AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Barnet mitt er 2 uker og måtte operere bort den ene foten ganske snart etter fødsel. Deler av lårbeinet sitter igjen. Hvordan er hverdagen? Har de smerter i stumpen? Hvordan virker det med proteser? Hvor ofte må de ha nye? De vokser jo fort. All erfaring er av interesse. Anonymkode: d63fa...75f
Blod Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Det er jo lettere mtp fantomsmerter etc for de som har levd uten en kroppsdel hele livet, enn de som må fjerne en senere i livet
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 32 minutter siden, Blod skrev: Det er jo lettere mtp fantomsmerter etc for de som har levd uten en kroppsdel hele livet, enn de som må fjerne en senere i livet Ja det sa kirurgen som opererte. Heldigvis ❤️ Anonymkode: d63fa...75f
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #4 Skrevet 3. juni 2017 Barn har en egen evne til å tilpasse seg, så barnet ditt vil få det helt flott uten det manglende benet. H*n vet jo ikke om noe annet liv. La barnet utvikle seg og leve så normalt som mulig, så er jeg ganske sikker på at h*n ikke vil henge så langt etter på de områdene der bena skal brukes. Barnet vil tidlig lære seg å bruke benstompen. Barnet må også etterhvert ha protese, og de får nye etterhvert som de vokser. For mange barn er protesen i veien, og de klarer seg vel så bra uten, men samtidig så må de lære seg og bruke protese. Anonymkode: fb346...b30
Antoinette Skrevet 4. juni 2017 #5 Skrevet 4. juni 2017 Jeg kjenner en ortopedisk ingeniør og de gjør supert arbeid med små barn. Dette kommer til å gå helt fint. Vi bor i Norge tross alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå