Gå til innhold

Ha sex med ham eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har havnet i en litt kinkig situasjon... Jeg har en venn som jeg har kjent i litt over et år, og nå har det utviklet seg til kyssing, og han har blitt veldig amorøs av seg...  Han sa opprinnelig at han synes det er helt topp å være singel, men at han savnet nærhet. Greit for meg, jeg føler det på samme måte! Men nå har han plutselig snudd om og sagt han er forelsket i meg, han vil ha forhold og full pakke. Jeg vil ikke ha et forpliktende forhold til denne fyren (av forskjellige grunner), og jeg kjenner at jeg er veldig i tvil om jeg skal bryte det helt av eller prøve å fortsette å ha en hyggelig tone.

Vi har ikke hatt sex ennå, og jeg skal snart flytte til utlandet pga jobb. Siste kvelden har vi planlagt å tilbringe sammen. Det kan gå flere måneder før vi sees neste gang, og jeg har et håp om at følelsene hans kjølner litt på den tiden. Spørsmålet er: Burde ha sex med ham, eller vil det bare gjøre saken verre?

Anonymkode: 4eb4e...651

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får spørre han da.

Anonymkode: 6e0fb...1a6

Skrevet
Akkurat nå, lalalala3 skrev:

nei,det gjør det verre for han, seff

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det.

Anonymkode: 568b5...82f

Skrevet

Ikke ha sex med ham om han ikke klarer å holde følelsene sine under kontroll, noe det ikke ser ut til at han gjør

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Sykkelkopp skrev:

Ikke ha sex med ham om han ikke klarer å holde følelsene sine under kontroll, noe det ikke ser ut til at han gjør

Hey... Endelig sa du noe fornuftig.

• Liker 1
Gjest Froning
Skrevet (endret)

Vær ærlig om intensjonen din, ikke gi han falske forhåpninger og pul han hvis du er kåt.

Han er voksen og han burde klare å " deale" med situasjonen..

Endret av Froning
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det. Det at han nå nevner at han har begynt å få følelser er en grunn til å holde seg unna. 

Skrevet

Ha sex med ham og vær så elendig i senga at han aldri får lyst til å gjenta det? 

Hint: mye tenner, dårlig hygiene, ingen rytme, rare fetisher, etc etc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er det dummeste du kan gjøre. Han har følelser for deg, og uansett om følelsene hans falmer til den til eller ikke (trolig ikke siden dere henger sammen og driver å kliner i ny og ne) vil de blusse opp igjen om dere har sex og du vil reise fra en såra og forelska fyr som vil fortsette å prøve å få deg hans og ha håpet om at når du kommer tilbake kan det bli dere to hvis han bare pleier kontakten med deg. Mitt tips: si til han ops det er dumt vi har klina for det kan kanskje gi litt feil signaler, for meg er du bare en venn - også kutter du kontakten med han helt når du reiser , så han kan sørge litt og innse han må gå videre, vokse på det og finne en annen til den tid du er tilbake igjen. 

Anonymkode: da0f4...d77

• Liker 2
Skrevet

Som moren min sa: Aldri lek med andres følelser.

Null sex 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...