Gjest Solomon Grundy Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Ser dere på det som en god eller dårlig egenskap ? Jeg synes det er en god egenskap. Folk burde generelt sett slutte og bry seg så mye om hva andre sier eller tenker om dem. Vennligst fortell meg hvorfor jeg tar feil
Rosewood Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 God egenskap. Helt klart. Viser selvtillit og at man er selvstendig
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 Jeg bryr meg om hva andre føler og hva de tenker. Hvorfor skulle jeg ikke det? Jeg tar hensyn og tenker også over hvordan andre kan motta det jeg evnt. sier eller gjør. Innimellom blir det feiltolkninger, andre ganger har ting uønsket effekt osv. Men hva andre mener om meg i det store løp, driter jeg i. Anonymkode: 0447c...de4 2
Cathrine88 Skrevet 1. juni 2017 #6 Skrevet 1. juni 2017 Det er mange som oppfører seg som drittsekker, overkjører folk, og sier absolutt alt de tenker uten å bry seg om at andre kan bli såret. De "er jo bare seg selv, og folk får tenke hva de vil". Det er en dårlig egenskap. Å leve livet sitt som man vil uten å være redd for å ikke passe inn, eller være som alle andre, er en god egenskap. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå