldag 299 pr mnd. Du kan trene på alle sentrene om du er medlem, de har senter på Solsiden, Leutenhaven, som ligger i sentrum, Lade, Leangen, Lerkendal, Grilstad, Granåsen og på Rosten. 

Anonymkode: e6902...9e9

Hvordan er det med folket der da? Overbefolket?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Leamur skrev:

Hvilken er det du anbefaler som ikke er overbefolket?

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva Impulse har av ulike timer og bemanning, men det er vel det en betaler mer for hos 3t. Et mangfold av ulike timer, og god bemanning iform av instruktører og skranke.

Personlig står jeg aldri i kø der, og jeg trener bare i styrkeavdelingen på flere av sentrene. (Bor i sentrum, med gåavstand til 4 av sentrene). Er vel kanskje litt avhengig om en er låst til et program, eller om en kjører med fokus på muskelgrupper og variasjon. 

Uansett er det vel tilgang til ulike timer som er den største forskjellen.

Anonymkode: 61a6d...995

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken er det du anbefaler som ikke er overbefolket?

Hadde jeg funnet et godt alternativ så skulle jeg tipset deg. Sliter selv med å finne noe som er OK+

var medlem hos 3T i nesten 3 år og du aner ikke hvor mange ganger jeg måtte snu i døren fordi det var kø overalt. Dyrt er det og! (Verdt det hvis du benytter deg av gratis frokost, barnepass og saltimer. Men ikke verdt det hvis du bare løfter..)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Leamur skrev:

Hadde jeg funnet et godt alternativ så skulle jeg tipset deg. Sliter selv med å finne noe som er OK+

var medlem hos 3T i nesten 3 år og du aner ikke hvor mange ganger jeg måtte snu i døren fordi det var kø overalt. Dyrt er det og! (Verdt det hvis du benytter deg av gratis frokost, barnepass og saltimer. Men ikke verdt det hvis du bare løfter..)

Hva med nidarø?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva Impulse har av ulike timer og bemanning, men det er vel det en betaler mer for hos 3t. Et mangfold av ulike timer, og god bemanning iform av instruktører og skranke.

Personlig står jeg aldri i kø der, og jeg trener bare i styrkeavdelingen på flere av sentrene. (Bor i sentrum, med gåavstand til 4 av sentrene). Er vel kanskje litt avhengig om en er låst til et program, eller om en kjører med fokus på muskelgrupper og variasjon. 

Uansett er det vel tilgang til ulike timer som er den største forskjellen.

Anonymkode: 61a6d...995

Impulse er kaos har jeg hørt. Fult av folk

Skrevet
På 1.6.2017 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Hva med nidarø?

Duuu.. jeg er faktisk på Nidarø i dag jeg, men siden det ser ut til at avd Lade nå skal bli revet så må jeg kanskje finne noe nytt :( 

Skrevet

Jeg trente på Impulse - der var det aldri fullt. De tilbydde ikke gruppetimer, men det gjorde ikke noe, for det benytter jeg meg ikke av uansett. Koster 299 i måneden og var åpent fra 05-23. Og det var nærme der jeg bodde, så jeg kom meg dit ofte.

Har også trent på 3t, men det vil jeg ikke anbefale - dyrt, folksomt, og dårlige åpningstider. Stenger kl 18. på lørdager, det synes jeg er dårlig.

Fresh fitness er også veldig billig, koster bare 199 i måneden, vet om flere som er fornøyde, men har ingen erfaring selv.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, mandel92 skrev:

Jeg trente på Impulse - der var det aldri fullt. De tilbydde ikke gruppetimer, men det gjorde ikke noe, for det benytter jeg meg ikke av uansett. Koster 299 i måneden og var åpent fra 05-23. Og det var nærme der jeg bodde, så jeg kom meg dit ofte.

Har også trent på 3t, men det vil jeg ikke anbefale - dyrt, folksomt, og dårlige åpningstider. Stenger kl 18. på lørdager, det synes jeg er dårlig.

Fresh fitness er også veldig billig, koster bare 199 i måneden, vet om flere som er fornøyde, men har ingen erfaring selv.

Ilsvika og Moholt har åpent fra 5 til 24. 

Jeg vil anbefale 3T. På Byåsen jobber det i alle fall mange hyggelige mennesker. Det er svært sjeldent at det jeg skal bruke er opptatt. Er der på ettermiddagen og kvelden. Drar du til Ila eller Moholt så skal det godt gjøres at alt av frivekter er opptatt samtidig da begge sentrene har "crosstrainingkjeller". 

Jeg betaler 400, men det bedriftsabonnement. Studentmedlemsskap koster det samme. 

Anonymkode: 44433...1bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...